-------------------------Yorum yoka gitmesin dizelerim semavi -------------------------Gömleğini çıkartır suya çökerse mavi
Neden yüzün karardı neden gözlerinde yaş Sindirmek mi amacın semayı yavaş yavaş Dikleşirken önünde milyonlarca asi baş Seninle var olurum yakışır mı sanırsın Bilemem ki ne zaman zulmetten usanırsın.
Denizleri doldurdun çağlayan rahmetinle Bazen coştun dert oldun verdiğin zahmetinle Hüzünleri silerek tüm iyi niyetinle Pamuğun savaşıyla yeniden uyanırsın Dökersin oklarını sırtıma dayanırsın.
Soyunma mavilerden karanlıktan korkarım Damlaların artarsa denizlere akarım Aşkımın ateşiyle dalgaları yakarım Sen beni benden iyi bilirim ki tanırsın Arz eylesem halimi sevgimden utanırsın.
Ayıplama halimi budur belki garizam Ağladıkça sızlıyor bu sebepten her azam Barışa sevdalıyım yok kimseyle bir nizam Kim acıttı canını üstüme uzanırsın Aldırma sitemime her zaman kazanırsın.
Ruhum isyan etse de yakışır sana ezrak Sözlerim ok diyorsan senin vurduğun mızrak Yüzüne baktığımda sarar birden istiğrak Hıçkırıp durma artık gün gelir tıkanırsın Ben başlarsam yağmaya selimden yıkanırsın...
AFET KIRAT
Gökkuşağı atölyesinde Kelimeler dövdük üstünde örsün Verdik ellerine ustalar örsün Kalanlar şiir görsün.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.