Denizin dibinde incilerle taşlar karışık bulunurlar. övülecek şeyler de kusur ve yanlışların arasında bulunur. mevlana
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
30 Temmuz 2008 Çarşamba 22:15:23
Öyle kötü oldum ki anlatamam şiirinizden sonra sonderece güçlü ifadelerle bezenmiş güzel eserinizi yürekten kutlarım.
Babayı kaybetmenin ne demek olduğunu çok iyi bilirim.Sol yanımda biyerler kanadı inanın.
Kaleminiz ve yürek sesiniz daim olsun.Hak...

Ulu çınarım, @Fatma Aras
27.7.2008 11:56:19
Şükran AY
@sukranay
30 Temmuz 2008 Çarşamba 22:11:59
Kızılca kıyamet hâller omuzumda saklı
Hayatın çekilmeyen ibresi boğazımı yaktı
Tek sözünle yedi kat gök hicaba kalktı
Bayram kokulu ellerinle söke döke
Dolsun şarabın göz kapaklarıma.

Ey cihan sahibi !
Beş para etmeyen, mırıltılı beni
İnşira...

H/âlâ kapındayım., @ezom
28.7.2008 11:38:11
Şükran AY
@sukranay
30 Temmuz 2008 Çarşamba 21:49:27
Çokkk güzeldi tomurcuk tomurcuk güller açtırdı yüreklerimizde.
Yüreğinize sağlık.
Saygımla
Tomurcuk çiçekleri, @romantik63
30.7.2008 02:22:46
Şükran AY
@sukranay
30 Temmuz 2008 Çarşamba 16:32:53
Eski haline dönüp, beni sevindirsene
Ateşine su döküp, teni serinletsene
Eller küsmeni bekler,gülümü derlesene
Şeytan girer nefise, caymayasın yolundan

------------------------------------------------------------

Tümüyle haklı bulduğum düşün...

Şükran AY
@sukranay
30 Temmuz 2008 Çarşamba 16:29:21
Mutlulugu Satan Varmi??

Artik biktim aramaktan
Mutlulugu satan varmi?
Biktim her gün aglamaktan
Mutlulugu satan varmi?

Hiç gülmedi benim yüzüm
Kankirmizi iki gözüm
Ben çok mutsuzum
Mutlulugu satan varmi...

Sözüm mutlu olanlara
...

Şükran AY
@sukranay
30 Temmuz 2008 Çarşamba 16:15:57
Son günlerde değişti, durmadan susuyordu,
Suyu da bırakmıştı, yemeden kusuyordu.
Yoktu eski gizemi, korkuyor pusuyordu,
Sadece bir ah çeker, sessiz sessiz gelirdi,
Dayanmadı yüreği, en sonunda delirdi!

Görünmezde olmuştu, şu dağların başında,...

Dalgalanan denizdi, @HakanKurtaran
30.7.2008 08:26:08
Şükran AY
@sukranay
30 Temmuz 2008 Çarşamba 16:13:18
Yüzün şimdi eskimiş bir medrese,
Gönder mektubunu gel,son adrese,
Eyvallah de,kimden bir selam gelse,
Fayda etmez bundan böyle nedamet,
Hergün yüreğinde kopar kıyamet!...

Nedir bu isyanın,bu nece devran?
Aşıyor gedikten işte son kervan,
Doym...

Bilerek, @hyazici58
29.7.2008 12:22:33
Şükran AY
@sukranay
29 Temmuz 2008 Salı 16:35:42
MİRAÇ

Burak,
Gördüğü yer bir adım
Fark yok, yakın ırak
Geçildi nice yollar bir anda
Zaman vardı zamanda

Zaman içinde zaman,
Veya
Zamanın dışında bir an
Ne ışıktı, ne şimşekti
Yedi kat gökleri delip geçti…
Kimseler görmedi
İnananlar in...

Miraç, @yunusi
29.7.2008 00:38:29
Şükran AY
@sukranay
28 Temmuz 2008 Pazartesi 00:55:40
Uyanalım


Rehber edindik yalancıyı
Dostumuz sandık yabancıyı
Ha bire dövdük de hancıyı
Böyle, adam oluruz sandık !

Bizi yöneten bizden uzak
Çevremize kuruldu tuzak
Yokuş yukarı gider kızak
Biz satanı lanetle andık.

Alkış tuttular yanl...

Uyanalım, @yunusi
28.7.2008 00:05:26
Şükran AY
@sukranay
27 Temmuz 2008 Pazar 22:55:22
SANA YAZIYORUM ISLAK DAMLALARLAAAA....

DAMLA DAMLA YAŞLAR DÜŞER ISLATIR ,
SANA YAZDIKLARIMI NOKTA NOKTA DAĞITIR;
KİMBİLİR KAÇINCISI AVUCUMDA EZİLİP ATILDI KARŞI DUVARA;
GECENİN SİMSİYAH KARASINDA HALA NEFES ALAMIYORUM BOĞULUYORUM;
YUMRUK OLDU ...

Şükran AY
@sukranay
27 Temmuz 2008 Pazar 19:16:11
Yemeğe gelen misafirde üstü sadakat ve bağlılıkla süslenmiş,aşk tatlısıyla gelmişse.
Olur bir ziyafet sofrası.
Bende yapamıyorum bu yemeği açıkçası ya altı yanıyor,ya çiğ kalıyor birtürlü tutturamadım ölçüyü.
Bir sefer kazayla oldu gibi oda misafi...

Yaz türlü'sü, @bluecould
27.7.2008 15:34:25
Şükran AY
@sukranay
26 Temmuz 2008 Cumartesi 19:39:56

Dinle sevgili kulağına hiçbir enstrümanın çalamayacağı güzellikteki aşk şarkısını dinle
senin için nasıl çarpıyor hisset ,duyumsa.

Güzel yüreğin hep dinlemelerde kalsın gönül dostum.Sevgimle
Dinle ..., @bluecould
26.7.2008 15:40:47
Şükran AY
@sukranay
26 Temmuz 2008 Cumartesi 19:10:08
kalbimin anahtarı

Kaybettim sendeki beni!
Vazgectim kendimden
Yüregine, yüregimle gönderdim hayallerimi..
Avuclarına bıraktım, umutlarımı

Yüregimden sen sorumlusun!
Bende varolan, sende yasayan yüregimden

Seni secti ’’O’’...

Cezam ols...

Kalbimin anahtarı, @albatrose
26.7.2008 17:23:31
Etkili Yorum
Şükran AY
@sukranay
26 Temmuz 2008 Cumartesi 19:06:20
Kadersizim ezelden , bitmez çilem
Ölüyorum her gün , biraz daha ben
Geçmesin kimseler , benim kabrimden
Anlamadı yar bile , yar bile beni ...

------------------------------------------------------------

Al benden de okadar be üstadım.
Çok g...

Yar bile beni ..., @sairorhan
26.7.2008 02:28:34
Şükran AY
@sukranay
26 Temmuz 2008 Cumartesi 17:04:56

Yeniden istemek vardı büyümeyi
Yeniden -büyük olsam görürdünüz- demek vardı.
Acıdan gözlerimiz buğulanırken
Yalan olan aşkı hiç tanımamış olmak vardı

Keşkeee nerde keşke geçmişi geri alabilsek.Herşeye sıfırdan ,bugün edindiğimiz testi acılarl...

Çocuk olmak vardı, @Tsukuyomi
26.7.2008 11:25:04
Şükran AY
@sukranay
26 Temmuz 2008 Cumartesi 07:33:50
BANA NE.!




Bir
Gözü karayım
Yaşarım
Bildiğimce
Ne de olsa kuluyum
Mecburdur
Bana bakar.


Hiç
Korkum yok
Cehennemde yanmaktan
Bana ne.!
Yakarsa
Kendi malını yakar.

-----------------------------------------

TEK...

Bana ne.!, @kutbo
26.7.2008 02:01:19
Etkili Yorum
Şükran AY
@sukranay
26 Temmuz 2008 Cumartesi 07:30:58
ÇİĞ TANESİ

Gönül etmez ikramın, boş akan duygulara
İdam kararı vermiş, cevapsız sorgulara
Dünya dönüyor bakın ,boş olan kurgulara
Hasat zamandır umut! Topla çiğ tanesini!

Derdinden ağlar gezer ,çaresizdir her aşık
Yarınları görmüyor, bir tu...

Etkili Yorum
Şükran AY
@sukranay
26 Temmuz 2008 Cumartesi 07:27:42

İşliyor tıkır tıkır
tekerinde hayat,
eskici geçiyor yoldan;
’ ...eeesss s/kiler ... ’ alıyor
eskiye gidince ;
yüreğim daralıyor...


Oysa güneş güzel
gök mavi,
birlikte görecektik
güzel günleri; hani ?

--------------------------------...

Şükran AY
@sukranay
26 Temmuz 2008 Cumartesi 07:20:39

Şimdi anlıyorum yavaş yavaş
Ben hep tekmişim zaten dünyada
Sen olmuş olsan da olur olmasan da…

Tek başıma mücadele ediyorum şimdi
Hayat derdim değil,hayatta ki sen de
Nerde olduğun
Nerde uyuduğun
Nereler de güldüğün
Dert değil gönlüme
...

Şeytan, @deniz_arik
26.7.2008 06:41:24
Şükran AY
@sukranay
26 Temmuz 2008 Cumartesi 07:15:56
Gözlerinin ana yayılan ışıltıları yürek parkında elalanmış,
Vakitli vakitsiz ufka dikilir heveskârlığın hercai ırmağında.
Ezelde silinmemek üzere yazılmış ak yazının kararlaşmış,
Sırları dökülür sarp yolların kadifeliğinde ve cananın künefeleşen b...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
209.258
Şiir Okunma
1.132.387
Yazı Okunma
101.596
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL