Sevgi ektim sonsuza büyüyecek mutlaka Yüzümün kapısından firar ederken nefret Saçağından saçları dökülen bu baraka Tohumları yutsa da yaşardı ilelebet.
Nabzını durdursa da pencerelerin güneş Eşyaların içinde saklansa çok fırdöndü Rüzgârın pençeleri olsa bile tebelleş Anıyla yaşayacak kim diyecek ki; Söndü!
Aşındırsa aşkını kar sızdıran bulutlar Hatıra defterinde kurusa gül yaprağı Ölür yeniden doğar sarmalayan umutlar Belki de kaktüs olur yırtar kara toprağı.
Yeniden yükselecek viran olmuş bu yapı Duvarda dudak izi nasılsa var olacak Daha da güçlenecek kırılan sırça sapı Döküntüler üstüne güneş yine doğacak.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BARAKANIN DÜŞLERİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BARAKANIN DÜŞLERİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
YAKLAŞIK 10 YILDIR SİZLERLEYDİM ARKADAŞLAR. SÜRÜNMEME, EMEKLEMEME TANIK OLDUNUZ. SON ZAMANLARDA ADIM DA ATMAYA BAŞLADIM. VAKTİMİN AZ OLDUĞUNU BİLİYORUM UÇMAK İÇİN… EN AZINDAN DAHA HIZLI KOŞABİLMEM GEREKİYOR. O SEBEPTEN ENGELLERDEN UZAK DURMAK NİYETİNDEYİM. YAKLAŞIK 1 AY KADAR DAHA ARANIZDAYIM SONRA KENDİMİ ÇALIŞMAYA ADAYACAĞIM. DAHA GÜZEL, ÖZÜNE DÖNMÜŞ ŞİİRLERLE BULUŞTURMAK İÇİN. ELBETTE BURADA YAYINLADIKLARIM HEPSİ DEĞİLDİ. BİR KISMINI KAYBETMİŞ OLSAM DA BİR KİTABA YETECEK KADAR ŞİİRİM OLUNCA GERİ DÖNECEĞİM. DOSTLUĞUNUZ, TEŞVİKLERİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.
resim bile ferman yazdırır bana lakin şiirdeki hüzün ve umut
arası duygular kelepçeledi beni
sağlıcakla daima