Ayrılık vakti yakın zaman çıktı kınından: Son sitemi sürelim Çakallar’dan bu şehre. Bir daha geçer miyim sevdiğim yakınından? Yarım kalan sevdayı atalım yeşil nehre. Semaver dumanında ellerimiz birleşsin: Uçup gitsin beraber bulutlara yerleşsin.
Hani neydi kavlimiz buluşacaktık her yıl: Ömrümüz olacak mı? Bilemem ki bir daha; Geleceği görmeye söyle yeter mi akıl: Mevsimleri geçelim erer miyiz sabaha? Yaşarsın gözlerimiz, eserken serin rüzgâr: Umudumuz ölmesin bedenim ölse ne var.
Karşımızda Harşena gülerek göz süzüyor... Sanki diyor ki bize: “Sonsuzda yaşarsınız.” Bilmiyor ki halimiz bizi nasıl üzüyor. “Devam” diyor “Korkmayın! Çok engel aşarsınız.” Altında mı kalalım geçip giden günlerin: Nefesiyle solarız yapılan düğünlerin.
Aşkımız yaşayacak geçse bile yaşımız... Her sokağın başında ya Üçler ya Şamlar’da. Irmağın debisini arttırsa gözyaşımız: Şarkımız söylenecek serseri akşamlarda. Samanyolu bir hazla gökyüzünde akıyor: Ay bizi alkışlayıp yıldızdan taç takıyor.
Belki son buluşmamız veda edelim artık... Bu tepeden tüm şehre busemizi kondurup… Vuslatın sicimini elimizle koparttık... Masaya bırakalım sevgimizi dondurup. Bu aşkın ezasını çekeriz kıyamette: Bir ihtimal an gelir kavuşuruz cennette.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AMASYA’DA SENEDE BİR GÜN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AMASYA’DA SENEDE BİR GÜN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu sene esim ve oglum gezdiler geldiler, cok begendiler. Bana daha kismet olmadi guzel Ablam. Insallah senin o yurek gozunle resmettin yerleri gezmek bana da nasip olur. Sevgimle, selamlarimla.
Şiir öyle bir orkestradır ki, bütün doğanın ve insanların sesini yansıtır. ................................................................VICTOR HUGO.
ŞİİRİNİZİ BEĞENDİM… ........................... Saygı ve selamlar..
Tebrikler güzel şiir anlatımı şiir akışı vede okunuşu okuyucusunu yormayan olduk ca etkileyici bir paylaşım olmuş başarılarının devamını dilerim senede bir gün
İki defa yolum düştü şehrinize, Harşena'ya çıkamadım üçüncüsünde kısmet olur inşallah. Daha çok kere buluşursunuz dilerim ve biz her buluşmanızı kaleminizden okuma fırsatı buluruz. Sevgiler, selamlar.
Merhaba değerli kalem Şiir her zaman ki tat ve deminde ve de güzelliğinde Bizde okuyor ve kutluyoruz yürekten Gönlüne, ömrüne bereket Sonsuzluğun sahibine emanet olasın, sağlıcakla kalasın
Amasya..25yıl önce beni benden alan şehir..bir defa kapıldın mi asla dinmez özlemi..profil resmim Bir ay önce amasyada çekildi..hiç bağlantım yok ama hani derler yaya dünya gözüyle bir defa daha gördüm..masalsı bir yer..şiirinizi tebrik ediyor saygılar sunuyorum..
Sevgimle, selamlarimla.