Camlarım açık ama bu gece biraz serin Bir resim arıyorum aynasında göklerin Pembe bir hayal şehir gözüme takılıyor İçimi çekiyorum istemsiz derin derin.
Unutmak istemedim böyle muhteşem anı Kalemime doldurdum şehirdeki ummanı Kalbimden söküp attım yok olası hicranı İzi bile kalmadı korkuların kederin.
Bir orman görüyorum nedir bilmeyen balta Bağrını hiç delmemiş pembe denizin olta Değmemiş dokunmamış insan eli adeta Bir şehir ki doyulmaz Şirin’den daha şirin.
Rengârenk kuşlar özgür mavi kelebek özgür Düşünceler esiyor görmemiş sanki sansür Çiçeklerin gözüne işlenmiş bin bir figür Yaprakta yayınlanmış silinmeden her metin.
Al duvaklı gelincik raks ediyor rüzgârda Ağacın altındaki gülüyor ak mantar da Şen ötüşlü bülbüller saka kuşları var da Barışı iletmeye uçuyor ak güvercin.
Bora tufan yok orda esip geçer meltemler Aransa bulunmaz ki ağızlarda sitemler O şehre hiç girmemiş ölümler ve matemler Kötülüğe vermemiş sınır bekçisi izin.
Belki hayal bu şehir belki de olmadı var Beni ona sevk etti etrafımda dört duvar Usandırdı canımdan terör denen canavar Çok olsa da mesafe giderdim doludizgin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hayal Şehir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hayal Şehir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Belki hayal bu şehir belki de olmadı var Beni ona sevk etti etrafımda dört duvar Usandırdı canımdan terör denen canavar Çok olsa da mesafe giderdim doludizgin.
bütünüyle muhteşemdi okuyup takdir etmek düştü saygı ve selamlarımla