Gözlerimde kördüğüm olan zamanı içtim Kirli düşün saçını ana sütü yıkarmış Patnos’ta bir duvarda saman yemiş kerpiçtim Anaları gülünün ayrılışı yıkarmış. Neredesin ak gülüm neredesin sümbülüm? Özleminin tespihi dağılıyor içimde Yeni şekil alıyor her gün ayrı biçimde.
Dudağı uçuklamış asumanın altında Bir yerdesin eminim ama hangi şehirde? Hangi nehrin yanında hangi dağın ardında Hangi metnin içinde hangi güzel şiirde? Neredesin ak gülüm neredesin sümbülüm? Kasvetini silmeli avuçlarımdaki ter Bağrında mı saklıyor Ağrı’daki krater?
Alfabemi bıraksam yaşadığın illere İşaret koyar mısın sabahın sevdasından Bir emir verir misin gökteki kandillere Göz kırpan yıldızların cilveli edasından… Neredesin ak gülüm neredesin sümbülüm? Gelir misin yakında bir sabah gerdanında Özleminden kurtulup sevgilerin yanında…
Not: Tüm babalığa layık babaların ve babalık yapan annelerin babalar günü kutlu olsun.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Neredesin Ak Gülüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Neredesin Ak Gülüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ömürleri uzun,bahtları ve yolları açık olsun.Mürekkep yalanmış kalem tarzı güzel bir şiir.Yüreğiniz dert görmesin.Selam ve saygılarımla şaire hanımefendi kardeşim.
Rabbim bahtını güzel etsin yolunu açık etsin!...Yar ve yardımcısı olsun..
çok içtendi kimi anneler hem baba hem anne olur ..kimi babalarda hem anne olur hem baba olur ..benim babamda böylesi biriydi; lakin, ana gibi bir diyar da olamazlar
Babalar günü mesajınız beni çok duygulandırdı.Siz benim gözümde cennetlik bir meleksiniz.Çocuklarınıza hem analık hem babalık yaptınız.Allah kabul etsin.
Şiiriniz de bir evlat için en güzel hediye olmuş.Çocuklarınız sizinle nekdar övünse azdır.İnşallah kıymetinizi bilirler. Hep birlikte nice güzel günlere Selam sevgiler.
Anne gibi babalar,baba gibi anneler hepinize sevgiler can-ı gönülden.
Yüreğinize hüzün değmesin diliyorum sevgilerimle hocam.