Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
1 Ağustos 2008 Cuma 12:46:11
Ya gel,ya da artık yakamı bırak,
Kırk yıl oldu kaldım sevgide çırak,
Sularım kesildi,bak tarlam çorak,
Su serptikçe sanki ben yanıyorum,
Hergün yeni aşka uyanıyorum...

Gel gör işte,bu kaçıncı uyanma,
Ne kadar sürecek bandeki yanma?
Küçükken ...

Tokat, @hyazici58
1.8.2008 01:54:40
Şükran AY
@sukranay
1 Ağustos 2008 Cuma 12:44:18
Bazi kandirarak bazen de zorla
Avladi beni hileyle torla.
Bir kumar oynadi hileli zarla
Varimi yogumu üttü gecerken.

Istesem de önünde duramazdim ki
Acelen nedir diye soramazdim ki.
Onsuz bir menzile varamazdim ki
Sirasi geleni alir gecerken...

Geçerken(zaman), @cinitas
1.8.2008 10:39:51
Şükran AY
@sukranay
1 Ağustos 2008 Cuma 12:42:20
Ben nurunla yandım ey ayı şavkım
Güneşinle yandım eridim aktım
Elimi tanrıma atçımda baktım
Günahın yok deyip kovduğu zaman


Ben AHMET im canan can oalacağım
İstersen meyime zehr olacağım
Elimi tutarsan can vereceğim
Beraber ölelim dediğin ...

Dediği zaman, @hoşkelam
1.8.2008 00:31:04
Şükran AY
@sukranay
1 Ağustos 2008 Cuma 12:38:39
Kızarmış güller söner iken gördüm güzü
Gülün hicabından kızarır her dem yüzü
Karıştırır bülbül telaşından gündüzü

Acır gül bülbülün haline de, gül ! der
Seherlerden seherlere gene gül der !

Görmüş de çok kişi kaç def’alarca kere
Bülbül sehe...

Şükran AY
@sukranay
1 Ağustos 2008 Cuma 12:36:22
Sık Bir Kurşun..

Beni gönlünde birdaha yaşatmasanda
Arada sirada aklina getirde düşün
Sen güçlü ben hep zefil kaldim karşinda
Özleminle öldürme, sık bir kurşun..

Tam kalbimden nişan al iyi isabet et
Bir kurşunla bitsin, bedenim solsun
Y...

Sık bir kurşun.., @Ben_Murat
31.7.2008 20:36:21
Şükran AY
@sukranay
1 Ağustos 2008 Cuma 12:33:58
Ben sevdalıyım!

Ülkemin haresine,
Toprağının tek zerresine,
Sevdalıyım bayrağımın gölgesine .

Peki ya sen!
Ya sen nesine ?

Ben sevdalıyım;

Ağacın çiçek açışına
Kuşların kanat çırpışına
Bülbülün şen ötüşüne sevdalıyım .

Peki ya se...

Ben sevdalıyım, @cemil
1.8.2008 08:59:00
Şükran AY
@sukranay
1 Ağustos 2008 Cuma 12:28:23
Gerçek AŞK her şeye sahip çıkmak saygı duymak ve çıkarsız karşılıksız sevendir…
--------------------------------------------------------------------------------------------------

Kesinlikle aşkın temeli ; seçkimdeki dizede saklı.Aşk topu topu 3 ...

A ş k, @AYSE
1.8.2008 09:46:27
Şükran AY
@sukranay
1 Ağustos 2008 Cuma 12:25:37
anlat! anlat...





Hayatın hep içinde yaşadım
Kenardan izlemedim dünyanın kalp atımlarını
Yalanlarla süslenmiş o pembe pastanın
İlk dilimlerini sindirmekteyim

Ve sen anlatmaya devam et safım
Anlat ve inanıyorum say
Ben inanır gibi yap...

Anlat! anlat..., @miray_can
1.8.2008 09:26:21
Şükran AY
@sukranay
1 Ağustos 2008 Cuma 09:27:37
VURASIM GELDİ



O gün elveda derken bir anda seni
Silahımı çekipte vurasım geldi
Duvarda asılı o yırtık resmini
Yerden yere vurupta kırasım geldi


Hasretin gözlerimden akan yaş oldu
Hayatımın baharı kara kış oldu
Şu bağrıma bastığım ka...

Etkili Yorum
Şükran AY
@sukranay
1 Ağustos 2008 Cuma 09:25:05
Hep dost yaşadık diyor’seninle ’canan.
Ne diye kovdun kapından,
Sille tokat.
Gönül kapısını açacaktı usulca,
Yıldızları alacaktı gecenin avcundan
Tan yeri ağrırken güneşe inat.

