Bir rüzgâr kaldırır mı kaldırım kenarını Büzgülü eteğini ya da yüksek bir dağın Fırtına söndürür mü volkanların harını Rengini değiştirir ağaç doğuran bağın.
Bir yağmur kurutur mu bakan gözün nemini Yıkar mı gemileri çürütür mü taşları Bilir mi kuraklığın ateşin önemini Yurtsuzluğa kapılan yasak saklı başları.
Bir ışık çırpınır mı sessiz duran gölgede Karamsarlığa konar umudu sindirir mi? Kök salar mı sessizce kayalık bir bölgede Gümüş ayı saçından tutarak indirir mi?
Bir sözcük çağırır mı kaybolan hürriyeti Hayırlara vesile olur mu ki aniden Güldürür mü bir daha solmuş iyi niyeti Gelir mi Cumhuriyet bir hayırla yeniden.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GELİR Mİ YENİDEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GELİR Mİ YENİDEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir sözcük çağırır mı kaybolan hürriyeti Hayırlara vesile olur mu ki aniden Güldürür mü bir daha solmuş iyi niyeti Gelir mi Cumhuriyet bir hayırla yeniden.
_____ Tek kelimeyle harikaydı Afet hanım kendi adıma söylemek isterim ki usulunuz ve uslupunuz şiire o kadar güzel yakışıyor ki bunu diğer şiirlerinizde de gördüm içtenlikle kutluyorum. .Her sesleniş ahengi bozmadan düşmüş dizelere bu da ustalık ister elbette .Yürekten yüreğinize Sevgi ve Saygımla
Canan EREN tarafından 3/2/2017 11:56:50 AM zamanında düzenlenmiştir.
Gelir mi? Zamanında sağlam bassaydık adımlarımızı, son elli yıldır adam kayırmasaydık, yandaşlar olmasaydı, hak eden hak ettiği yere gelseydi. Ya da ne bileyim devleti idare edenler salla başını al maaşını yapmasalardı. Daha bunun gibi yüzlerce neden sıralayabiliriz bugüne gelmemize sebep olan olayları. Zamanında garibana sahip çıkabilseydik yada evlatlarımızı iyi eğitip hakkaniyeti öğretseydik mesala. Biz aslında kendi bacağımıza sıkmışız yıllardır. Nerdeyse kan kaybından ölmek üzereyiz. Bu kadar hata üst üste gelince çok zor gibi görünüyor ama yinede HAYIR. Güzel günler göreceğiz çocuklar.... Saygılarımla.
Bir sözcük çağırır mı kaybolan hürriyeti Hayırlara vesile olur mu ki aniden Güldürür mü bir daha solmuş iyi niyeti Gelir mi Cumhuriyet bir hayırla yeniden.
Allah umutlarımızı gerçek yapsın inşallah.Her zamanki gibi yine harika bir şiir.
Çapraz kafiyeli ,tekniği mükemmel olan bir şiir.Kutluyorum kaleminizi.
Hayırlara vesile olur mu ki aniden
Güldürür mü bir daha solmuş iyi niyeti
Gelir mi Cumhuriyet bir hayırla yeniden.
_____ Tek kelimeyle harikaydı Afet hanım kendi adıma söylemek isterim ki usulunuz ve uslupunuz şiire o kadar güzel yakışıyor ki bunu diğer şiirlerinizde de gördüm içtenlikle kutluyorum.
.Her sesleniş ahengi bozmadan düşmüş dizelere bu da ustalık ister elbette .Yürekten yüreğinize Sevgi ve Saygımla
Canan EREN tarafından 3/2/2017 11:56:50 AM zamanında düzenlenmiştir.