Vicdan akıl merhamet tutuşmuş bir savaşa Garnizonlar kurmuşlar her şehre dağa taşa Bilinmiyordu belki kim zafere ulaşa Müttefikmiş merhamet uzun süre vicdanla İşi olmazmış asla ölümle canla kanla.
Kapitalist dünyanın başındaki akılmış Beş vakit namazını para üstünde kılmış Gün olmuş ki vicdana merhamete takılmış Onun için belki de gereksiz savaş açmış Çünkü doymak bilmezmiş başta olmaya açmış.
Fazla uzatmayalım belli savaşın sonu Akıl oyunlarıyla çalışmış enikonu Bilgisayar içinde tuğra olmuş ikonu Merhametle vicdanı defnetmişler sabaha Biz de armağan ettik ruhuna bir Fatiha.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RUHUNA FATİHA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RUHUNA FATİHA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Temennimiz savaşın daha çok canlar yakmadan sona ermesidir.Şiir oldukça anlamlı güzel alınması gereken mesajlarla dolu değerli narin kalemi yürekten kutluyorum saygılarımla.
Merhamet, vicdan ve de adalet. Olması gereken dünya düzeni. Yinede bu sözcükleri kullanarak bozuyorlar nizami alemi. Enfes bir şiir. Tüm zamanlara hitap ediyor. Yazan kalemdasi kutluyorum.
BU GÜZEL ŞİİRİ YAZDIRAN MERT YÜREK HEYECANINIZ EKSİLMESİN…
Çok Beğendim…
……………………………… Saygı ve Selamlar.