Tan doğarken güneşi ağlatan yüzün vardı Avucundaki kalbi su sıkıp yakıyordun Gözlerinde nefret kin cebinde hüzün vardı Biraz değer verene hasetle bakıyordun Ne olmuş ellerinle düşüncemi ittiysen Ne olmuş bırakıp da yadellere gittiysen.
Belki biraz ehli keyf belki de umarsızdın Yaralı bulutların gözyaşına köz müydün? Söz konusu olunca iltifata arsızdın Bir imge dünyasında üvey miydin öz müydün? Ne olmuş yağmurların altında kalmadıysan Ne olmuş mor düşlere bir türlü dalmadıysan.
Hangi şair titrermiş boş kalan viranede Yoktur artık kabrinde solan çiçeğin rengi Elbet bir ışık bulur yaşarken pervane de Değerini sezecek başvurduğu mihengi. Ne olmuş gökyüzünde sınırsızca koştuysan Ne olmuş denizlerde dalgalarla coştuysan.
Mutluluğu bulamaz gönlünde kül tutanlar İçimdeki külleri rüzgârlarla savurdum Huzuru yakalarmış eskiyi unutanlar Anıların hepsini bir fırında kavurdum. Ne olmuş üzüldüysen ekmeğini böldüysen Ne olmuş kahrolduysan benim için öldüysen.
Ne olmuş tüm renkleri zalimlere verdiysen Ne olmuş iksirini döktüysen topraklara Ne olmuş ağıtların ezgisini derdiysen Ne olmuş ağladıysan sararmış yapraklara. Hazan gülleri gibi dökülmüşsen ne olmuş Yüreğimin içinden sökülmüşsen ne olmuş?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ne Olmuş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ne Olmuş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.