Temiz suyla karmıştı topraktı ilk mayası Kızıl sırla sarmıştı ustasının ayası ---Dokunmak istemezdi taşlardan çok korkardı ---Tak demişti canına bir gün kükredi esti ---Muhtaçtı akan suya kalkıp pınara vardı ---Kana kana su içti taştan ürkmedi testi. Farketti ki sebepsiz yalandünyaya yası İmkânsızdı kaçması engel oldu hayâsı.
Gerekirse kırılır ama hiç eğilmezdi Vakurdu şimdiye dek yılmadan dimdik gezdi. ---Ruhunda taşıyordu ustanın emeğini ---Boyun eğmek taşlara olacaktı ihanet ---Üstünden çıkartmadan kızıl sır gömleğini ---Duada gibi boynu göğe bakmalı elbet. Geç kalmış olsa bile kendi gücünü sezdi Taşlarla oynaşarak yersiz korkuyu ezdi.
Kaskatı olmalıydı dünya olsa da kara Elbette kapanacak bir gün kanayan yara ---Dik durmaktı gayesi küçük sırlı testinin ---Gücü kalmasa bile gururla bakacaktı ---Vakti bitene kadar vuslata koşan tinin ---Hasret ile yanarken bağrına akacaktı. Ustasının gücüyle sabretmeliydi nâra Muhtaçtı yaşadıkça korksa bile pınara. AFET KIRAT
Testi taştan korkar ama o taş çeşme oldu mu, testiler her an ona gelmeye can atar. (Mevlâna)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TESTİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TESTİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne güzel okumak sizi, ne çok şey öğreniyorum sizden ...
Resme baktım ve öylece kalakaldım... Su gibi akmak gerek hayatta ve bu akıcılıktaki bereketi paylaşmak, paylaşırken farkettirmeden, gerekirse her seviyeye inerek veya her imkansız gözüken yüksekliğe çıkarak. Her şey unutulabilir de yaşarken Afet Hanım'cığım, okunan şiir unutulmaz. Her daim okunacaklara imza atıyorsunuz.
Umduğunu bulamamak ve çarsizliğin çıkma çabası...
Tebrik ederim...
ŞİİRİNİZİ BEĞENDİM… ........................... Saygı ve selamlar..