Mersin şair ve yazar derneğimizdir MEŞYAD Takriben on beş yıldır kimler etmemiştir yâd Kurucusu kim bilmem o zamanlar ben yoktum Amasya’da yaşayan ucu kırık bir oktum.
Yıllar boyu başkandı bir Abidin Güneyli Bazen esip kızsa da genellikle düzeyli… Biraz yoruldu sanki devretti başkanlığı Uzaklardan izliyor budur alışkanlığı…
Deniz Nas arkadaşım bu görevi üstlendi Çok kısa bir sürede birçok zorluğu yendi. Şimdi kitap çıkarttı yakında tanıtım var Dualarım onunla Rabbim etsin bahtiyar.
Bir Mustafa Doğan var yardımcıdır Deniz’e Tanıtmayı isterdim şiirleriyle size. Yazdığı iz bırakır hele bende Asuman Yüreğinde gizlidir nice dalgalı umman.
Hocamız Nafiz Nayır edebiyat okumuş Şiirleri deftere nakışlayıp dokumuş. Şimdi biraz rahatsız ona dileriz şifa Her zaman sakin kaldı kaybetmedi irtifa.
Doktorum Harun Özmen Mersin’de bir başhekim Yoktur onun gibisi inanın ki tek çekim. Çözmüştü bir zamanlar şiirin kimyasını Sevdiğine lütfetsin çektirmesin yasını.
Atifet Gezek Hanım İKİ MAVİ ARASI Bahsedelim diyorum geldi onun sırası. Serbest esen rüzgârla şiirleri örse de Severim yine onu heceyi hor görse de.
Silvanlı Meryem Hanım soyadı da Özdemir Babadan yetenekli yazdığına ne denir. Türküler söyler bize dernek döner şölene Bekliyoruz her zaman cumartesi öğlene.
Sonay Hanım kimi gün toplantıyı asıyor Ne de olsa ayağı sahnelere basıyor Haşim Bey’de derneğin en büyük emekçisi Mersin de her dernekte emeklerin bekçisi.
Zafer Bey Nilgün hanım, can Remziye ve Nisa Ayşe Kantaroğlu’muz yazar ama çok kısa Garip Hasan sanatçı, altın sesli Müberra Yunus Özkan kardeşin elindedir kamera.
Handan Hanım, Günay Bey ve Süleyman Kaptan Bey Bir Süleyman daha var gelir gider peyderpey Mehmet Mete hocamız ezberlerin ustası Dinlemekten zevk alır şiirlerin hastası.
Onlarca şair yazar toplanırız dernekte Daha onlarcasını masamız beklemekte. Gün geçtikçe büyüyor büyüyecek gittikçe Üye olmaya yeter verilen bir dilekçe.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Meşyad Dostlarım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Meşyad Dostlarım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu gün dernek toplantımızda 2 kere okuduk bu şiiri hepimiz sizi andık ve mutlu bir tablo ortaya çıktı vesile olduğunuz için teşekkür ederim
bizi de bu şairler projesinde unutmadığınız için tüm arkadaşlar adına size minnettarım iyi varsınız ve iyi ki sizi tanıdık sağlık ve huzur diliyorum kıymetli kalem ....
Şiirde adı geçen ve geçecek olan şiir dostlarına gönül dolusu selamlar. Masanız ve gönülleriniz her zaman şen olsun sevgili Afet İnce Kırat kardeşim. Şahsınızda Şair kardeşlerimize sevgi ve saygılarımı iletir; dostluk, kardeşlik ve dayanışma adına başarılarınızın devamını dilerim. Sevgi ve saygılarımla. Dr. İrfan Yılmaz. BODRUM.
İlhamınız coşkulu, gönlünüz heyecanlı ve kaleminiz kavi olsun...
.................................................... Saygı ve selamlar..