Bir arzuhal yazdırdım tükenmeyen kaleme Güvercin gagasında yıldızlara gönderdim Neler yok ki içinde beyaz boyalı saray Sarmaşıkla çevrilmiş ağaç dolu bir bahçe Gülümseyen şeftali kuş yüreği kirazlar Bir nar dalı olmalı gülmekten çatlamalı Rüzgârlara küsmesin mimoza çiçekleri Mavi yağmurlar düşsün bahçeme damla damla.
Gökten yıldız toplasın kuşlar bana versinler Saçayım yeryüzüne kovmak için kederi Güneşin yedi rengi saçlarımda birleşsin Şöyle bir savurayım gökkuşağı sansınlar Cemre düşsün gözüme ısınsın bakışlarım Kurumasın ağaçlar yeni filizler sürsün
Dünya kadar bir silgi alayım da elime Sileyim üşenmeden arzdaki karaları Çatışmalı günleri eksilteyim takvimden Ne gelir ki elimden yalnız hayal kurarım.
Hayali arzuhalim ummana düşse bile Çıkar gelir yeniden ellerime ulaşır
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Arzuhal şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Arzuhal şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Canımmmmm ablam. Bitanesin yaaaaaaaa bitanesin. Ne yazarsan yaz, nasıl yazarsan yaz her zaman okutursun kendini şiirin kraliçesi. Çoooooooook sevgimle soylu yüreğine.
Çatışmalı günleri eksilteyim takvimden. Keşke Afet hanımcığım keşke.Yüreğimizin yanmadığı gün olmuyor.Türlü türlü olaylar vuku buluyor.Yüreğinize sağlık.Şiir mükemmeldi.Selam ve sevgilerimle...
Siir sadece kafiye degildir, bunu ispatlamis oldunuz. Güzel siirin kafiyeye ihtiyaci yoktur.
Ozan Ertay'in geçmiste bir siirini okumustum, "Bana beni sen anlat" sabit ayakli fakat kafiyesiz 7+7 çok uzun bir siiri idi. Ki zaten hececiler arasinda üstadlardan birisidir, onun da siirini okudugumda ayni seyi düsünmüs, siirin kafiye olmadigini ispatlarcasina döktürmüstü deniz derya genel kültürü ile.
Bence güzel bir deneme, hececiler zaten mecburlar birseyleri sürekli ispatlamaya, icad etmeye... hececiler çalisir, serbestçiler yer diye düsünüyorum...
Şiiri bir kadına benzetirsek; Akıllı kadın: anlamı güçlü şiir Güzel kadın: anlatımı hoş, naif, güzel duygu uyandıracak sözlerle yazılmış bir şiirdir. Şiirin kafiyesi, durağı ve hece sayısı üstündeki elbisedir. Sadece güzel ve akıllı kadının elbisesinin üstüne salaş bir boyfrend ceket giydirdim. İlk ben yapmadım ama çok da rastladığımız bir şiir türü değil, çok şiir okuyanlar daha değişiklerine rastlarlar. Sadece mısra şeklini ben denedim sanıyorum. Saygılar.
Duyarlı yüreğiniz var olsun Afet hocam.
Barışa ve güzelliklere...Tebrikler saygı ve sevgiler....