Okuduğunuz şiir 25.12.2017 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
SABAHA DOĞRU DOĞRUL
Sabaha doğru doğrul gülümse gözünü aç Sadece sen mi korktun titriyor bak bir ağaç Ruhunu gasp etmesin yalnızlık denen kıskaç Pencereni arala saçını sevsin rüzgâr Sabırlı ol sakin ol elbet dönecek bahar.
Dalmadan acı veren eskimiş hatırana Mutlu olduğun günler arkadaş olsun sana Sımsıkı sarılarak dönüp bakma arkana Güveni aşılasın portakal rengi çiçek Her nefes alışında sevgiyi getirecek.
Yel eser sis dağılır yine doğacak güneş Barışın meşalesi yanacak güneşe eş Savaş kavga ve terör olmayacak tebelleş Kanla yoğrulsa toprak yarına umutlu bak Bırak gamı tasayı etrafına mutlu bak.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SABAHA DOĞRU DOĞRUL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SABAHA DOĞRU DOĞRUL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel yüreğiniz dert görmesin sevgili Afet Hocam. Birikiminizden ve güzel kaleminizden yansıyan eşsiz bir yürek sesi yine okuyucuyu saran sarmalayan ve güne yakışan ve de her güne yakışır değerde. Sevgiler, selamlar tüm yüreğimle... Ömrünüz çok olsun.
Zaman gelir şiir yazamam, şiirle ilham perimi ya da şiiri çağırırım. Güvenin, merhametin, hukukun olmadığı bu zamanda zulmün, yasakların, güvensizliğin, iftiranın, ihanetin fırdöndüğü zamanda da ihtiyacımız olan duyguları çağırmak istiyorum. İnşallah işe yarar. Gönül şiir yazmak istiyor ama kaleme yasak konulunca yazamıyor böyle oyalanıyor işte.
Uzun zamandır sayfamda görmediğim kadar arkadaşı, almadığım kadar yorumu aldım. Bana bu mutluluğu tattıran seçki kuruluna ve ziyaretime gelen herkese teşekkür ederim. Mutlu ve huzurlu yarınlar diliyorum.
Ne olursa olsun ruh yapımız sağlam vatan sevgimiz inancımız değerlerimiz sapa sağlam merhum Nasrettin hoca ya gelmiş yazdan biri gelmiş kıştan şikayet etmiş mübarek iyi ki baharımız var demiş o bahar elbet gelecek tebrekler
Umut karanlığa sızan ışık gibidir. Annem hep derdi ki "Kara gün kararıp kalmaz, elbet her gecenin sabahı var" Bu sebeple yolunu ve yordamını bilenin hep aydınlıktır yolu.. Kutlarım hemşehrim. Mükemmel bir şiir okudum umuda dair.. Sevgilerimle ..