Bir kadın saçlarını kesiyorsa Uzayan yorgunluklarına son veriyor demektir.
Kızıl akşam nöbetlerinin Lâl rengi şarabıydı saçların. Mest olurdu rüzgâr, Her teli kekik kokan buklelerini öptükçe... Mavi yıldızlar kaydırırdı gök, Kem gözlerin nazarına zırh olsun diye...
Ey siyahgecemin beyaz kuğusu... Kızgınım sana... Duydum ki kabahatli kalbinin öfkesini, Perçemlerine asılan ihanetlerin hissesini, Makas ucu darbesiyle saçlarına ödetmişsin.
Sen de bilirsin; Hiçbir son, başlangıçlar kadar masum değildir. Aniden değişir kalplerin lisanı... Kızıl Denizi bölmek, Suları yarmak kadar imkansızdır çoğu aşk.
Ben senin, Heyecanlı,korkusuz, deli hallerini sevdim. Üflendiğinde geçmeyen dilsiz yaralarına, Hoyratça çalınmış yarınlarına, Bir nebze merhem olmaya geldim.
Vazgeç müşkülpesent kışların ayazından. Kabul buyur yürekten uzattığım sıcak mevsimleri Bir bahar çayı demle, çiçek tazeliğinde. Köklerine su yürümüş sarmaşık, Yeni uyanmış mahmur papatyalar gibi, Başını güvenle koy yorgun dizlerime.
Korkma sakın geceden, Seherinde var yıldızı. Kesme bir daha saçlarını Güneşin esmer kızı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜNEŞİN ESMER KIZI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜNEŞİN ESMER KIZI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu mısraları yazan,parmakları,şiiri yazdıran yüreği Canı gönülden kutluyorum.Duygularınız,Başarılarınız daim olsun,Yazan kaleminiz ve mürekkebiniz tükenmesin, şiirleriniz hep var olsun,bizimle,bizlerle olsun.Sevgi ve saygılarımla
Sen de bilirsin; Hiçbir son, başlangıçlar kadar masum değildir. Aniden değişir kalplerin lisanı... Kızıl Denizi bölmek, Suları yarmak kadar imkansızdır çoğu aşk.
Finalde bekliyordum ama daha finale gelmeden vurdu beni şiir..