Bakın şu edepsize hele bakın densize Rotasını şaşırmış yol alan dümensize Diyormuş; hak adalet savcı hâkim bana kul Sanatçıymış doğuştan gerekmiyormuş okul. Yargıç olsun vezirim bir mahkeme kurulsun İrademdir bilinsin tez kellesi vurulsun!
O kadar ihtar ettik takmamış yazmış yine Ota kuşa yaz dedik hiciv senin neyine Elindeki kalemle güneşi patlatırmış Sibirya’da deveye hendeği atlatırmış. Dili şişle dağlansın bu gafil susturulsun İrademdir bilinsin tez kellesi vurulsun!
Ayı suya batırmış dağlara diz çöktürmüş Kovanların içine zehir zıkkım döktürmüş Halkın sesi olmakmış zavallının amacı Söylermiş düz olurmuş çakıl taşlı yamacı. Yazdıkları yakılsın defteri uçurulsun İrademdir bilinsin tez kellesi vurulsun!
Methiye yazmalıydı gerek var mı isyana Küflü düşüncesini iletiyor her yana Yalvarmasın boşuna kendi düşen ağlamaz Sözüme söz söyletmem sanat beni bağlamaz. Şair yazar kaybolsun bu kargaşa durulsun İrademdir bilinsin tez kellesi vurulsun!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tez Kellesi Vurulsun! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tez Kellesi Vurulsun! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
geçmiş olsun öncelikle Afet Hocam hiciv kaleminize çok yakışıyor yeni anlatım ve yeni tarzlar Türk şiirine nefes aldırıyor ufku olan kalemleri okumak ve şiirde yeni tarzları görmek Türk şiiri adına mutluluk verici tekrar geçmiş olsun saygı ve selamlarımla
İnsanı bazen sinirlendirirler. Karşılık olarak ya küfür edilir yada kavga. Eğer bir insan asil ve de ustaysa cevap işte böyle verilir. Kime mi? Hiç önemli değil kim olduğu. Zira önemli olan mazruf değil zarftır. Selam ve Saygılarımla Hemşehrim.
Değerli üstadım,çok güzel ve akıcı ustaca yazılmış şiiri ve kalemini yürekten kutluyorum. Başarılarınızın devamı dileğimle tebrik ederim. Selam ve saygılarımla..
Şairler susmamalı susturmamalı. Gerek aileden gerek çevreden gerek din gerek siyasi konularda baskıya maruz kalan şairlerin yanında olmak istedim. Anlayan olursa tabi ki.
Bir haftadır hastahanedeyim simdi yine gidiyorum hepinize sağlıklı yillar diliyorum.
MUHTEŞEM di.Anlamı derin harika bir şiirdi.Usta kaleminizin hayranıyım.Yüreğinize sağlık Sevgi Afet hanımcığım. Canı gönülden kutluyorum ehli kaleminizi.
Saygı değer şaire'miz,kime yazıldı bilemeyiz ama çok hoş ve güzel,adı belirsiz birini hicvetmişiniz.Şiir çok güzel ustaca yazılmış.Başarılarınızın devamı dileğimle tebrik ederim.Saygımla..
Gönül Dostu; Haz alarak okuduğum şiirde muhteşem bir kurgu mevcut... Kız çocuklarımızı okutalım… ......................................... Saygı ve selamlar..
Sağlıcakla kalın.