Kül rengini kim serpmiş bu şehrin sokağına Nefessiz mi kalmışlar boynu bükük ağaçlar Peki kimler abanmış evlerin dudağına Neden hurdaya dönmüş kaldırımda araçlar. Yıldırımlar mı düşmüş birkaç demir borudan Kimler neler kazanmış ayrılarak meşrudan.
Acıları kim ekmiş kalbine insanların Çocukların gözünden kim çalmış umutları Vebalini kim çeker yere düşen canların Kim gömecek toprağa kefensiz vücutları Ne demeliyiz şimdi, onlar için kader mi? Bunca cana kıyanlar insan değil ejder mi?
Topraktaki kanları silebilir mi yağmur Gider mi gelecekte kötü an bilinçlerden Öldürülen insansa bundan duyulmaz gurur Hani kimler sorumlu kaybolan sevinçlerden. Yağmalanmış ruhların sorumlusu hep savaş Çekilip gitsin artık dünyadan yavaş yavaş.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KİM? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KİM? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanın gözünü bir avuç toprak örter bu yüzden bu savaşlar olacak malesef.ölümlerin zulmün önüne geçilmiyor. Çünkü insan doğada en acımasız hayvan. Kutlarım
Küçük yaşta aşık oldum bir kere Severek acıyı cektim yüz kere İzini yitirdim yandım bin kere Ne Acı Ayrılık, Ne Acı Gurbet... ---- 23.03.2016 – Tozkoparan/İstanbul
Kutlarım
Hürmetler Afet hanım.