Ellerimin aşığı sıfatın tükenmezdir Yan yana geldiğinde gökkuşağı örersin Raks edip ak salonda beni düşlerde gezdir Hüzzam ezgili yağmur sana güç kuvvet versin.
Yalçın dağlara götür dilsiz karanlıklara Hayatın yarasını usarenle temizle Saf ve duygulu ömrün sürme bin anlıklara Beşikteki bebeğin rüyalarını izle.
Ateşli denizlerin dalgasını işleyen Akrebin de durmasın yelkovanı süzerken Irak müjdeye benzer umutları dişleyen Al büyülü asanı dünya bizi üzerken.
Sen tarumar bahçemde kan ağlayan bir gülsün Nakışların renk olsun beyaz duvar taşında Sen yan ki ateşlerde âlem okurken gülsün Yıldızlardan taç yaptım duruyor bak başında.
Ortak şiirimizde kendi dörtlüğümün devamıdır. Küçük yarışmamıza katılan arkadaşlar şiirlerini Cuma günü gece yarısına kadar tamamlayıp sayfalarında yayınlarlarsa vaat ettiğim imzalı kitabımı göndereceğim. Başarılar dilerim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tükenmez Kalem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tükenmez Kalem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Canım şairem şiirlerimizle size eşlik etmemizi istiyorsunuz anladım...Doğru mu ..Kitabınız hediye olarak gelecek diyorsunuz...Maşallah en güzel armağan ...İnce düşünceniz için sizi kutluyorum..sevgiler ,saygılar...
daha çok katılım olmasını isterdim, olmadı. belki armağanı az buldular. Sponsorum yok sonuçta elimden gelen buydu. Bu denemeyi tekrarlamak istiyorum en azından evimde durduğum sürece. Bir dahakine sizi de beklerim. Farklı konu, farklı görüntü farklı bir temayla. Sevgiler.
Su gibi ,ekmek gibi bir şiir okumamıza vesile oldunuz.Akıcıydı,ahenkliydi,pürüzsüz ve duru bir anlatımdı.Tat verdiniz,haz verdiniz. gönlünüze sağlık.Saygılarımla