Sayfama gelenler benim misafirlerimdir, onlara en güzel sunumu yapmak da görevimdir. Özensiz çalışmalar eklemem, gün de yorum da önemli değil. Şimdiden herkese teşekkürler.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Söyle Yar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Söyle Yar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uzun zamandır ayrı kaldığım şiir sayfalarına dönerken, gönül sayfanızda muhteşem bir şiirle karşılaştım. Yıllardır kaleminizi takip eder, ustalık yolunda aldığı mesafenin bir tanığı olarak; Çapraz uyağın güzelliği ile taçlanmış şiirinizi beğenerek ve saygı duyarak okudum. Kudretli kaleminizin daim olması ve her zaman böyle seçkin eserlerin altına imzasını atması dileklerimi sayfanıza bırakıyorum. Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun. Sevgi ve saygılarımla. Dr.İrfan Yılmaz. BODRUM.
Güzel şiirinizi okurken aklıma Türk şiirinin büyük şairi Şukufe Nihal BAŞAR geldi. Son dokuz yıılını Bakırköy'de bir huzurevinde genelde susarak tamamlayan ve hatta unutulmaya mahkum edilen Şükufe Hanımı. Faruk Nafiz Çamlıbel'den Nazım Hikmet'e kadar birçok şairin aşık olduğu kadındır o. Hayatı ibretle okunmalıdır.Halide edip'in yanında Kurtuluş Savaşı'nda meydanlara çıkmış bu güzide edebiyatçımız Darulfünun'u bitiren ilk kadındır aynı zamanda. Maalesef vefatından sonra unutulmaya mahkum edilmişitr. Şiirinizi okurken onun müstesna şiiri 'İNANMA' yı hatırladım.
Güldümse inanma bil ki bu gülüş Güldüğüm sabahın bir rüyasıdır Dudaklarımdaki acı bükülüş Veda akşamının sonsuz yasıdır.
Hangi kudret var ki solan ruhuma Senden sonra yeni bir ışık versin Söner gün geçince bu hain humma Ağlar mıyım başka acıyla dersin?
Bir salgın alevsin içimde bugün Yakmaya en sönmez yerden başladın Eriyip sönersem ancak büsbütün Sevmiş diyeceksin beni bu kadın... ...
NEME YETMEZ şiirini de okumanızı tavsiye ederim... Selam ve dualarımla abla...
mürsel emre doğan tarafından 10/6/2016 6:59:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
mürsel emre doğan tarafından 10/6/2016 7:00:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
Uzun zamandır ayrı kaldığım şiir sayfalarına dönerken, gönül sayfanızda muhteşem bir şiirle karşılaştım. Yıllardır kaleminizi takip eder, ustalık yolunda aldığı mesafenin bir tanığı olarak; Çapraz uyağın güzelliği ile taçlanmış şiirinizi beğenerek ve saygı duyarak okudum. Kudretli kaleminizin daim olması ve her zaman böyle seçkin eserlerin altına imzasını atması dileklerimi sayfanıza bırakıyorum.
Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun.
Sevgi ve saygılarımla.
Dr.İrfan Yılmaz. BODRUM.