Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
2 Eylül 2008 Salı 18:33:17
ÇANKAYA’ NIN DUVAKSIZ GELİNİ

Öyle bir TÜRK’e aşıktı ki;
SARI SAÇLI, MAVİ GÖZLÜ, bir DEV...
Tarih yazdı O’nu,
Kitaplarca, sayfa sayfa...
Adı FİKRİYE!
Öyle bir ÖNDER’i sevdi ki;
Kapıldı duyguların, en güzeline,
Sevdi!
Çıkarsız, tertemiz...
...

Şükran AY
@sukranay
2 Eylül 2008 Salı 18:30:04
ANLATILMAZ

Anlatılmaz bir duygu bu
Anlat desen anlatamam, anlatamam
Hangi yürek dayanır
Gülüşü başka, ağlayışı başka
Sesi başka, sessizliği başka
Anlat desen anlatamam, anlatamam
Kim bilir sevdasını, sancısını
...

Anlatılmaz, @cebirin defteri
29.8.2008 09:24:50
Şükran AY
@sukranay
2 Eylül 2008 Salı 18:25:51
BENİM

Günlerdir yapılan işler
Çok canımı sıktı benim
Ankaradan esen rüzgar
Sol yanımı yaktı benim

Akbabalar doldu yurduma
Kim olsa dayanmaz bu duruma
Milletin umursamaz tavrına
Düşündükce sabrım taştı benim

Neler geldi bu milletin başı...

Benim, @galatasaray
19.8.2008 09:02:36
Şükran AY
@sukranay
2 Eylül 2008 Salı 18:11:08
Erguvanda çoğalır yüzyılın sevdaları,
Beni sana bağladı eflatundu bağları,
Uzak kalmasın benden hoş kokan ovaları,
... Kaçırma ellerini hasretin yakar beni,
... Mutluluk bekler canım, sar artık yalnız teni.

Gözlerini sevginin rekleriyle süsler...

Davet, @Özcan SOYLU
23.7.2008 22:15:55
Şükran AY
@sukranay
2 Eylül 2008 Salı 13:36:51

dalga olacaktık okyanusta,
masmavi umutları taşıyacaktık kıyılara,
bitirecektik yer yüzünde öfkeleri,
bağlanacaktık sevgi ile çakıl taşlarına,
sıkı sıkıya basacaktık bağrımıza,
ve
birlikte gidecektik değil mi?
birlikte gidecektik
seninle so...

Aşkta devrim, @onurumsun
1.9.2008 15:17:01
Şükran AY
@sukranay
2 Eylül 2008 Salı 11:28:31
Er Oğlu Erler



İnsanlar var, bağı sormadan üzüm yerler
Bağda yatar, üzüm yemez er oğlu erler

Ateş düştüğü yerleri yakarmış derler
Düşen her ateşle yanar er oğlu erler

---------------------------------------------------------------------...

Er oğlu erler, @yunusi
18.8.2008 00:01:44
Şükran AY
@sukranay
2 Eylül 2008 Salı 11:19:30
Çekilsin Perde (Özleşim)



Güller açarken kapıldım derde
Yıllarca çektim bilinmez yerde
Her gün güneşler söner ah gökte
Günler tükenmez diyenler nerde


Kalbim kırarlar, çiçekler hasta
Yandım tükendim de gönlüm yasta
Kalmaz akıl hiç, çek...

*)(* çekilsin perde *)(*, @yunusi
20.8.2008 00:08:42
Şükran AY
@sukranay
2 Eylül 2008 Salı 11:04:24
MA YOKSUN...




Ben yine gecenin derinliklerindeyim
Geçmişin sokaklarında geziyor yüregim
Ve sen yine yoksun sevgilim...


O küçük masum ellerin ellerime hasret...
Gözlerim gözlerine özlem...
kalbim bir kez daha b...

Ama yoksun..., @ringa
30.8.2008 11:29:48
Şükran AY
@sukranay
2 Eylül 2008 Salı 10:53:29

Kesinlikle katılıyorum sayın şair.
Gönülden tebrik ederim.
Selam ve saygılarımla.
Atom, @SIR MAHMUT
2.9.2008 09:06:26
Şükran AY
@sukranay
2 Eylül 2008 Salı 10:38:04
Dirilişlere muştular,getirir elçi melek,
Gönüllerden akan dua,kuluna çelikten yelek,
Sür gözlerine açılsın,cennetten düştü telek…

Dua tövbe istiğfar et,bozar şeytan oyunu..
Karanlıklar nura akıtır,"Beraat" suyunu,
Kılı sevaplara denk,kelb kabi...

Beraat gecesi, @karadereli
19.8.2008 11:40:11
Şükran AY
@sukranay
2 Eylül 2008 Salı 10:24:16

Ve saatçiii!Dağların tıkırtısında ayar yapardı
Onulmaz yaraların zirvesinde
Salkım salkım
Üzüm taşıyan zamanın rahmine
Kadraj ise
Kısa anda en ateş ayazı şiirlerini üfleyip yüreklere
Kanyonlardan geçirenleri alırdı içine
Vagon dolusu
Güz çi...

Zamanın kadrajı, @sevil-ay
2.9.2008 09:54:44
Şükran AY
@sukranay
2 Eylül 2008 Salı 09:29:55
BOZKIR ÇİÇEĞİM


Bozkır çiçeğime vururken ayaz
Titrer yüreğimin başı
Dokunma

Çöl gönlüm Taklamakan
Çıkamam sabahlara
Deli sahra
Güne bakan

Gözlerimde falcı buğusu
Cenini yakan ateş
İmanımdaki put
Harut ile marut

Kaç asırdır kan em...

Bozkır çiçeğim, @hyazici58
2.9.2008 08:52:46
Şükran AY
@sukranay
2 Eylül 2008 Salı 05:47:34

Sabah sabah öyle kötü oldum ki anlatamam şairem.
Allahtan rahmet diliyoryum.Çok zor çok.

Herşeye direniliyor,savaş veriliyor ama gel gelelim ölüm çıktımı karşımıza
malesef ellerimiz kollarımız bağlı kabullenmekten başka bir şey gelmiyor.Birde ...

Şükran AY
@sukranay
2 Eylül 2008 Salı 05:12:14
DENİZ

Deniz ne kazanır ki şu sahili dövmekle
Zamanı geçermiş de hep yosunca dilinde
Nasılda şişer hırçın dalgasını övmekle
Balığın son arzusu kapalı kor elinde

Süslenmiş nede güzel mavi bir atlas gibi
Yakamoz gelip gitmiş kaldığı yeri bilir...

Şükran AY
@sukranay
2 Eylül 2008 Salı 00:42:34

birtek kuşları kovalayan çocuklara kızardı
çok istese bile o asla kovalayamazdı
buna izin vermezdi
doğuştan sakat bacakları

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

İçim acı...

Şükran AY
@sukranay
2 Eylül 2008 Salı 00:30:26
TUTKULARIN EN GÜZELİ DERSİM..

Sen tutkuların en büyüğü
Sevdaların en güzelisin DERSİM
Her geçen günler, içimden birşeyleri
Kopartıp getirir sana
Duydum ki.!
Hoyrat eller uzanmış
Yeşil dağlarına, bereketli toprağına
Çakallar girmiş Aslan’lar...

Şükran AY
@sukranay
1 Eylül 2008 Pazartesi 21:57:25


Maşallah Allah uzun ömürler versin , bahtını da güzel yapsın güzel yüzü gibi.
Böylesine bir meleğe şiir yazılmazda ne yapılır.
Muhteşem şiirinizi kutlar.Kaleminizin ve yürek sesinizin daim olmasını dilerim.
Selam ve saygımla.
Mavış, @KaramsarSair
1.9.2008 21:52:30
Şükran AY
@sukranay
1 Eylül 2008 Pazartesi 21:40:08
SENİNLE OLMAK

Nasıl bir duygudur Allah’ı sevmek?
Sevmek midir acep,Allah’ı övmek?
Yoksa saçın yolup,dizini dövmek,
Hangisi sevmektir Seni gönlümce,
Şeytana lanet mi,yüze gülünce?

Abdest alıp,sonra namaza durmak,
Burulupta bir dev gibi otur...

Seninle olmak, @hyazici58
1.9.2008 19:14:36
Şükran AY
@sukranay
1 Ağustos 2008 Cuma 12:50:17
Sessizliğin koynunda hiç dillendirmesem de
Unutulmaz meseldir ismin yedi iklime
Bu şiir anmadığım adına yazılmıştır
Gözyaşıyla hece hece kelime kelime

------------------------------------------------------------

Çok güçlü bir kaleminiz var ü...

Usare, @muhammed mehmet
1.8.2008 00:03:03
Şükran AY
@sukranay
1 Ağustos 2008 Cuma 12:48:06
Ne yapsa bir türlü bitmedi yolu
Rüzgara sarıldı titreyen kolu
Daha fazla onu çekmedi beli
Off dedi yollara çöktü o adam

Ne bekleyen vardı ne gözünde fer
Tekrar Feleğindi vuslatta zafer
Gönül savaşında kılıçsız nefer
Eliyle böğrünü söktü o ad...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
209.084
Şiir Okunma
1.131.965
Yazı Okunma
101.530
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL