Billur bir kadehten döküldün yere Denizin ufkuna dalarken güneş Neydi bu uğultu çıldırdı dere Akşam mı ağladı neydi bu ateş.
Bazen bir tebessüm ektin rüyama Bazen korkuları kapıma koydun Her türlü afette hikmet var ama Güven gömleğini üstümden soydun.
Kurtuluş imkânsız kaygı pek derin O ne, yıldırım mı yere sapladın Bu rahmet türküsü senin eserin Derdini paylaştın arzı kapladın.
Oysaki derdimi yastığa döktüm Sense dünyamıza sıvadın çamur Umudun ipini güneşten söktüm Alnıma bulaştı dur artık yağmur.
8 Mart Kadınlar gününü kutluyorum.Kadınlara yapılan zulmü kınıyorum. Biraz başbakan konuşması gibi oldu ama, neyse... Madem başbakan gibi başladık devam edelim: Kadına el kaldıran erkek vatan hainidir:))
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAĞMUR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAĞMUR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
usta kalemden güzel bir betimleme yağmur ve gözyaşları.. dökülmesin Ülke kadınımın yaşları. ''kadına ve çocuğa hor bakan toplum yok olmaya mahkumdur'' macit
Şiir güzeldi.
Tebrikler,
sevgilerimle..