Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
9 Eylül 2008 Salı 15:09:21

Çok güzeldi arkadaşım.Her nekadar hüzün olsada teması ifadelenişine hayran kaldım.
Şiir gibi şiirdi işte.Paylaşım için teşekkür ederim.
Emeğine ve yüreğine sağlıklar olsun.
Yeni doğan gün umut ışıklarını sersin yüreğine.
Selam ve sevgilerimle....

Rüzgâr (3), @bluecould
9.9.2008 13:39:44
Şükran AY
@sukranay
9 Eylül 2008 Salı 12:31:46
HEP ANNEYI SORARLAR

Herkesin içtiği süt doğuştan temizinden
Birinci el safmı saf annenin memesinden
Seve seve verilip birde helal edilen
Sonradan olmalara sütü bozuk diyorlar
Utanıp sıkılmadan anneyi üzüyorlar.

Yanlış yapan kişiye çiğ süt e...

Şükran AY
@sukranay
9 Eylül 2008 Salı 12:10:02
Hasretinin bitimsizliği,
kor alevlere
üflüyorsa sürekli,
Rüzgar hızıyla
körüklüyorsa!

-------------------------------------------
Harikulade bir anlatım.
Hüzün ve sevda tavan yapmış .
Yeni doğan gün umud ışıkları doğsun yüreğinize.
Emeğini...

Şükran AY
@sukranay
9 Eylül 2008 Salı 12:07:50
Gülüver.!
Sonsuzum
Oldun benim.
Tek tebessüm
Sebebim,
Ben giderken
Yârenim,
Hadi son bir
gülü ver ...!

--------------------------------------------

Sevginin ışıklarını yüreğime seriver
Gönlüm bahçesinden gülleri deriver
Hadi sevgilim ...

Şükran AY
@sukranay
9 Eylül 2008 Salı 11:59:47
AŞI


Körpe çocuk
Lokma yutar mı ?
Kart adam
Aşı tutar mı ?

--------------------------------------------

Çok doğru çokk.Ne söylenebilir ki.
Emeğinize ve yüreğinize sağlık.Selam ve saygımla.YAKAMOZ
Aşı, @SIR MAHMUT
7.9.2008 16:01:54
Şükran AY
@sukranay
9 Eylül 2008 Salı 10:41:14
Güze Ağıt



çılgın koyaklarda dolandım
tırmandım doruklara
aşk / içimde uçurum
çığlığı yankı

boynu gözlerimde kuğu şöleni
gece yıldız sağanağı
gök/yüzüne asılır
gülüşlerinde
çıldırır damarda kan

son tango
yapraklar sırılsıklam
ten...

Güzde ağıt, @_ZERRE_
9.9.2008 02:11:14
Şükran AY
@sukranay
8 Eylül 2008 Pazartesi 21:50:56
Gülsede bu yüzüm, gözlerim ağlar
Talana dönmüştür, virane bağlar
Irasa yollarım, komasa dağlar
Varırım demiştin, söyle ne zaman ?

Sensiz buraları haramdır bana
Gönlümü emanet etmiştim sana
Alışmıştır göle, kalkamaz suna
Kalırım demiştin, söy...

Ne zaman, @RABATLI
8.9.2008 14:54:34
Şükran AY
@sukranay
8 Eylül 2008 Pazartesi 16:23:56

Tebrik ederim çok güzeldi.
Emeğinize sağlık.
Selam ve saygımla.YAKAMOZ
Aşka sürgün, @albatrose
8.9.2008 16:16:17
Şükran AY
@sukranay
8 Eylül 2008 Pazartesi 12:47:42
aklım gözlerine takıldı



saklasam hamaylı diye seni
ve taksam çocukluğumun boynuna
Çarpılırmıyım gidişine


Şimdi...

aklım
aklım
aklıma bir şey takıldı
dilimin ucunda
bir bulabilsem
çözülür bu lanet!

----------------------------...

Aklım benimle değil!, @ANSIZIN
8.9.2008 12:30:06
Şükran AY
@sukranay
8 Eylül 2008 Pazartesi 05:03:26
Kim, Ne Yapar ?



Gönül erleri korkar gönül yıkmaktan, derler
Güngörmüşler az konuşur, az uyur, az yerler
Yunusi derler neler gördü şu fanide âhh
Cahiller, pişmemişler sadece emrederler

-----------------------------------------------------...

Kim, ne yapar ?, @yunusi
8.9.2008 00:02:09
Şükran AY
@sukranay
7 Eylül 2008 Pazar 15:54:09
KARŞIYAKA-ÇARŞI

Karşıyaka vapuru kıyıya yanaşır
martılar eşliğinde
sürükleyip mavisini karşı kıyının
ayakbastı parası simitçiler
güzelim öğretmenler lokali
açmış kollarını sizi bekler
boşalır aleleacele yolcular
herkeste bir telaş!
lambala...

Karşıyaka-çarşı, @Gurbuz
7.9.2008 03:08:26
Şükran AY
@sukranay
7 Eylül 2008 Pazar 15:51:39


"Gece siyaha boyanır birden,
Hasretin sigaramda bir duman olur".


Bütün dizeler güzel olmakla benim bittiğim yer seçkimdekiler oldu.

Beğeniyle okudum üstadım.Kaleminiz baki olsun.

Emeğinize ve yüreğinize sağlık olsun.

Selam ve saygı...

Ah sen, @ihsan45
6.9.2008 18:29:39
Şükran AY
@sukranay
7 Eylül 2008 Pazar 15:39:50
NEYİ BEKLERSİN

Bakışların senin gene bir başka
Belli oluyor doymamışsın aşka
Dilin ayrı söyler kalemin başka
Belli oluyor doymamışsın aşka

Bırakmışsın boşluğa belli, belirsiz
Belli ki doymamış yüreğin sessiz
San...

Neyi beklersin, @cebirin defteri
7.9.2008 12:30:59
Şükran AY
@sukranay
7 Eylül 2008 Pazar 15:28:22

Hayaller kurarım mutluyuz gibi
Bulutlar üstünde yolcuyuz gibi
Uyansam duygular olur buz gibi
Ayrılık sözünü araya sokmam

Yıllarca kendime vermedim rahat
Ne bir söz dinledim nede nasihat
Düşman kıskandırdım dostlara inat
Aldığım nefessin se...

Unutmuş olsam, @KaramsarSair
6.9.2008 14:09:41
Şükran AY
@sukranay
7 Eylül 2008 Pazar 15:17:37
aşk için mecnun olan
yaralı bir güvercin gibi sevdiğini arayan
beni sevsin diye vefasız bir kul için tanrıya yalvaran
bir garip görürsen beni hatırla...

------------------------------------------------------------

Kalemin ucundan yürek damıt...

Beni hatırla, @deli_yurek
30.8.2008 23:33:03
Şükran AY
@sukranay
7 Eylül 2008 Pazar 12:34:49
Koyaklarımda mahsun
Boyun büker kardelen
Ne gelen var ne giden
Dörtyanım ciğerdelen

Gizlice kaçıyorum

Aklım kalırken dünde
Bu son giden trende
Bir tek sevda deminde

İçiyorum

-----------------------------------------------------------...

Ciğerdelen, @hyazici58
7.9.2008 01:03:36
Şükran AY
@sukranay
7 Eylül 2008 Pazar 02:44:02
Yıldız gibi parlayıp
Işık saçarım karanlık gecelere,
Sevda olurum yüreklerde,
Umut dağıtır, acı çeker,
Üzülür, ağlarım,
He canım,
Çünkü ben
Her şeyden önce
Bir insanım

-----------------------------------------------------------------------...

Şükran AY
@sukranay
7 Eylül 2008 Pazar 02:34:41
ATATÜRK

Herkesin bir Atatürk’ü var
kendi penceresinden gördüğü
kiminin ki asker
kışlada gezer iştima alır
kiminin ki devlet adamı
nutuk atar kürsülerde
kiminin ki gardropta
kötü günler için
kimi kızar
sarık düşürdü diye
kimi mürşit sayar...

Atatürk, @Gurbuz
6.9.2008 01:39:10
Şükran AY
@sukranay
6 Eylül 2008 Cumartesi 20:51:51
Çok özür dilerim sehven 2.kez gönderilmiştir.


*YAKAMOZ* tarafından 9/6/2008 8:53:10 PM zamanında düzenlenmiştir.
Öldürdüm seni!!!, @gezgin1985
5.9.2008 20:54:56
Şükran AY
@sukranay
6 Eylül 2008 Cumartesi 20:44:43
Ve şimdi
Şimdi boş bir odanın
Simsiyah duvarlarıyla konuşuyorum
Geceye sürdüğüm fırçamla
Çaresizliğin tualine
Çiziyorum bir şeyler
Resme uzaktan bakınca
Anlıyorum ki
Anlıyorum ki
Kalemimle öldürmüşüm seni
Buz bağlayan bir sevdanın
Yosun ko...

Öldürdüm seni!!!, @gezgin1985
5.9.2008 20:54:56
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
209.083
Şiir Okunma
1.131.965
Yazı Okunma
101.530
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL