Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
31 Temmuz 2008 Perşembe 19:15:12
züntünün uzağında
Neşenin kucağında
Güneşin sıcağında
kalasın yavrucuğum


Başarının tepesinde
Güzel gül hecesinde
Sevdanın taa! İçinde
Olasın yavrucuğum

Ellerinde kınanla
İstikbal hırslarında
Azimli yollarında
Yürüyesin yavrucuğum

...

Yavrucuğum, @hayatgülbahçesi
31.7.2008 14:10:27
Şükran AY
@sukranay
31 Temmuz 2008 Perşembe 16:41:34
ayrıldık

Kıştı
Soğuk puslu gecede
Ayrıldık…



Kar beyazı geceyi kirleten bendim,sebebide sen..
Aşk’a tutunamadın,kanlı topraklara tutunduğun gibi
Uğruna amazon olduğum sevdanın
Teyelle bağlı olduğunun görmenin hayal kırıklığıyla
Ağladı...

Ayrıldık, @miray_can
28.7.2008 10:07:51
Şükran AY
@sukranay
31 Temmuz 2008 Perşembe 16:38:53
Alevisi,sünnisi hepimiz aynıyız.Yok diğerimizden bir farkımız.Değilmiki insanız Sevgiyi,saygıyı bilir
Değer kılar yaşatırız.
İşte hepimizin birleştiği en son noktadan sonrası teferruattır diyorum.
Duyarlı yüreğinizi ve şiirinizi tebrik ediyor s...

Aleviyim, @mehmet yıldırım
29.7.2008 08:32:55
Şükran AY
@sukranay
31 Temmuz 2008 Perşembe 16:34:48
Muhteşem dizelere ses olan yüreği tebrik ediyorum.
Yine beğeniyle okuduğum,ustaca yazılmış dizelerini okumaktan keyif aldım şairim.
Kaleminiz baki olsun.Selam ve saygımla.
Şükran AY
@sukranay
31 Temmuz 2008 Perşembe 16:27:21
Garson masamızı şereflendirsin
Toplasın mezeleri mezelendirsin
Boşalan şişeyi tazelendirsin
Bu gün buralıyız vur arkadaşım


Dansözler uzaktan bakmasın bize
Şampanya patlatılsın şerefimize
Her kes ortak olsun bu gecemize
Şu sazın teline vur ...

Şükran AY
@sukranay
31 Temmuz 2008 Perşembe 11:34:32
Can bedenin sırçası
Ateş parçası
Köz olasıya derin,.............. yakma şuramı

Acılar yakar yüreği.
Yıkar bütün ereği
Yıkılmaz ki kalelerim,.........sıkma canını.

Kan, kırmızıdır.
Vatan bayrağı,
Sular toprağı,............. dök be! kanımı ...

Gün kara doğdu, @cemil
31.7.2008 09:14:41
Şükran AY
@sukranay
31 Temmuz 2008 Perşembe 09:59:50
Düştün bir derde ki,inceden ince,
Kareylemez yar yüzüne gülünce,
Hızır sofu giyip,çıkıp gelince,
Ne kaçacak yer var, ne de köşesi!
İnşa edilmekte Nuh’un gemisi...

Yaktın ne varise,bitiremedin,
Koskoca dünyayı yetiremedin,
Bu yük ağır geldi g...

Nuh'un gemisi, @hyazici58
30.7.2008 21:00:51
Şükran AY
@sukranay
31 Temmuz 2008 Perşembe 09:35:50
TATLI CANLARIM

Dünya tatlısı badem gözlü yavrularım;
Küçücükken çitlenbiklerim diye seslendiğim;
Canım yavrularım;
Ahhh kocaman oldunuz şimdi;,
Geçirdiğimiz o zor günlerde büyütüp okşadığım;
Neden uzaklardasınızki sanki öyle;
Biriniz Ankara ...

Şükran AY
@sukranay
30 Temmuz 2008 Çarşamba 23:53:02
SEVDA DÜŞLERİ 1



Seviyorum seni, aşk katar katar,
Sana olan sevgi, ipek yolu kadar.

----------------------------------------------------------------------------
İKİ DİZE NELERİ BARINDIRMAMIŞKİ İÇİNDE
KIYMETİ, DEĞERİ,GÜZELLİĞİ ,SABRI GEÇM...

Sevda düşleri, @Toprağımsın
27.7.2008 00:19:56
Şükran AY
@sukranay
30 Temmuz 2008 Çarşamba 23:50:24
DÜŞÜR GÖZLERİNİ



Ey upuzun kirpikler arasına gizlenen
Ey güvercin ağzındaki zeytin dalı
Steplerde koşuşan tayların yelesine
Güneşin yıldız yıldız düşmesi gibi
Canhıraş bir çığ gibi
Birdenbire düşür gözlerini üzerime



Yenilgiler büyür...

Şükran AY
@sukranay
30 Temmuz 2008 Çarşamba 23:48:12
BİR ANLASAN


Bu hasretlik içerimi kor gibi
Yakıyor cananım anlamadın mı ?
Gözümdeki yaşlar coşkun sel gibi
Akıyor cananım anlamadın mı ?

Dualara yatmış idim dön diye
Geceleri sarmış idim sen diye
Bu yüreğim binlerce kez ah ! diye
Çekiyor...

Bir anlasan, @RABATLI
30.7.2008 13:50:24
Şükran AY
@sukranay
30 Temmuz 2008 Çarşamba 23:46:08
Uykusuz bir gecenin
Sabahındayım yine.
Değişmiyor zaman geçtikçe
Hayat bizİ bırakmadı Kİ
Yaşayalım.

---------------------------------------------------

BU DİZELERDE BİTTİM ŞAİREM.YÜREĞİN DERT GÖRMESİN.
Şükran AY
@sukranay
30 Temmuz 2008 Çarşamba 23:42:13
Aşk ve Gurur

Yeminli iki düşman
Çok yaman
-Ne ölüme,
-Ne ölüne,
Der gibi…
Ya aşk var, ya gurur
Bu böyle biline

Büyük aşk seline,
Nasıl dayansın akılsız gurur,

Rüzgar vurur,
Büyük gurur dağına,
Narin aşk nasıl dayansın,
Bu acımasız...

Aşk ve gurur, @yunusi
30.7.2008 13:40:06
Şükran AY
@sukranay
30 Temmuz 2008 Çarşamba 23:34:52
İnsanlar Gördüm


Değmeze kıyık,güzelim hayat,
Önce el üstü,kullan sonra at,
Neler götürür,kısa saltanat..

İnsanlar gördüm tanıyamadım
Yalan dünya ah anlayamadım…

Kötüye sanma,iyide hapis,
Duman kurcalar,mekanı is,
Na mahrem ell...

İnsanlar gördüm , @karadereli
25.7.2008 13:07:11
Şükran AY
@sukranay
30 Temmuz 2008 Çarşamba 23:26:45
UNUTMAYIN BİZ MÜSLÜMANIZ

Nereye gidiyor ülkemiz
Gittikçe büyüyor derdimiz
Ar, namus kalmadı, ter temiz
Unutmayın, biz Müslümansız

Faiz oldu sana, kar payı
Paraya dedik, amca, dayı
Önemsiz, yüksek olsun sayı
Unutmayın, biz Müslümansız

Z...

Şükran AY
@sukranay
30 Temmuz 2008 Çarşamba 23:23:29
Elem bizim için, gam bizim için,
O zaman sebebin nedir ne için?
Elbet gider bir gün senin de göçün,
Niye benden kaçıyorsun, desene!

Niye kaçıyorsun hep köşe bucak?
Niye sevgilere açmazsın kucak?
Zorluklar sevgiyle aşılır ancak,
Niye benden k...

D e s e n e, @ümit zeki soyuduru
30.7.2008 14:56:34
Şükran AY
@sukranay
30 Temmuz 2008 Çarşamba 23:06:20
Sevgili
Bende öyle sesleniyorum sana
Ümidim isteğim
Serzenişim sırf bu yönde
Seni bulabilecek miyim yar
Aslında bana benden yakinsin bilirim
Ya ben bende miyim bilir misin?
Sevgili

Sevgili
Senin gözlerin şereflendi, hakla perdesiz
Yüre...

Sevgili ve miraç, @can-can
29.7.2008 16:35:43
Şükran AY
@sukranay
30 Temmuz 2008 Çarşamba 22:38:43
Engin denizler kadar büyük
O yüreğinle karşılıksız
Hep sen sevdin annem
Hoş gördün, bağrına bastın
Bıkmadın, usanmadın.

Hastalandım geceleri baş ucumda bekledin
Acılar diyarının, kanatsız meleği
Canım annem

Sensiz hayat çok zor annem,...

Şükran AY
@sukranay
30 Temmuz 2008 Çarşamba 22:34:29
GÜN BATIMINI BİRLİKTE SEYREDELİM

Gel ömrümün güzgoncası;
Çok geçmeden şu hayatı,
Yakınlaşan girdaba doğru;
Gün batımını birlikte seyredelim;


Gönül kuşağımı allayarak pullayarak,
Sarayım sana geç olmadan hayatı
Sevmelere uzanalım,
Yaşama...

Şükran AY
@sukranay
30 Temmuz 2008 Çarşamba 22:26:15
KONUŞ KALBİM

KONUŞ KALBİM

KONUŞ KALBİM
YÜREĞİNDEN GEÇENİ SÖYLE BANA
BİR KALBİM VARDI
AL ONU DA YÜREĞİNDE ,
HAKETTİĞİ YERE SAKLA
HAKETMEK HAK EDİLMEK
SENİ ORDA TANIDIM
VE HAKETTİM.

KONUŞ KALBİM
YÜREĞİNDEN GEÇENİ SÖYLE BANA
SENSİZ B...

Konuş kalbim, @LOŞ_IŞIK
17.7.2008 05:15:37
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
209.028
Şiir Okunma
1.131.872
Yazı Okunma
101.525
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL