Bir ay varmış küçücük göz kırpmadan parlayan Doğuştan yetenekli karaya ışık yayan Kocaman gezegenler bu dünyadan uzaklar Ay’ı alt etmek için kurmuş türlü tuzaklar. Dedim ya yetenekli, ay düşer mi tuzağa Ökseye yakalanmaz atıverir uzağa. Büyük olsalar bile görünmezler dünyadan Ay sönmez üfürükle uyansınlar rüyadan.
Ay dünyanın ışığı gezegen yaklaşamaz Kayıptır karanlıkta boşlukları aşamaz Düşlere düşüyor ay, süslüyor hayalleri Gülümseyen yüzüyle çatlatıyor elleri. Gözlerini kapatıp bazen hayal kuruyor Işıktan bir mızrakla denizkızı vuruyor. Bazen gamla doluyor gece yapıyor yayın Tadına doyulur mu acaba dolunayın?
Bazen yolu uğruyor denizhıyarlarına Zaten adı uğursuz kalır mı hiç yarına Bazen sarmak istiyor sekiz kollu ahtapot İzin verecek mi ay kırdılar binlerce pot. Yakamozlar içinde vefalı dost arıyor Bulduğunda saçını ışığıyla tarıyor. Uydun olsa bile ay gezegenden çok yakın Ey dünya! Kendine gel! Onu kaybetme sakın!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AY! AY! AY! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AY! AY! AY! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hikayenin içinde hikayeler cok, vefaya döşenen Arnavut kaldırımları da.. Bir yerlerde başınızın üstünde küçük bir serçe ötüyorsa ona da dikkatle bakın ablacığım. Rahmetli anneannemin bana yadigarıdır bu söz. Sevgim selamlarımla.
Kutluyorum değerli kalemi Anlam ve anlatımıyla güzel bir eser Şekil yönünden baktığımızda, BEYİTLER halinde verilse daha hoş dururdu sanırım Gönlüne, ömrüne bereket, sağlıcakla
Afet ablamın gönlü Osmanlı'dan bir saray!
Onu seven herkese kardeşinden birer çay!
Beyitle eşlik edeyim dedim, kalemine sağlık canım ablam. Şiir ile..