Misketleri hiç ıskalamadım. En çok mavileri vurdu minik parmaklarım Sadece oyunmuydu renkli camların çarpışması Yoksa emeğin galibiyetimiydi yüzümdeki sevinç...
Tırnak diplerim toprak Parmak kıvrımlarım nasırdan çatlasada Baş ucumdaki kutudan Odamın tavanını aydınlantırdı Yıldız yıldız göz kırpan misketler
Hayatın bir perdelik sahnesiydi çocukluk Gün geceyi,gece günü kovaladıkça Güneşle ay saklambaç oynadı yıllarca Büyüdüm Ama biteviye ebe oldum bu oyunda Gökyüzünü Denizi sobeledim hep Bu sefer misketlerim değil Özgürlüktü bakışlarımın mavi olmasına sebep
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MİSKETLERİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MİSKETLERİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
fon müziğiyle, fon resmiyle ve şiiriyle bütünleşen bir eser oluşmuş çocukluk yıllarımıza bizleri götüren bir duygu fırtınası...albenisi muhtevasında çiçek açan bir bahar goncası hükmünde güzeldi...kutlarım..saygımla...
ne güzel bir şiir böyle... vallahi çocukluğum geldi aklıma dizlerimiz çamur olurdu lastik ayakkabımın içine çamur dolar eve giderdim babam görmeden annem hemen onları çıkartır ve udun sobasının yanında kuruturdu.pamtolonumu ve ayakkabımı sabaha hazır olurdu.. yürek sesiniz var olsun hocam. şir ve şiire eşlik eden bu güzel müzik de şiire haz vermiş..selam ve saygıalrımla..
Çok güzeldi be şaire Çocukluğuma gittim acıda olsa güzeldi bazı şeyleri Çok tşkr ediyorum bizi anılara gönderdiğiniz için.. Yine ince ve güzel bir eser Kutluyorum bu güzel yüreği Şiirli akşamlar
Çocukluğum çocukluğumuz ..masum ve toz ve toprak kokan çocukların gerçek çocuk oldukları ' oyunların gerçek oyun olduğu kimsenin kimseyi ezmediği herkesin kardeş olduğu Mavi gökyüzü' altında İnsanca dayanışma içinde yaşandığı .ve yaşadığımız .. ama Çocuk her çağda çocuk .oyunlar onlar en masum ahh en masum anılarımız..
Anlam yüklü şiiri çok taktir ettim…
Beğendim.
………………………………. Saygı ve Selamlar…