İstemem gelmesin mazi,
Almasın yıldızları gecenin avcunda...

Şükran AY
@sukranay
1 Ağustos 2008 Cuma 04:10:25
YALAN HAYAT


Ve sadece gözlerinde
bir damla yaş kalmıştı
son vagona el salladığında...

hayat siyah beyaz filmlerdeki
kendini belli eden gökkuşağı
aşk’larına çoktan kapatmıştı kendini
onca sözlerin ardından
kim yalancıydı...

İki günah...

Yalan hayat, @KIRLANGIÇ_1
31.7.2008 02:43:13
Şükran AY
@sukranay
1 Ağustos 2008 Cuma 03:39:13
ENİ SEVMEKTEN!!!



Mazimin sayfaları yıpranmış olsa da
Yıllarım hayatım yolunda mahvolsa da
Ayrılığı gören kalbim kahrolsa da
Seni sevmekten vazgeçmeyeceğim



Acıdan yıllarım kıvranmakla geçse de
Seni düşündükçe ...

Seni sevmekten!!!, @gezgin1985
31.7.2008 21:03:07
Şükran AY
@sukranay
31 Temmuz 2008 Perşembe 21:17:51
İMANIN NURUYLA

Beş vakit namazda hep yalvarırım
Rabbim senden geldim sana varırım
Gün boyu adını söyler anarım
İmanın nuruyla doldur gönlümü

Nefsimle bırakma beni başbaşa
Başımı vurmayım Mevlam ben taşa
İsyan etmiyorum bin tövbe haşa
İman...

İmanın nuruyla, @papatya__06
31.7.2008 20:07:02
Şükran AY
@sukranay
31 Temmuz 2008 Perşembe 21:06:32
Doğacak gün,doğacak ve arkasında

Yüzbinlerce çocukla,yıldızlar yağarcasına

Düşecek maskeler birer birer

Üreten el’lere,emeklere kalleşlik değildir hüner

Ay yine vakur olacak,deniz masmavi

Seyredeceğiz mehtab’ı bir güzel,yakında

Çok ...

Şükran AY
@sukranay
31 Temmuz 2008 Perşembe 20:16:34
Döndüm durdum
Türbene yüz sürdüm
Aşkını ibadet yaptım
Döndükçe sana vuruldum,
Vuruldukça sende yaşadım

İşte budur sevdan
İçimde yaşayan sensin
İbadetim, kıblemsin
Aşkınla böyle yaşıyorum
---------------------------------------------------...

Şükran AY
@sukranay
31 Temmuz 2008 Perşembe 19:37:03
Zorki ne zor şair.
Emeğinize ve yüreğinize sağlık.
Saygımla
Zor hayat, @romantik63
31.7.2008 01:41:55
Şükran AY
@sukranay
31 Temmuz 2008 Perşembe 19:30:30
DELİ YÜREĞİM

Tüm mavileri sana yolladım
Çoşkuyla akan nehirleri
Gök kuşağındaki tüm renkleri
Yüreğimin en derin yerini sana verdim
Sensizlik, yokluğun gece gibi çöker yüreğime
Sesizlikte kan revan içinde paralanır yorgun bedenim
Sana geleceğ...

Şükran AY
@sukranay
31 Temmuz 2008 Perşembe 19:25:07
Oyun oynayalım ama nasıl oyun
Çocukların oynadığı saklambaçta oyun
Düğün dernekte oynan oyunda oyun
Sahnede sanatçının oynadığı da oyun

Oynayalım olmasın oyun içinde oyun
Oynamasınlar olmasın oyun içinde oyun
Seçimde olmasın sadece kıyme...

Şükran AY
@sukranay
31 Temmuz 2008 Perşembe 19:22:49
belkide


belkide
durup dururken
dertler icadediyorum
kendi kendime
yalnızlığımı
paylaşsınlar
diye..

--------------------------------

Kısa ve öz anlatımla.
Çok güzeldi ya
Bu açıdan hiç düşünmemiştim.Teşekkürler
Saygılarımla.
Belkide, @cemosag
10.4.2008 10:06:55
Şükran AY
@sukranay
31 Temmuz 2008 Perşembe 19:20:00
Ya sen gidersen;
Bu bedeni taşıyamam sensiz bilirsin,
Canı yakarımda asla başka canlara yar etmem.
Sen giderken bende sen gibi susmam;
Geceye haykırırım güne doğar ızdırabı bitsin diye,
Güne haykırırım gecem kana doyar.
Bu kent sensizliğe çeker...

Susuyor/um/sun, @resit_esin
31.7.2008 13:33:25
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
209.217
Şiir Okunma
1.132.203
Yazı Okunma
101.569
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL