Anlatılmaz bir duygu bu Anlat desen anlatamam, anlatamam Hangi yürek dayanır Gülüşü başka, ağlayışı başka Sesi başka, sessizliği başka Anlat desen anlatamam, anlatamam Kim bilir sevdasını, sancısını Kim anlar kavgasını, kaygısını Anlat desen anlatamam, anlatamam Belki gerçek, belki hayal dersin Umutların vardır beklersin Garip kime derler bilmezsin Garibi sorsalar benim dersin Anlat deseler anlatamazsın, anlatamazsın Bir sessizlik, bir sonsuzluk Bekler gibi içimdeki huysuzluk Anlat deseler anlatılmaz, kimsede anlamaz.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANLATILMAZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANLATILMAZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
En iyi dost yine insanın kendisidir hiç anlatılamayanları/kendimize anlatsak ve hatta kendi kendimizle konuşsak bu da bi seçenek.Ben en çok kendimle konuşurum.Tıpkı dediğiniz gibi anlatamam.Kaleminize sağlık
kınalı kuzu şiirinizi okumuştum ve gerçekten bazı şeyleri anlatamadığınızı düşünmüştüm ve bu şiirde düşüncemi doğruladı bazen bende her şeyi olduğu gibi anlatamıyorum şiirde dahi olsa anlatılsa gizem kalmıcak yaşamımız da bizi insan yapan özelliklerden birisi olmalı tebrikler...sevgilerimle...
Anlatılmaz bir duygu bu Anlat desen anlatamam, anlatamam Hangi yürek dayanır Gülüşü başka, ağlayışı başka Sesi başka, sessizliği başka Anlat desen anlatamam, anlatamam Kim bilir sevdasını, sancısını Kim anlar kavgasını, kaygısını Anlat desen anlatamam, anlatamam Belki gerçek, belki hayal dersin Umutların vardır beklersin Garip kime derler bilmezsin Garibi sorsalar benim dersin Anlat deseler anlatamazsın, anlatamazsın Bir sessizlik, bir sonsuzluk Bekler gibi içimdeki huysuzluk Anlat deseler anlatılmaz, kimsede anlamaz. -------------------------------------------------------------------------------
Kesinlikle şairim bazı anlar olur; düğüm olur boğazında ne kadar istesende çıkmez çıkamaz tek kelime. Yüreğinin en mahremine gizlersin ; senden başkası değmesin istersin;gözlerden,sözlerden saklar yine dillendirmeye çalışırsın beceremezsin. Muhteşem şiiri ve şairini kutluyorum. Kaleminiz daim olsun. Selam ve saygılarımla.
Anlatılmaz bir duygu bu Anlat desen anlatamam, anlatamam Hangi yürek dayanır Gülüşü başka, ağlayışı başka Sesi başka, sessizliği başka Anlat desen anlatamam, anlatamam Kim bilir sevdasını, sancısını Kim anlar kavgasını, kaygısını Anlat desen anlatamam, anlatamam Belki gerçek, belki hayal dersin Umutların vardır beklersin Garip kime derler bilmezsin Garibi sorsalar benim dersin Anlat deseler anlatamazsın, anlatamazsın Bir sessizlik, bir sonsuzluk Bekler gibi içimdeki huysuzluk Anlat deseler anlatılmaz, kimsede anlamaz.
Hepimizin yaşadığı duygular. Hangimiz anlatabilmişiz ki? Ya anlatmak isteriz, karşımızdaki anlamaz/anlamak istemez Ya da anlatacak sözcükleri bulup anlatamayız. Siz yine iyi anlatmışsınız. Yüreğiniz dert görmesin.
Anlatılmaz bir duygu bu Anlat desen anlatamam, anlatamam Hangi yürek dayanır Gülüşü başka, ağlayışı başka Sesi başka, sessizliği başka Anlat desen anlatamam, anlatamam Kim bilir sevdasını, sancısını Kim anlar kavgasını, kaygısını Anlat desen anlatamam, anlatamam Belki gerçek, belki hayal dersin Umutların vardır beklersin Garip kime derler bilmezsin Garibi sorsalar benim dersin Anlat deseler anlatamazsın, anlatamazsın Bir sessizlik, bir sonsuzluk Bekler gibi içimdeki huysuzluk Anlat deseler anlatılmaz, kimsede anlamaz. ***************************************************************** Bazen anlatıp rahatlamak istersin ama cümleler boğazına düğümlenir, yutkunursun ve konuşamazsın çok güzeldi şair dost, kaleminiz daim olsun, yüreğinize sağlık...
baı insanlar bazı şeyleri anlamaz, bazıları hi bir şey anlamaz..ve bazıları da anladığı halde iş olsun diye anlamadım der kiişte asıl sorun bunlardadır..bir de gönül gözü olması gerekir ki anlayabilsin güzelce...
güzel şiirinizi kutlarım efendim...teşekkürler...saygımla..
Anlatılmaz bir duygu bu Anlat desen anlatamam, anlatamam Hangi yürek dayanır Gülüşü başka, ağlayışı başka Sesi başka, sessizliği başka Anlat desen anlatamam, anlatamam Kim bilir sevdasını, sancısını Kim anlar kavgasını, kaygısını Anlat desen anlatamam, anlatamam Belki gerçek, belki hayal dersin Umutların vardır beklersin Garip kime derler bilmezsin Garibi sorsalar benim dersin Anlat deseler anlatamazsın, anlatamazsın Bir sessizlik, bir sonsuzluk Bekler gibi içimdeki huysuzluk Anlat deseler anlatılmaz, kimsede anlamaz.
Aslında sevdanın anlatılmazlığıdır anlatılışı dilinize yüreğinize sağlık kaleminiz daim olsun
Anlatılmaz bir duygu bu Anlat desen anlatamam, anlatamam Hangi yürek dayanır Gülüşü başka, ağlayışı başka Sesi başka, sessizliği başka Anlat desen anlatamam, anlatamam Kim bilir sevdasını, sancısını Kim anlar kavgasını, kaygısını Anlat desen anlatamam, anlatamam Belki gerçek, belki hayal dersin Umutların vardır beklersin Garip kime derler bilmezsin Garibi sorsalar benim dersin Anlat deseler anlatamazsın, anlatamazsın Bir sessizlik, bir sonsuzluk Bekler gibi içimdeki huysuzluk Anlat deseler anlatılmaz, kimsede anlamaz.
Anlatılmaz bir duygu bu Anlat desen anlatamam, anlatamam Hangi yürek dayanır Gülüşü başka, ağlayışı başka Sesi başka, sessizliği başka Anlat desen anlatamam, anlatamam ------------------------------------------ bu yoğun duyguları insan sevdiğine çocuğuna duyar bilemem şaiir kime yazmış. benim çocuklarım aklıma geldi bu güzel şiiri okuyunca. herkes farklı farklı düşünecek sevdikleri akıllarına gelecek.. çok güzel ellerine sağlık...
Kim bilir sevdasını ,sancısını Kim anlar kavgasını,kaygısını.....
Kim bilir için de ne fırtınalar kopar kişilerinn..anlatamasa bile onu anlayan birileri vardır hep biryerlerde.... belki de yüreğinin ta içinde... Yüreğinize sağlık çok anlamlı bir şiir olmuşş....