Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
30 Eylül 2008 Salı 22:56:39

sana söylemek istediğim
aslında basit bir cümle
dünyada beklide en anlamlı sözler
yalnızca söylemek istediğim bu:
SENİ SEVİYORUM!

--------------------------------------------

Daha ne söyleyeceksiniz ki.Tüm güzel duyguların,hayatın anlamın...

Seni seviyorum, @claxx
30.9.2008 22:48:06
Şükran AY
@sukranay
30 Eylül 2008 Salı 21:59:54

Özgün İmgeler ve anlatım çok etkileyiciydi sayın üstad.
Paylaşım için teşekkür ederim.
Yürek sesiniz daim olsun.
Selam ve saygılarımla.

Şükran AY
@sukranay
30 Eylül 2008 Salı 21:39:40
BAYRAMLARDAN BÎHABER..



Bayram geldi diyorlar tanımam bilmem nedir,
An’dan habersiz gönül aşık-ı mestanedir

Aşk-ı muhal dediler bu sevdanın adına
Bülbüller hayran oldu kalbimin evradına

Gece gündüz bu gözler yaşa mübtela oldu
Bağrımdak...

Bayramlardan bîhaber.., @candost
30.9.2008 19:33:50
Şükran AY
@sukranay
30 Eylül 2008 Salı 21:16:08


Harikuladeydi sayın üstadım.
Tablo misali anı seyre daldım.
Bayram gecesinde güzel bir duygu cümbüşüydü deniz,mehtap,şarap ve aşk.
Tebriklerimle birlikte kaleminizin ve yürek sesinizin daim olması dileklerimle.
Aşk şarabı, @_ZERRE_
30.9.2008 19:37:39
Şükran AY
@sukranay
30 Eylül 2008 Salı 20:03:43


Edebi birikimini ve hayat tecrübesini; özgünce , farkını farkettirircesine okuruna yansıdığı etkileyici dizelerinizi okumak büyük keyifti.
Temennilerinizin güzelliği yüce gönlünüzün asaletinden.Katılmamak ne mümkün.
Seçkindi.
Engin yür...

Onun yeri, @feristah123
30.9.2008 16:56:28
Şükran AY
@sukranay
30 Eylül 2008 Salı 18:15:36
BEBEĞIM RAHAT ETSİN

Bu bayram böyle geçsin söz ver ağlamayalım
Zaten kimimiz kaldı biz bize tutunalım
Kalbimizde olanı orada yaşatalım
…….Sen anasın özelsin senin kadar olamam
…….İçim kan ağlasada hiç açığa vuramam

Bizi bırakıp giden o canl...

Etkili Yorum
Şükran AY
@sukranay
30 Eylül 2008 Salı 07:05:07
Bayramlar Bayram Ola



Gönüllere nurdan ışıklar dolacak,
Bayramlar, dostlarla bayram olacak,
Hep kötülükler sararıp solacak
Bayramlar, dostlarla bayram olacak,

Daldık bir güzel yola, gönüller huzur dola…
Sevinin, sevindirin bayramlar bayr...

Bayramlar bayram ola, @yunusi
30.9.2008 00:03:07
Şükran AY
@sukranay
29 Eylül 2008 Pazartesi 22:50:52


Sizinde bayramınız mübarek olsun sayın üstadım.
Sağlıkla,mutlulukla nice nice bayramlara sevdiklerinizle birlikte ermeniz temennisiyle.
Selam ve saygılarımla.
Bayram, @ahmet sivri
27.9.2008 15:01:57
Şükran AY
@sukranay
29 Eylül 2008 Pazartesi 22:29:33


Kaleminizin rengi,tınısı o kadar farklı ki.Şiiri okurken okur hem mest oluyor o musikinin içinde hemde
bambaşka bir aleme gidiyor.
Sizi dinlemeyi seviyorum sayın üstadım.Anlatımınız öyle naif öyle duygu yüklü ki.
Herzamanki demindeki eserinizi...

Şükran AY
@sukranay
29 Eylül 2008 Pazartesi 20:52:23

Anlamlı dizelerinizi yürekten kutluyorum.Selam ve saygılarımla.
Evrim yalan, @karadereli
24.9.2008 23:15:33
Şükran AY
@sukranay
29 Eylül 2008 Pazartesi 20:50:48
Kucaklar sinemi
Issız gecelerde gül yüzün
Sevenlere ilham verir
Yol gösterirsin.
Her adım atışımda,
Işık olursun kör geceme.
Ne ben sensizliğe dayanabilirim
Ne sen bensiz
Olabilirsin...

-------------------------------------------------

...

Güneşimsin ayımsın, @RABATLI
29.9.2008 16:21:38
Şükran AY
@sukranay
29 Eylül 2008 Pazartesi 20:49:23

Uzakta olsan da kalbimde hep benimlesin
Sen yanımda olmasan da hep içimdesin
Sen benim canımdan da öte tek sevdiğimsin
Bir gün gelirsin diye hep bekleyeceğim seni

----------------------------------------------------------------

Sevdaya dai...

Şükran AY
@sukranay
29 Eylül 2008 Pazartesi 20:47:45
SON ARZUM

Ey saki bu gece ben iflah olmam;
ay’ı indir masama sohbete, uyarsa;
yıldızlarla kadeh tokuşturayım,
yerle göğü birleştir mezem olsun...
şarabı bırak bir kenara dursun bu an..

yalnızlık ruhumu yeniden kuşatmadan
masmavi denizi dök...

Son arzum, @Gurbuz
29.9.2008 20:35:06
Şükran AY
@sukranay
29 Eylül 2008 Pazartesi 12:13:16
AŞK


Aşk ki, yedi renkli. Akılın ötesinden,
Fenayı meye katıp, şafağıyla içmektir.
Anafordaki çamur, süzülürken imbikten,
Menzilinden çıkarak, gönülde gezinmektir.......Kim olduğu,nasıl olduğu önemli değildir gönülde ettiği yer kadar engind...

294-aşk, @Şahin Hanelçi
29.9.2008 08:23:33
Şükran AY
@sukranay
29 Eylül 2008 Pazartesi 11:47:48

Allah rahmet eylesin.Şair dosta ve ailesine sabırlar diliyorum.

Ebedi istirahathanesi cennet olsun.
Vefat, @Salih Keteci
29.9.2008 00:23:25
Şükran AY
@sukranay
29 Eylül 2008 Pazartesi 10:01:12
BAYRAMLIK

Saklar isek samanı hayvanlar aç kalacak
Millet fırsat bilecek kara borsa yapacak
Hep damlaya damlaya sözde göller olacak
Istanbullu çok mutlu Terkos gölü dolacak

Düşman olan ayağa dostlar başa bakarmış
Tevekkeli değilmis hemen baş...

Bayramlık, @KaramsarSair
29.9.2008 00:49:40
Şükran AY
@sukranay
29 Eylül 2008 Pazartesi 09:23:25

Kalbinden aldım ölçümü,
Kan yağmuru doyurmaz bohçamı,
Sonuna kadar gider yolum,
Sebepsiz bırakmam korumu,
Bedelse bağrıma,
Değerse kahrıma,
Feda olsun canına…

Yüreksizim işte yüreksiz,
Şerefin kadar tamdır terbiyem…

-------------------...

Söyle !!!, @Zine
22.9.2008 17:00:23
Şükran AY
@sukranay
29 Eylül 2008 Pazartesi 09:17:52
Deli Efe dalar yerde yatarken
Elif ağıt yakar kara gözünde
Gece ağlar al kanına batarken
Düşman görür tebessümü yüzünde,
___________Deli Efe mor dağların aslıdır
___________Kurt kuş ağlar yürekleri yaslıdır

Deli Efe kızanların nerede
Mor cep...

Şükran AY
@sukranay
29 Eylül 2008 Pazartesi 08:45:02
Çay molası seçtiği gölgedir, bayrak altı,
Elinde yar mektubu, yürekte vatan aşkı.
Vurgun yerken döşüne, kopmuş bacak yarası.
Yinede ‘ yollama ‘ der, emir veren çavuşa.
Geçer şimdi ağrısı, asker yeri burası.

Bak Mehmet__
Bilmelisin ki bu mille...

Şükran AY
@sukranay
29 Eylül 2008 Pazartesi 07:24:11

Sağır gecelerde yok vefa
Duysa ne yazar
Ben benden geçtikten sonra
İlmik ilmik ördüğüm,
Sevdam bittikten sonra



Aman…
Hadi…! saki doldur
Doldur ki şen olsun gönlüm
Hangi seven kazanmış ki
Er geç bitecek bu zulüm



İşte o zama...

Utanma sakın çocuk, @bluecould
29.9.2008 01:15:19
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
208.944
Şiir Okunma
1.131.732
Yazı Okunma
101.515
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL