Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
4 Eylül 2008 Perşembe 00:59:03

Hüzün sarmış şiirin dört bir yanını her bir dizesinde yürek akıtmış sancısını.
Herzamanki gibi mühteşemsiniz üstadım.Muhteşem.
Yorumsuzum.
Selam ve saygımla.İyi geceler.
Son rüya, @hyazici58
3.9.2008 19:07:47
Şükran AY
@sukranay
4 Eylül 2008 Perşembe 00:53:30

Kurgumuydu gerçekmiydi bilmiyorum ama çok etkilendim temadan sayın şair.
Anlatımda bir o kadar güzel olunca kayboldum şiirin içinde bir an.
Kurgu olmasını dilerim yok gerçek ise allah sabırlar versin derim.
Emeğinize ve yüreğinize sağlık.
Selam...

Şükran AY
@sukranay
4 Eylül 2008 Perşembe 00:46:38
EY YOLCU

Ey yolcu!
Duy sesimi ta Afganistan’dan
Yüreğimde durmadan sızlayan
Bir kuşun cıvıltısıdır.
Hangi ağaca konup öteceğini bilmeyen?

Ey yolcu!
Duy ahımı, ta Afrika’dan
Yüzümde dönüp dolaşan sineği
Ürkütecek kadar güç taşımayan bileğ...

Ey yolcu, @çigdem
3.9.2008 23:12:13
Şükran AY
@sukranay
4 Eylül 2008 Perşembe 00:20:06

Evet şiir dostum haklısın.Şehirin iki yüzü var.Biz yinede aydınlık yüzünde yaşamaya çalışalım ne olur ne olmaz.
Üst üste gelen bu sosyal içerikli şiirlerin gerçekten çok güzeldi.
Dilerim mesajlar muhataplarına ulaşır.
Bu arada gitmek mi dedin? A...

Ayşe, @bluecould
3.9.2008 22:24:41
Şükran AY
@sukranay
4 Eylül 2008 Perşembe 00:13:36
.
Malesef günümüz insanının güncesinden gerçekçi bir kesit olmuş dizeleriniz.
Çok çok derindi şairem.
Toplumsal mesaj içeren güzel eserini ve Duyarlı yüreğini kutlarım.
Sevgilerimle.Güller yüreğine ve anlamlı güzel eserine.
Ben çok güzelim, @bluecould
3.9.2008 12:36:16
Şükran AY
@sukranay
4 Eylül 2008 Perşembe 00:03:49
Zamanın ucundan bir yakalayabilsem
En önde olmak isterdim
Tırmanırdım zirvelere
Melekler sarılırdı
Nurlar yağardı gökten
Dolunay el sallardı sevinç içinde
Yıldızların tozları dökülürdü üzerime
Dağların şahikalarından Akdenizi seyrederdim

Bi...

Şükran AY
@sukranay
3 Eylül 2008 Çarşamba 16:12:38
Ne de olsa bugün yaranın
Yarın dermanın ta kendisi zaman.

--------------------------------------------------------------

Tümüyle harikulade olmakla birlikte seçkimdeki dizeler ayrıca etkiledi umudunuz hiç bitmesin sayın şair.
Umuttur vareden ...

Bast-ı zaman, @atlantis
3.9.2008 12:20:18
Şükran AY
@sukranay
3 Eylül 2008 Çarşamba 16:04:48
Bu günse sizinle sevincimizi
paylaşmaya geldik
sahilinizde tüm kente
sevdamızı haykırmaya geldik

Martılar
ne duruyorsunuz daha
haydi sevinç çığlıklarımızı paylaşın
deniz
şenliğimiz var
bu kez sana ninni değil
yaşam türküsü dinleteceğiz
b...

Deniz, @Ayşeceyhan
3.9.2008 11:21:33
Şükran AY
@sukranay
3 Eylül 2008 Çarşamba 15:23:31
Saçlarına dağ çiçeklerinden
Taç,
Dudaklarına, dudaklarımdan
Bir’paç’ yakışır.
Utanırsın
Kora döner al yanağın
Ot yığınları arkasına
Saklanırsın.

Çimen yeşili gözlerinde
Doyulmaz ki aşka
Ondaki tad bir bambaşka.
Ömür sonsuz,
Düşler gerçe...

Ardahanlı kız, @RABATLI
3.9.2008 14:11:10
Şükran AY
@sukranay
3 Eylül 2008 Çarşamba 13:49:23
Rahmetiyle sevdalanıp yan artık,
Sevgilerle benliğine dön artık,
Nefislerin sultasına son artık,
On bir ayın sultanına merhaba!

Ümit Zeki gönüllere girsene,
Her gönülden bir gonca gül dersene,
Neyin varsa Hak yoluna versene
On bir ayın sulta...

Merhaba, @ümit zeki soyuduru
1.9.2008 13:03:26
Şükran AY
@sukranay
3 Eylül 2008 Çarşamba 13:15:45
Bırakıp giderken sen,
Yüzümün ışığını da alıp götürdün
Hangi sonbahar için
Hangi Eylül’e biriktirdin o ölümleri
Zerdali dalları artık yaşlı
Oysa yıldırım hiç düşmedi
Evimin bahçesine

Geceyi gözlerimde erteleyen sen değil miydin?
Şimdi karan...

Karga tuhaflığı ıı, @rintruz
11.8.2008 00:22:22
Şükran AY
@sukranay
3 Eylül 2008 Çarşamba 13:05:03
Otururken bir dağ gibi çökerdi
Batum derdi arkası gelmezdi
İnceden kar yağardı
O hep ağlardı

Geride ne ev kalmış ne ocak
Ne karısı ne kabkacak
Ne çocuktan oyuncak

Gözleri hep ıraklara bakardı
Tepeden tırnağa vekardı

Bir eylül sabahı
E...

Şükran AY
@sukranay
3 Eylül 2008 Çarşamba 12:35:07
Aklıma gelince veda sözleri
Hepsinden bir türkü yazdım ağladım
Düşürünce tetik siyah gözleri
Ömrüme bir mezar kazdım ağladım

Seneler bedende yakınca ateş
Tükenen ömrüme yandım ağladım
Ufkumda batınca doğan her güneş
Ölümü dilimde andım ağlad...

Ağladım!!!, @gezgin1985
2.9.2008 19:52:52
Şükran AY
@sukranay
2 Eylül 2008 Salı 22:36:07
SENİ ÇOK SEVİYORUM





Seni çok sevdiğimi haykırmak istiyorum
Ellerini sımsıkı tutup, konuşmadan gözlerine bakmak
Nefesini içime çekip koklamak, kulağına fısıldamak
iliklerime kadar titremek, sonra gözlerimi kapatıp

Çenemi çenene dayayıp...

Seni çok seviyorum, @bluecould
2.9.2008 22:15:33
Şükran AY
@sukranay
2 Eylül 2008 Salı 22:32:24
Sen benim ışığımsın
Sen benim sevdamsın
Sen benim nefesimsin
Sen benim herşeyimsin

----------------------------------------

İçten, samimi ve dupduru ne güzel bir sesleniş yare.
Yürekten kutlarım.Beğeniyle okudum.
Kaleminiz daim olusn.
Sel...

Sensin sen., @Alaaddin Uygun
31.8.2008 17:57:20
Şükran AY
@sukranay
2 Eylül 2008 Salı 21:35:02
Göz göz oldu gönlümde ayrılığın yarası
Sayende gurbet oldu iki dağın arası
Gel de güldür yüzümü sensiz viran burası
Şubatın otuzunda geleceğim diyorsun

Seni sevmek istiyor yüreğimdeki yasa
Yoksun diye mutsuzum inan bitmiyor tasa
Son kez olsun...

Şubatın otuzunda, @papatya__06
20.8.2008 00:35:11
Şükran AY
@sukranay
2 Eylül 2008 Salı 21:28:47
Sarı başaklar dökülürdü yollara
Gacırdayan kağnılardan
Sürüye kurt girerdi
Evlere dert

Olmazdı bereket

Çeker yalnızlığına birer birer
Tası-tarağı toplar gurbetçiler
Dul kalmadan yaşmaklı gelinler
Senelerce koca bekler

Babasız doğar beb...

Eylül, @hyazici58
2.9.2008 21:15:01
Şükran AY
@sukranay
2 Eylül 2008 Salı 20:50:15
Gittin,
gıyâbında ilk celse,
vakit gece yarısı
melekler zabıt kâtibi
kör şeytan savunman
iddia makamında acı
rüzgâr tanık
azrail muhâkemeye başkan
yüreğim sevmekten sanık
gözden geçti münderecat
inc(e)/lendi gönül baştan..



Gittin,
f...

Şükran AY
@sukranay
2 Eylül 2008 Salı 20:10:11
OLMAZ MI,,,


Gönül Düşerse Hazana
Güller Bir Bir Solmaz mı
Kara Bahtı da Yazana
Kul İsyankar Olmaz mı.??



Gülmezse Şans Yüzüne
Her şey Yarım Kalmaz mı
Dalarsa Yürek Yüzüne
Gözler Yaşlı Olmaz mı.??


Yaşamın Yunusa Dönerse
Hayat De...

Şükran AY
@sukranay
2 Eylül 2008 Salı 20:07:51
Hoş geldin gönüllere,
Sefa getirdin sevgilere.
Olsun, bitmez olsun ramazan,
Vesile olsun.
Şükürler olsun sen geldin
En güzel ay

--------------------------------------------------------

Tebrik ederim.Çok başarılı ve güzel ifadelendiriliş ...

Şükürler olsun, @romantik63
2.9.2008 16:16:29
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
209.020
Şiir Okunma
1.131.849
Yazı Okunma
101.524
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL