Seni nedensiz seviyorum dedin ya İşte bu nedenle sevdim bende seni..
Kına kızılı bir gün batımı... ince meltemiyle kokunu getiriyor mimozalar. gözlerim, ay’ın zülfündeki yıldızlara uzanıyor, dilekler asıyor bıkıp usanmadan.
Sonra, çardak kuşu telaşıyla kanatlanıyorum. nazar mavisi boncuklar toplayıp, hem kem gözlerden ırak, hemde düşlerimi süsleyen yarınlar örüyorum ikimiz adına. Arada, Muhtelif çiçekler bırakıyorum. rayihası mutluluk, güncesi aşk yazılı göz pınarlarına.
Kendime sürekli, Gönül çelen düş renginde, rivayetler anlatıyorum herkesin uyuduğu saatlerde. seni, üç yapraklı aşk yoncası, nadide bir mücevher gibi saklıyorum yüreğimde.
Öyle ki; Çöl kumunda karınca açlığı bir sevda bu. yılmadan, yüksünmeden, ağır aksak,ama emin adımlarla sana gelirken, inancımın yeşiline yol alıyor adımlarım. menzili sen son durağı saadetle biten.
İşte böyle bir özlemin, çetelesini tutuyorum şimdilerde. kavuşmaya ramak kala, törenle kıracağım mesafelerin, gurbetini çekiyorum gün be gün.
Seviyorum seni... Uzağımda lâkin, Nefesim kadar yakın, İklimlerine umut uçurduğum, Güneş yüzlü sevgili.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇARDAK KUŞU TELAŞI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇARDAK KUŞU TELAŞI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzel dizelerdi Duygular sanki imgelerle süslenmiş kolkola geziyordu satırlarda... Beğenerek okudum.. Yürek sesiniz hiç susmasın diyorum kardeşim Sevgiyle kalın
Sevginin beklentisiz hali aşktır değil mi Gülüm hanımcım.. Nedensiz , olduğu gibi, günahıyla sevabıyla sevebilmektir asl olan diye düşünürüm hep ben.. Çok teşekkür ediyorum kalemdaşım... Sevgiler mahir kaleminize ve yüce gönlünüze..
öncelikle bu güzel anlatımı, bu efsunlu şiir dilini kutlamak istiyorum. sevgi dolu, duygu yüklü mükemmel bir serbest şiir okudum. tebrikler ve saygılar sunuyorum...
Seviyorum seni... Uzağımda lâkin, Nefesim kadar yakın, İklimlerine umut uçurduğum, Güneş yüzlü sevgili.............................UZAKTAKİ YAKINA Etlkili bir sesleniş. Yine güzeldi toprağım
Vefalı hemşehrim benim.Ben pek uğrayamıyorum şiirlerine , daha doğrusu deftere..Çok teşekkür ediyorum değerli ziyaretin ve baş tacı yorumun için. Selam ve sevgilerimle.
Oldukça etkili bir yürek izi.