Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
12 Eylül 2008 Cuma 13:11:09


Elinize ve yüreğinize sağlık olsun sayın üstadım.
Dua gibi şiirinizi yürekten kutlarım.
Amin efendim binlerce kere.
Selam ve saygılarımla.
Ya rab !, @ümit zeki soyuduru
8.9.2008 14:27:38
Şükran AY
@sukranay
12 Eylül 2008 Cuma 13:08:28
Nerede kadere iliştirdiğim farazi umutlar?..
Onlarla sürmekteydi bu tayy-i mekan,
Öldü içimdeki hülya müstahsili çocuklar.
Kaldı mı ki dirliğe geçit verecek yek an?

Böyle zamanlarda kıymetin hasıl oluyor canan,
Hayat savaşı mülayim seninle, di...

Tayy-i mekan, @atlantis
11.9.2008 14:34:33
Şükran AY
@sukranay
12 Eylül 2008 Cuma 11:18:18

TEK KELİMEYLE MUHTEŞEM.
YÜREK SESİNİZ DAİM OLSUN.
SAYGILARIMLA.
Şükran AY
@sukranay
12 Eylül 2008 Cuma 10:56:03

O ki zifiri gecelerindeki yoldaşın
O ki sabır sabır diye dayandığın
Avaz yürek sancılarında müsebbibin
Kendi kendine ağlamalarında şahidin

Nacizane üstadım şiirinizden sonra dökülüverdi.
Emeğinize, yüreğinize sağlık.Yine başarılı bir eser....

Şükran AY
@sukranay
11 Eylül 2008 Perşembe 23:18:36
SORUYORUM SADECE..

Bunca elem içinde göz kırpan süreyyanın,
Adı olur sadece,soruyorum kâr mıdır?
Yıkılsın dünya ne gam,suyu bitsin deryanın,
Onsuz olunca sahi cennetler diyar mıdır?

Hangi gün söyle bana vuslata kanacağım?
Hep keder mi olaca...

Soruyorum sadece.., @candost
11.9.2008 22:33:59
Şükran AY
@sukranay
11 Eylül 2008 Perşembe 21:21:31

Yerinde doğru tesbitler kesinlikle katılıyorum efendim.
Selam ve saygımla.Kaleminiz baki olsun.
Bizim sitemiz, @ahmet sivri
11.9.2008 13:33:33
Şükran AY
@sukranay
11 Eylül 2008 Perşembe 09:41:13

YAPAN OLMAZ


Yıkma gönül sarayımı
Yapan olmaz, yapan olmaz
Kader vermiş dert payımı
Kapan olmaz, kapan olmaz.
******
Dalma gönül gel derine
Yanık bağrın ver serine
Dua için makberine
Sapan olmaz, sapan olmaz.
*******
Coştur sevgi oluğ...

*yapan olmaz*, @OZANMERDAN
11.9.2008 00:20:54
Şükran AY
@sukranay
11 Eylül 2008 Perşembe 09:17:42
NEYİME BENİM




Zamane gül diyor ben hep ağlarım
Ah edip sızlamak neyime benim
Dışta miskin gezer içte çağlarım
Yar yolu gözlemek neyime benim


Dar gelir şu dünya her yer karanlık
Bana yar yerine gerek yaranlık
Daldımda maziye şöyle bi...

Neyime benim, @haşim kalender
10.9.2008 15:42:20
Şükran AY
@sukranay
11 Eylül 2008 Perşembe 09:10:57
MAVİYE BOYANDIM




Bir meyin yarısıydı içtiğim
Ney eşliğinde
Bir kelebek kondu kadehime
Hünerli kanatlarınla maviye boyandım
Meşk ettik öylece işte
Uçar, kaçar sandım
Ne mey bitti ne o uçtu
Ne de ben anlay...

Maviye boyandım, @bluecould
11.9.2008 00:30:26
Şükran AY
@sukranay
11 Eylül 2008 Perşembe 08:42:32
Sarardı gönül bahçemdeki al güller.
Ayrılığın habercisi.
Kanıyor yüreğim, değil ellerim.
Ne laleler açıyor leylak rengi.
Ne karanfiller kırmızı.
Ne papatyalar beyaz.
Ne menekşeler mor...
Onlar da unuttu mavi, mavi açıp;
Mavi mavi gülümsemeyi....

Mavi umutlar, @onurumsun
10.9.2008 00:04:27
Şükran AY
@sukranay
11 Eylül 2008 Perşembe 08:35:44

Benden de dinle sen, bir iki kelam,
Bilirsin ne kadar uzakta sılam,
Söz gümüş derlerdi,anladım balam;
Düşmüyor dilime,sen nedersen de...

Ne yapsam,neylesem,geçiyor çağım,
Kaynıyor içinden bak yanardağım,
Patlayacak şimdi dilim,dudağım,
Ban...

Sen de, @hyazici58
11.9.2008 00:29:03
Şükran AY
@sukranay
10 Eylül 2008 Çarşamba 23:27:40
Başımda dolaşan kara bulutların
Hasretin, özlemin adı yok bende
Çok acılar çektim, sessiz çığlıklarla
Dipsiz kuyularda, nefesiz kaldım
Sesimi kimselere duyuramadım!
Yüreğimin hazanına bir ad bulamdım
Kimliksiz ve adsız kaldı duygularım

Ben s...

Şükran AY
@sukranay
10 Eylül 2008 Çarşamba 23:15:46
UTANIRSA

bir umut olmalı
açlık sınırında çırpı bacaklı
nereden koptuğu belli
bereket beklentili
ve bu işte
içimizde ki isyanın nereye götürdüğü

sevişmekten de korkuyoruz artık
kuşkulu çocuklar doğacak diye
ağırlığına eşit söylemi sevmek ...

Utanırsa, @HASAN UĞUR TAŞÇI
9.9.2008 12:31:13
Şükran AY
@sukranay
10 Eylül 2008 Çarşamba 23:00:57
O lanet olası tren,
Ayırmıştı seni benden.
Boşlukta kaldı ellerim,
Sana elveda derken.

Bilemem kaç yıl sonra,
Kavuşuruz seninle.
Belki ölür giderim,
Bu gurbet ellerinde.

----------------------------------------------------------

Hasret...

Gurbet elde, @zaloğlu
10.9.2008 20:18:28
Şükran AY
@sukranay
10 Eylül 2008 Çarşamba 22:45:13
Oturdu oturacak derken gerildim
Nasıl oldu ne oldu yere serildim
Arının sesi ile bir anda irkildim
İrkilirken biranda kendime geldim

Geldim baktım her şey aynı duruyor
Kaç yıl geçmiş kalbim aynı vuruyor
Vuruyor ama gözler seni bulamıyor
Bul...

Yerinde durmuyor, @cebirin defteri
10.9.2008 21:15:35
Şükran AY
@sukranay
10 Eylül 2008 Çarşamba 22:38:35
Aynı anda
Damarlarımda
Çığlık çığlığa dolaşan kanım
Sıçrarken yarım aklıma
Soluksuz kalır
Kanı pompalayan kalbim
Durur nabzım
*****

Ardından bir avaz çıkar
Miskin dudaklarımdan
Yankılanır boşlukta
Ve yalpalanıp dinç gecede
Geri döner ...

Aşka sürgün!!!, @gezgin1985
10.9.2008 17:46:08
Şükran AY
@sukranay
10 Eylül 2008 Çarşamba 22:17:59
Elä gözleri vardı uzun siyah saçları
Sonsuz sevkat doluydu okşayan bakışları
Sabır sebat timsali severdi çocukları
Yokluğunda aranan onun adı Saliha.

Bir gün doğuma gitti ayılmadı dediler
Sıcak sular kaynadı bahçeye getirdiler
Yıkanırken son ...

Şükran AY
@sukranay
10 Eylül 2008 Çarşamba 10:51:21

Şiiriniz öyle bir götürdü ki beni geçmişe yaşanmışlıklara,kırgınlıklara .
Nemlenmiş göz pınarlarlarımla yürek sesiniz sesim olmuş dizelerinizde.
Emeğinize ve yüreğinize sağlıklar olsun.
Selam ve saygılarımla.YAKAMOZ
De me, @hyazici58
10.9.2008 10:13:36
Şükran AY
@sukranay
10 Eylül 2008 Çarşamba 08:45:14
FISILDAYAN HASRETİN MAHUR BESTESİ


Bir anlık sensizliğe senin hayalinle başlayayım diyerek,
Sevimli, seviyeli, samimi ve saygılı araboşluğa kayıverdi.
Gülen mehtabın yarınki geceye sarkmasını usulca severek,
Gökten bir yıldız s...

Şükran AY
@sukranay
9 Eylül 2008 Salı 22:11:44

Bir yaşam ,bir insan ve son nokta.
Öyle güzeldiki anlatım üstadım.
Betimlemeleriyle,her zaman kullandığınız duru ve net edebi dilinizle şiiriniz götürdü tahmin edemeyeceğiniz uzaklara.
Paylaşım için teşekkür ederim.
Yüreğinize sağlıklar ol...

Kitaba ve kelama, @hyazici58
9.9.2008 20:17:17
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
209.002
Şiir Okunma
1.131.815
Yazı Okunma
101.522
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL