Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
5 Eylül 2008 Cuma 06:45:06
gel bu şehirden kaçalım
bu gece biz yakalım hanların ateşini
konuksever taşları evimiz bilelim
çalı çırpı yalnızlıklar bizi bekliyor dilsiz
yaslan sırtını bir höyüğe
elini elime, dilini dilime, gülünü kilime ver
nasıl atılır gülüm derdi bu şehr...

Şükran AY
@sukranay
5 Eylül 2008 Cuma 05:20:10
Dünyanın orta yerinde
Bir kara anne,
Aldırış etmeden
Memesindeki acıya,
Çocuğun kara yüzünden
Karasinekleri kovar
Dermansız elleriyle.

Gücü olsa o elleri
Gökyüzüne kaldıracak
Ve dünyanın ortasından
Evrene saldıracak
—Açım ben aç!
Kan iç...

Şükran AY
@sukranay
5 Eylül 2008 Cuma 01:04:28
Aslına Döner



Gün doğar sular ısınır, ısınır bu yer
Yerlerin suları bulut olur her seher

Zamanlar geçer sancılar aniden diner
Göklerin mağrur bulutları yere iner

Baharlarda açan güller hazanda solar
Aklıma ölümüm gelir gözlerim dolar
...

Aslına döner, @yunusi
5.9.2008 00:45:56
Şükran AY
@sukranay
4 Eylül 2008 Perşembe 23:51:17

Herzaman olduğu gibi edebi kalitesinden ödün vermeyen okurunu okudukça duygu selinin içine gömen
eşşiz şiirlerinizden birini daha okumanın hazzını yaşattınız.
Hüzün ve sitemle harmanlanmış sevinin yürek çağlaması olmuş dizeler.Yüreğinizden yürek...

Lal, @hyazici58
4.9.2008 11:41:42
Şükran AY
@sukranay
4 Eylül 2008 Perşembe 22:55:09

suya değse de yüzün,
çarptığın kadar acırsın.
venüs olsan da işte,
görebildiğim kadarsın.
dağa yaslasam gözlerimi,
umudumdur içimdeki sevdan.
ben azaldıkça,
sen daha da çoğalırsın..

-----------------------...

Şükran AY
@sukranay
4 Eylül 2008 Perşembe 22:51:48

"Maziye bir bakıver neler neler bıraktık " Şarkısı dile geliverdi şiirinizden sonra.
Malesef üstadım 40 yıl demişsiniz 40 yıl bir ömür.Köprülerin altından nice sular akmıştır.
Ogün doğan bebeler bugünün babaları ,anneleri olmuş.Bakın dünyamız bil...

Kral ağacı, @kardelen26
4.9.2008 00:21:04
Şükran AY
@sukranay
4 Eylül 2008 Perşembe 16:32:08
İnsandır bu kara, beyaz
Haklarını eşitçe yaz
Ellere yaz, bana ayaz
Bu feleğe küskünüm ben.

Tutundum sevda dalına
Engeller çıktı yoluma
Gülmez RABATLI kuluna
Bu feleğe küskünüm ben.

---------------------------------------------------------...

Feleğe küskünüm, @RABATLI
4.9.2008 14:15:00
Şükran AY
@sukranay
4 Eylül 2008 Perşembe 15:02:04
Kuvayi Milliye ruhu, biliyorum doğacak
Dağılacak bulutlar, yağmur yine yağacak
Bizleri yok sayanlar, kendisini boğacak
Boşa ağlar örmedik, yollar düz olsun diye
__Asla boyun eğmedik, şanımız kalsın diye

Rahat uyu sen ATAM, uyanıyor yatanlar
V...

Asla boyun eğmedik, @onurumsun
4.9.2008 00:20:26
Şükran AY
@sukranay
4 Eylül 2008 Perşembe 13:53:08
Eziyet edersin sen bile,bile
Beni rezil etme düşürme dile
Kır ata binip de gidem menzile
Hadi sür diyorum o,olmaz diyor

Senin de çok ağrır gün olur serin
Gitmiyor bir türlü aşkı efkarın
Yeter artık kapat aşkın defterin
Hadi dür diyorum o,olm...

Şükran AY
@sukranay
4 Eylül 2008 Perşembe 13:38:22
IYIKI YANIMDASIN



Olmasaydı ellerin tutunacak nem vardı
Bu vefasiz dünyada birtek destegim yar dı
Seninle her dakika hayatta büyük kardı
Iyiki varsın birtanem iyiki yanımdasin.

Seninle hayat buldum hep sende kalacagım,
Bir ömür sende gec...

Iyıkı yanımdasın, @ünzile
27.6.2008 20:59:37
Şükran AY
@sukranay
4 Eylül 2008 Perşembe 13:06:09
BENIM PAYIMA

Kuşlar gün batımında dönerler ya yuvaya
Av olmadan birine vurulmadan avcıya
Tarifsiz haz duyarım şükrederim Tanrı,ya
Mutluluktan mutluluk düşer benim payıma

Ayrılıklar olmasa sevenler hep kavuşsa
Nede güzel olurdu herkes dengin...

Benım payıma, @KaramsarSair
4.9.2008 02:09:57
Şükran AY
@sukranay
4 Eylül 2008 Perşembe 13:00:33
Geldim sonunda büyük bir yere
Burda da insanlar patrona köle
Anladım ki her yer aynı bizlere
Belki de boşuna düştüm yollara

Dostlarım uğrayınca banada ölüm
Beni anamın yanına gömün
Mezarımın üstüne bol toprak koyun
Ben toprak uğruna düştüm y...

Düştüm yollara, @galatasaray
3.9.2008 09:11:16
Şükran AY
@sukranay
4 Eylül 2008 Perşembe 10:30:24
Gece suskun ! kör sağır ...

Dipsiz kuyularda yüreğim..

Ben suskunum!..

Sevdalar suskun!..

Mısralar suskun! kalem ağlar!

Yasını tutar sahte sevgilerin

Ne düşler avutur beni

Ne vuslata dair ümitlerim..

Talan oldu bir bir

Baha...

Şükran AY
@sukranay
4 Eylül 2008 Perşembe 09:11:30


Haklı başarınızı yürekten kutlarım.Muhteşem bir eser.
Emeğinize ve yüreğinize sağlıklar olsun.
Selam ve saygılarımla.
Şükran AY
@sukranay
4 Eylül 2008 Perşembe 06:46:08
USTA


Hüzünlü kalemden dökülen yaşsa
Her cümle gönülde zâr olur usta
Bir yere sığmayan sevdalı başsa
Düşler uykulara hâr olur usta

Vuslatı aramak cansa nefeste
Sevgi yaşamaktır kalb-i heveste
Bülbül sinesinde yatan kafeste
Ebedi bekleyen...

Usta, @Leyla Demirli
3.9.2008 23:57:25
Şükran AY
@sukranay
4 Eylül 2008 Perşembe 06:41:43
hüzne istila dağlarım
ellerimde uçurum çiçekleri
gitmeleri sen giydin
ölmeleri ben

hani ağlamamıştım daha
ulu orta gitmelerine
zehir zıkkım sövmemiştim
daha biçilmemişti sevi tarlasına ektiğim ekinler
kezzap dolu kadehleri içmemiştim
sen d...

Aşk masalı, @_ZERRE_
4.9.2008 02:01:42
Şükran AY
@sukranay
4 Eylül 2008 Perşembe 06:33:12

Hayatlar asfalt üstü dümdüz.
Hangi kıvrımlarda yaşam tadı olur,
hangi gözlerde akan yağmur
yeni bir yaşam bulur..... nedensiz..!

Nedensiz be..! anam babam nedensiz...


Hangi mezar taşlarında’ki isimlere kayar gözler,
hangi dua’ların ardı...

. ., @KIRLANGIÇ_1
4.9.2008 02:32:42
Şükran AY
@sukranay
4 Eylül 2008 Perşembe 01:37:43

Aşk yaşamaktır,acı çekmektir gelmeyeceğini bile bile beklemektir,özlemektir kısaca herşeydir herşay
Yüreğinize sağlık.
Saygımla.
Şükran AY
@sukranay
4 Eylül 2008 Perşembe 01:26:55


Duyarlı yüreğinizi kutluyorum.İfadelenişiyle ve temasıyla muhteşemdi.
Sevgilerimle.l
Gül çocuk!, @NADİDEM ZEHRA
4.9.2008 00:53:55
Şükran AY
@sukranay
4 Eylül 2008 Perşembe 01:22:11
HOŞÇA KAL ANNE

Hoşçakal diyerek her şeyi bırakıyorum anne
Heybeme bakışlarındaki sevgiyi
Yanağımdaki buseyi aldım
Duvarlardaki tutunduğum çeltikleri silmeyin
Birde konuşma halinde vurulan sevdiğimin ismini
Bu anlamsız urganda en anlamlı boşlu...

Hoşça kal anne, @sokak şairi
3.9.2008 22:49:18
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
209.199
Şiir Okunma
1.132.141
Yazı Okunma
101.553
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL