Ar karası değil ki alnına düşen leke Ne için utanasın neden boşa yanasın An karası silinir elbette çeke çeke Beklemek zorundasın sabaha uyanasın.
Kadın üzülme sakın eğme yere başını Varsın denizler taşsın hür bırak gözyaşını.
Çalıştın emek verdin okudun düşe yazdın Fikre gem vurulamaz dili durmaz şairin Zalimler çelme taktı az daha düşeyazdın Bekle bir gün yüceltir muhakkak ki şiirin.
Kadın üzülme sakın eğme yere başını Varsın denizler taşsın hür bırak gözyaşını.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TUTUKLU KADIN MARŞI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TUTUKLU KADIN MARŞI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Afet Hanım şiiriniz güzel olmuş,kutluyorum. Yalnız 14 lük hece vezni pek kullanılmaz(akıcı olmaz) siz bunu başarmışsınız.''Varsın denizler taşsın hür bırak gözyaşını''dizesi de çok güzel olmuş.Yalnız bence ''hür'' sözcüğü oraya gitmemiş.Dizede o anlam zaten var. Saygılar...
Bugün de erken kalktım , Ve baktım hayalimden resimlere , kokladım, sardım Dört duvarın arasında Zindansız suskunların telaşıyla sarardım Yoğun bakımda ülkem ,manşetler zift akıtır Müfteri kalemlerin utancıyla karardım
Bugün de kuzularım bensiz uyudu Sizler aristokrat masalarınızda muhafazakar kahkahalar atarken Ben sükutu azık ettim , hıçkırığımı katık İnkisarım dua dua büyüdü Bedenim tutsak ruhum kayıtlarınızdan azade, Anlayın artık Sessizliğim edebim, ses tonum mahrem size Ve korkun , ey sükut eden insanlık dua edersem , çığlığımı kıskanır yıldırımlar..
Denilmisti bir zamanlar... Ne yazik ki zulum siyah Kadina cocuga yapilan simsiyah
Afet Hanım, Değerli Hemşehrim, harika bir eser olmuş. Kıskandım. Allah vermiş yeteneği, çaba da var. Çok şükür ki bu güzel eserleri bizlere sunuyorsunuz. Allah açık zihin, bol ilham, dolu dolu sağlık versin. Selamlarımla.
Menisa tarafından 4/19/2017 5:20:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kadınlar saygı ve sevgi gösterilmesi gereken en değerli varliklarimizdir. Sahip çıkılmalı ve korunmalıdır. Bu anlamda güzel bir şiir. Yazan yüreği kutluyorum.
Her ne kadar göz yaşları gözlerin sileceği olsa da rabbim kimseyi ağlatmasın.Sevin göz yaşları olsun tüm sevanlarin. Kadına verilen değer ülkemizde malum..!!! Yılda 327 bayan katlesilen ülkemizde daha çok şiirler yazmalıyız ki belki bir ses gelir.YÜREĞİNİZE SAĞLIK.Şiir kanayan bir yaraya çağrı gibi.
Çalıştın emek verdin okudun düşe yazdın Fikre gem vurulamaz dili durmaz şairin Zalimler çelme taktı az daha düşeyazdın Bekle bir gün yüceltir muhakkak ki şiirin.
Kadın üzülme sakın eğme yere başını Varsın denizler taşsın hür bırak gözyaşını.
Güzel yüreklim ,nur yüzlü arkadaşım senin zaten anlın ak birgün bunlarda gelip geçer.Tatlı canını sıkma .Şiirde süperdi yüreğinin sesine sağlık.Tebrikler.Sevgimlesin.
Şiirin bana bağıra bağıra ağladığım bir günü hatırlattı. Sanıyorum kardeşlerim yüzündendi. Keşke yazsaymışım.. Bir ağlamaya başladıysam susamadım, saatlerce ağladım.