En karanlık gecenin nabzından damlayandın Rüzgârlarda savrulan bir tutam kül gibiydin Bir mumun akıttığı birkaç damlayla yandın Dikenini saklamış gaddar bir gül gibiydin Bana göre değildir kökünden ayrı ağaç Bir kibrit çakışına sen de olursun muhtaç.
Penceremdeki kuşlar karanfiller benimdir Benimdir nağmesiyle büyüleyen kanunlar Griler kırmızılar ve yeşiller benimdir Benimdir öfkeliysem yanımdaki tayfunlar. Alev gibi bu kısrak koşuyor bir menzile Ölmedim ki bir defa tekrar baştan dirile.
Yolumun en sonunda bekliyordur mutluluk Bir gün gelip kaçacak yere düşecek keder Yüzümü yıkayacak başarı oluk oluk Nasıl görürsün bilmem kalmayacak derbeder. Kirletmesin gözyaşım elimde mendilimi Hiç kimse susturamaz söylerken şen dilimi.
Yaşlansam da baharın ezgileri benimdir Benimdir denizlerde boğulan ay ışığı Hayaller dünyasının sezgileri benimdir Benimdir yazacaktır kalemin alışığı. Sen bir kara dikensin bense bir demet nergis Dağılır mı bilemem gözlerini saran sis.
Çöllere su taşıyor nağmeleşmiş sözlerim Buluta erişiyor kuşların kanadıyla Nice volkan patlatır nazar edip gözlerim Var olacak her zaman devasa inadıyla. Çıkmayacak sayfamdan ne Kaf Dağı ne deniz Okuma bakma gelme bozulmayacak bu giz.
Papatyanın beyazı gülün alı benimdir Benimdir tozpembeler menekşenin morları Bir hevesle açılan bahar dalı benimdir Benimdir sarı kızıl ocakların korları Hak Teâlâ dileyip icazeti vermişse Suçlu mudur bu kadın sözcükleri dermişse.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Benimdir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Benimdir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Siir çok güzel, ikinci kitanin son misrasinin son sözcügü oraya "ünzile" tam uyar gibi geldi bana, ki okurken o misralarda baska birsey yazsa dahi dilim otomatikman o sözcügü aradi... tabiki "dirile" de uymus her halukarda.