(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MERHABA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MERHABA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Rahmetiyle sevdalanıp yan artık, Sevgilerle benliğine dön artık, Nefislerin sultasına son artık, On bir ayın sultanına merhaba!
evet çok güzel dizeler..
Sultan bende ben sultanda, nefsime karşı dursam ben nefsimde nefsim bende,nefsimi seviyorsam benliğim nerde, benliğimi biliyorsam nefsim bende, hoşgeldin gönlüme doğan ben hoşgeldin gönlümün sultanı ramazan
gönül gözünü eğitmek herbirimiz için oruç tutmaktır .. beden terbiyemiz sağlıklı bir düşünce eğitimi oruçladır,
nefsini bilen kendini, kendini bilen mevlayı bilir Gönül Sultanı ramazana benden de böyle bir merhaba.
sevgi ve hürmetler
kıyas tarafından 9/7/2008 7:10:13 PM zamanında düzenlenmiştir.
on bir ayın sultanı yüreğinize nur tüm insanlığa barış ve dostluk getirmesi dileğimle yüreğinize sağlık harika mükemmel dizeler okudum gönül kaleminizden saygılar dost
Rahmetiyle sevdalanıp yan artık, Sevgilerle benliğine dön artık, Nefislerin sultasına son artık, On bir ayın sultanına merhaba!
Mükemmeldi değerli dost.... Allah, cümlemize Ramazanın feyiz ve bereketinden istifade etmeyi nasip etsin... Güzel şiirinizi yürekten kutluyorum, selam ve muhabbetle...
Hoş geldi rahmetle geldi feyz ve bereketinden faydalananlardan eyleye mevla dilinize yüreğinize sağlık çok hoş ve anlamlı yerinde bir şiir kaleminiz daim olsun
Amin inşaallah öncelikle dua ve temennilerinize.Sonra içten bir merhaba.O güzel yüreğini canigönülden kutluyorum.Bu mübarek günlerin ülkemiz ve bütün islam alemine hayırlar,bereketler getirmesi dileği ile saygılar sunuyorum şaire ve şiirine..
Rahmetiyle sevdalanıp yan artık, Sevgilerle benliğine dön artık, Nefislerin sultasına son artık, On bir ayın sultanına merhaba!
Ümit Zeki gönüllere girsene, Her gönülden bir gonca gül dersene, Neyin varsa Hak yoluna versene On bir ayın sultanına merhaba! + Yürekten nkutlarım harika dizeler. Hayırlı ramazanlar
DİN DUYGULARI HER MİLLETİN KENDİ ÖZELLİĞİNE GÖRE ŞEKİLLENİR..BİZ TÜRKLERDE HER ŞEYİYLE GÜZEL OLDUĞU GİBİ,BİRLEŞTİRİCİLİĞİ EN ÖNEMLİ ÖZELLİKLERİNDEN DİYE DÜŞÜNÜRÜM HEP..YA RAMAZANLAR..O İNSAN HAYATINA FARKLI BİR ANLAM VE TAT VERİR..HİÇ BİR ŞEY YAPAMAZSA DUYGU VE DÜŞÜNCESİNİ PAYLAŞIR.YARADANINDAN OLMAYANLARA DUALARLA PAYLAŞIMINI GÖSTERİR..TIPKI ŞİİRİNİDEKİ ÜLVİYET GİBİ..KUTLARIM SİZİ..
Ümit Zeki gönüllere girsene, Her gönülden bir gonca gül dersene, Neyin varsa Hak yoluna versene On bir ayın sultanına merhaba!GÜZEL DİZELERİN MİMARINA SELAM VE SEVGİLER GÖNDERİYORUM CEMALİNE MERHABA DİYORUM KUTLARIM DOST YÜREĞİ
Gönlümüzde açtı huzur çiçeği, On bir ayın sultanına merhaba! Asi nefsim bir gün görür gerçeği, On bir ayın sultanına merhaba!
Ruhlarımız zindeleşir, ayılır, Dakikalar, saniyeler sayılır, Lain şeytan zincirlerde bayılır, On bir ayın sultanına merhaba! ----------------------------------------- Çok güzel çok hoş duygular Sizi kutluyorum. Zevk alarak okuduğum bir şiir oldu. Başarılarınız daim olsun.
Merhaba efendim.Merhaba Onbir oyun sultanı,gönüllere nurun yağdığı,insanlığın,yardımlaşmanın,sevginin,saygının,cömertçe bir başka sunulduğu sultanımız merhaba diyen şiirinizi ve haklı başarınızı yürekten kutlarım. Selam ve saygılarımla.
Ümit Zeki gönüllere girsene, Her gönülden bir gonca gül dersene, Neyin varsa Hak yoluna versene On bir ayın sultanına merhaba!
Önemli olan gönülleri kazanmak,gönüllere girmek ve paylaşmak,bunu da en güzel biçimde ramazan ayında yapabiliyoruz gibi.Gönlünüze ve kaleminize sağlık selamlar saygılar.
Ümit hoca yüreğinize sağlık güzel bir şirle bizleri buluşturdunuz Allah tuttuğumuz oruçları kıldığımız namazları kabul eder inşallah Ramazanı şerifiniz hayırlı olsun hocam Allah dualarınızı kabul eylesin.
Ümit Zeki gönüllere girsene, Her gönülden bir gonca gül dersene, Neyin varsa Hak yoluna versene On bir ayın sultanına merhaba!
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, merhabalar efendim, bu mübarek ay merhaba diyen yüreğe... sayfanızdan yine mükemmel bir şiir okudum...teşekkürler... selam ve hürmetler...
Dua Allah ım Hesap gününde bize yardım et Hesap gününde üzerimizden rahmetini esirgeme Hesap gününde bizi bağışla Hesap gününde bizi Sevgili Peygamberimizin (asm) şefaatine ulaştır Hesap gününde bizi utandırma Unuttuklarımızdan ve hataya düştüklerimizden bizi sorumlu tutma Rabbimiz Bize ağır yük yükleme Rabbimiz Bize gücümüzün yetmediği işleri yükleme Bizi affet Bizi bağışla Bize merhamet et Bizi hatalarımızla ve kusurlarımızla yargılama Sen Mevla mızsın Amin...
Kutlarım üstadım yüreğine sağlık Rabbim şu kutlu ay hürmetien dualarını kabul orucunu makbul etsin inşallah kalemin daim yuvan saadet olsun mutlu ol mutlu kal
Ümit Zeki gönüllere girsene, Her gönülden bir gonca gül dersene, Neyin varsa Hak yoluna versene On bir ayın sultanına merhaba! ----------------------------------------- çok güzel ellerine sağlık kalemin kırılmasın...
Hallerimiz perişandır el aman, Fukarayı gözetelim her zaman, Nefsimize vermeyelim hiç aman, On bir ayın sultanına merhaba! **************************************************** Kutlarım şiir yürekli dost gönül sayfanızdan yine çok anlamlı dizeler okudum, hayırlı Ramazanlar kaleminiz daim olsun saygılar üstad..
Her gönülden bir gonca gül dersene,
Neyin varsa Hak yoluna versene
On bir ayın sultanına merhaba!
çok güzel şiir okuyan ve yazan şairi kutlarım tam puan