Geleceğin güne saniyeler adadım Biliyorum ki Sen benim için Ankara Ben senin için Diyarbakırdım...Dilekk
Gidiyorum diyorsun !... Git... Arayıp bulmam için içimden geçenleri, Ben biraz daha kalacağım... Ardından eriyen uzun bakışlarımın alevini, Kırk ikindi yağmurlarıyla ıslatacağım...
Ne kolaydı senin için, Rüzgârı bahane edip kasırgayla savrulmak. Ve, ne kolaydı, Göklerin,nehirlerin altında enkazımı bırakmak.
Gözlerim diyorum adam!... Gözlerim... Şimdi dehşetengiz bir cinayet tanığı. Kendi cesedimi yansıtan gecenin aynasında Ellerinin izini ve Kaldırım taşlarına akan, ihanetinin kanlı pasını görüyorum.
Ak la kara arası gelgitlerdeyim Hiç mi sevmedin? gelincik ömrü kadar ! Aklına getirmedinmi ? diline dolanan bir türküde. Veya; Zerrece sızlatmadımı içini sol yanına saplanan anılar.
Şimdi adını duyduğum her yerde, Katar katar acılar savuşturuyorum. Hep İçime ağlarken, Dışıma küfrediyor asi sitemlerim. Duvarlarda gezindikçe yalnızlığın gölgesi, Varlığımı inkâr eden karanlıktan korkuyorum.
Yarım ve yarınsızım her geçen gün. Umutsuzluğa sürgüleniyor dileklerim. Gel, sök al yüreğimden kayıp şehrinin anahtarını. Bir tutam sarı sabır koy mesela avuçlarıma, Birde güneşini esirgeme üşüyen bulutlarımdan.
Ben kolay yitirmem zor bulduğumu. Ve asla unutmam !... Aşkın ölüm gibi, Tek kare fotoğraftan ibaret olduğunu.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR TUTAM SARI SABIR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR TUTAM SARI SABIR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Özlem ve hasret güzelliği bu şiirde sevdalanmış.
Beğendim…
....................................... Saygı ve Selamlar...