Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
6 Eylül 2008 Cumartesi 20:40:22
Her sırrı,
Her aşığı,
Her güzelliği,
Her acıyı saklar,
O sıcak,
O şefkatli avuçlarının içinde...

------------------------------------------------------------------------
Gecelere dair yüklediğiniz anlam öylesine güzeldi ki.
Genelde hep kara...

Adı yok..., @hülya lila
26.8.2008 13:40:12
Şükran AY
@sukranay
6 Eylül 2008 Cumartesi 20:27:43
Ben dokuyabilseydim, ilkbaharı seçerdim
Beyaz güvercinleri, mavi bulutlarda
Özgürce uçarken, çizerdim...

Melek değilim biliyorum
Kendime kanat takıp
Sevdiğime uçmak, yüreğine konmak
Her saçakta o nu d/okumak
Sonsuza dek orada ısınmak
Yaşama...

İlkbahar kilimi, @bluecould
5.9.2008 16:53:05
Şükran AY
@sukranay
6 Eylül 2008 Cumartesi 14:17:51

Ah be dost yapmayacaktın böyle.Yine yaktın yüreceğimi en derinlerden.
Öyle bir sarıp sarmaladı ki şiir götürdü götürdü uzaklara.Nasıl dönerim şimdi bu zamana.
Yine muhteşem yine yine yinee.
Sizi okumayı seviyorum.
Selam ve saygımla.YAKAMOZ
Dost, @_ZERRE_
13.3.2008 00:17:35
Şükran AY
@sukranay
6 Eylül 2008 Cumartesi 14:12:54

Tekrar geldim.
Hak yerini bulmuş. üstadım.
Tebrik ederim yürekten.
Yürek sesiniz daim olsun.
Selam ve saygımla.YAKAMOZ.
Aşk masalı, @_ZERRE_
4.9.2008 02:01:42
Şükran AY
@sukranay
6 Eylül 2008 Cumartesi 14:01:18
prangalarımın boynu bükük

kimsesizligimi astım duvara
vurdum şakagından çaresizligi
yüregimin kanadı yüregi
bir yanı eksik
bir yanı yarım
prangalarımın boynu bükük

zehir,zehir girdabındayım aşkın
yollarımın yolu dolaşık
hasretimin özleml...

Şükran AY
@sukranay
6 Eylül 2008 Cumartesi 12:37:10
Bir bebeğin yüzünde
Öpüş olmak istiyorlar
Annesinin memesinde
O bebeği doyuran süt
İstanbul’dan Ankara’ya
Giden yol olmak için
Sana yazılmış bir şiirde
Yürümek istiyorlar.

Ben nasıl anlatırım
Sana bir şiir yazıp
Bütün dünyayı.
Ah sabırsı...

Şükran AY
@sukranay
6 Eylül 2008 Cumartesi 12:28:05
Ali’m tanesini engür eyliyor
Can, suyunu sıkıp dostça paylıyor
Yürekleri birlik, deyiş söylüyor
Dostlukları görmek için o Cem’de

Ol tadımlık demini de sunuyor
Ayna açık, bedenleri yanıyor
İnsanlığı birde böyle sınıyor
Gerçekleri görmek için ...

Aslı üzümdür, @cemil
6.9.2008 10:34:07
Şükran AY
@sukranay
6 Eylül 2008 Cumartesi 09:38:25

Hayırlı yolculuklar üstadım.Sağ gidin selametle dönün yuvanıza.Selam ve saygımla.
Selam, @hyazici58
6.9.2008 01:17:23
Şükran AY
@sukranay
5 Eylül 2008 Cuma 21:58:20
mert ile yoldaşken namerde kulum
gel artık demeye varmıyor dilim
tanrıdan gelirse hoş gelir ölüm
ihanet bilenir kin içindeymiş

can beden içinde bir nöbet tutar
kara toprak elbet bizide yutar
AHMET in sinesi canan la yatar
gönül kubbesinde gü...

Can içindeymiş, @hoşkelam
5.9.2008 10:03:45
Şükran AY
@sukranay
5 Eylül 2008 Cuma 21:28:14
Hep şimdide var oldum geçmişimde öldüm.
Geniş zamanlar tutturup,
Gelecek zamanlar hayal ettim.
Ve...
Bir yerlerde sustu tüm her şey.
Benim olan gece güne döndü.
Sizin olan gündüzün ışığında.
Yüzler tanıdım ki maskelere bürünmüş.
Sözler tanıdı...

Geceyi beklemek..., @Tsukuyomi
5.9.2008 14:05:27
Şükran AY
@sukranay
5 Eylül 2008 Cuma 21:23:45
MEVSİMLER



İnsanın içi vıcık vıcık, renga renk
İlkbahar !..
İnsanın yüreği sımsıcak ve kavurucu
Yaz !..
İnsanın yüreği hüzün, keder ve acı dolu
Sonbahar !..
İnsanın yüreği aynı buz gibi
Kış !...

---------------------------------------...

Mevsimler, @SIR MAHMUT
5.9.2008 12:54:04
Şükran AY
@sukranay
5 Eylül 2008 Cuma 21:13:36

Geliversen şimdi otağıma
İlaç olsan kanayan yarama
Dert tasa bilmez gönlüm
Bayram olur her an cihanda
------------------------------------------------------------------------------

Nacizane üstadım şiirinizden sonra dökülüverdi.Öyle güzel...

Öpsen, @hyazici58
5.9.2008 12:34:31
Şükran AY
@sukranay
5 Eylül 2008 Cuma 21:06:30

Öncelikle Hoşgeldiniz şiir dostu.Dostluktan dem vurmuş samimi,içten yürek damıtması dizeleriniz okunmaya değer ve çok güzeldi.
Gönlünüz ve kaleminize sağlık olsun.
Selam ve saygımla.YAKAMOZ
Bal’dı der, @cemil
5.9.2008 08:39:19
Şükran AY
@sukranay
5 Eylül 2008 Cuma 21:03:58
Güzelliğine mashar olan vurguyu yakalamak
Ruhundaki gizemi paylaşmak isterdim
Seninle sensizliği yaşamak
Sensiz fani olamaya çalışmak isterdim
Geçmişimdeki hüzünleri kadehlere doldurup
Bütün bir geleceği gözlerinde yaşamak isterdim

----------...

İsterdim..., @tapraç
23.8.2008 18:38:44
Şükran AY
@sukranay
5 Eylül 2008 Cuma 20:59:16

Yüreğin ;İçsel muhasebesi,hüznü,hayalleri,düşleri umutsuzluğun doruklarında dile gelmiş dizelerde.
Özgün imgesi ve zengin anlatımıyla muhteşemdi şairem.
Emeğinize ve yüreğinize sağlık olsun.
Sevgilerimle.
Şükran AY
@sukranay
5 Eylül 2008 Cuma 10:23:45
Gözleriniz geçti yine
Adınızın geçemediği bu şiirden
Ve çatlamış haritaları geçti şehirlerin
Ellerimi haritalarda
Kaybettim
İçimde bir yığın hırsız
İçimde bir dolu tıkırtı
Kendimden sesimi çaldılar
Dudaklarımın bittiği yerde
Gözlerim kaldı
...

Şükran AY
@sukranay
5 Eylül 2008 Cuma 10:11:20
Ne ettiysem banden düştün uzağa,
Ben koştukça,sen çekersin kızağa,
Galiba,ters düştüm bu yaman çağa!
Halden anlamazam,bilmezem dilden;
Yetti artık,silsen beni gönlünden...

Bu nece bir gidiş,bu nice haldir?
Yüreğim su kesti,boşalt ha,doldur,
...

Kır kalemi, @hyazici58
5.9.2008 02:38:17
Şükran AY
@sukranay
5 Eylül 2008 Cuma 10:03:24
BOŞ!!!

Güzel -çirkin
Kadın -erkek
Zenci- beyaz
Fakir-zengin
Hiç farketmez
İnsanlığını yitirirsen
Ölün değil
D i r i n
Bile para etmez....................Dürüstsen,namusluysan,sözünün eriysen,Kimsenin hakkını yemiyorsan,saymayı ve sevmeyi b...

Boş!!!, @necva kıyak
4.9.2008 09:31:22
Şükran AY
@sukranay
5 Eylül 2008 Cuma 08:23:20
BE GÜZEL KIZIM

Kulağında yer yok hep delik deşik.
Ne modern olmuşsun be güzel kızım.
Kemer tutamamış pantolon düşük.
Tipini bulmuşsun be güzel kızım.

Burnuna çakmışsın sandık çivisi.
Kirpik geri dönmüş tamam kavisi.
Kursakta koymazsın hiç ...

Şükran AY
@sukranay
5 Eylül 2008 Cuma 08:18:05
M urad alıp, doyasıya sevmedi.
U fukta beklenen, niye gelmedi.
T alihi onmamış, yüzü gülmedi.
L eylâklar sunmuşum, yine almadı.
U mudu yolladım, sana varmadı.!


Y olları tükettim, ah-ü zâr ile.
I lgıt ılgıt esip giden, yel ile.
Leylânın eli...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
209.021
Şiir Okunma
1.131.849
Yazı Okunma
101.524
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL