Sus dedi hırsla kadın Batsın tükenmez adın İnatla güldü kalem Dedi; dolmadı çilem.
Kurtulmak istiyorsan saçlarınla as beni Ya da sulara gömüp kesiver nefesimi Kurşunla defalarca o bastırsın sesimi Bıraktırmaz kimseye bu bendeki albeni.
Sus dedi hırsla kadın Kalmadı artık aydın İnatla güldü kalem Yıkılmaz benim kalem.
Kurtulmak istiyorsan gaddarca bir tuzak kur Bağla beni kayaya orada dinamitle Susacağım sanma hiç bekleyerek ümitle En iyisi fırlatıp beni güneşte kavur.
Sus dedi hırsla kadın Dolmadı mı miadın? İnatla güldü kalem Yaktı mı seni elem?
Kurtulmak istiyorsan gidip fesada bulaş Belki ağır gelirim öksürtürüm bir süre Doğsam beyaz kâğıtta hatta prematüre Bulması kolay olur hemen onlara ulaş.
Sus dedi hırsla kadın Olmadı mı muradın? İnatla güldü kalem Çatlasın bütün âlem!
Dün ben eğlendim ama üzüldü kuzucuklar Onun için bu gün de kötü bir şiir yazdım Umutları kırıldı sandılar düşeyazdım Engellemem korkmayın şimdi yazın çocuklar…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kalemle Hasbihal şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kalemle Hasbihal şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne kalem seni bıraksın ne de sen kalemi. Duyuyorsun, biliyorsun ve de yazıyorsun. Bizlerde zevkle okuyoruz. Boş ver sen elalemi... Selam ve saygılarımla...