Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
23 Eylül 2008 Salı 12:42:51
KEŞKEM OL(MA)

Eger bir manin yoksa,
Gönlün biraz sevgiden anlıyorsa,
O iki kelime pencere buhusunda kalmışsa,
Gel ne olur, keşkelerimden olma

Okyanusum ol tek içindeyken ben .
Eksenim ol tek o kalbini ver.
Dönmesin dünyam sen yokken izin v...

Keşkem ol(ma), @Niles
22.9.2008 22:11:59
Şükran AY
@sukranay
23 Eylül 2008 Salı 12:27:34
Bak yüzüme
Sana sormaya geldim
Eyme başını öyle
N’olur yalan söyleme
Aralık de ocak de
Bana bir isim söyle
Benzemiyorsam aya
Bir mevsime benzet
Olsun benzet yılllara

Sana geldim
Gelir gibi bıçağa
N’olur gadan alırım
Benzet beni bir çağa...

Elbise, @hyazici58
23.9.2008 08:55:36
Şükran AY
@sukranay
23 Eylül 2008 Salı 11:44:01
KISKANSIN EL ALEM



Tut elimden yürüyelim çiçekli bahçelerde
Yanağıma al düşüren o sıcacık busenle
Sabırsız kelebekler kanat çırpar içimde
Aşkını selamlarım bin bir tonda çiçeklerle

Menekşeyle öpüşen çiğ tanesi gibi mutluyum
Vuslatı kapmı...

Şükran AY
@sukranay
22 Eylül 2008 Pazartesi 13:09:48

Yürek feryatlarda figanlarda çağlamış dizelere.
Beğeniyle okudum şairem.
Güzel yüreğiniz dert görmesin.
Sevgilerimle.
Hangisi doğru bilmiyorum, @akarui
22.9.2008 11:50:10
Şükran AY
@sukranay
22 Eylül 2008 Pazartesi 12:24:39


Türkü motifli güzel şiirinizi yürekten kutlarım.
Kaleminiz daim olsun.Saygılarımla.
Sen gel kayseriye, @HALİLİM
22.9.2008 09:01:48
Şükran AY
@sukranay
22 Eylül 2008 Pazartesi 10:00:17
SON DURAK....
( Şiirin Hikayesini Görmek İçin Tıklayın )

Şiirin Hikayesi


SUSKULAR; YAŞAMA DAİR ATILACAK ADIMLARIN İLK DURAĞI İLE SON DURAĞI ARASINDAKİ ANLAM ÇİZGİSİDİR.....



Sen! Duygunun yorgun şovalyesi…

Hüznünü rüzgarın göbeğine ...

Son durak...., @Mehtap ALTAN
22.9.2008 01:30:20
Şükran AY
@sukranay
22 Eylül 2008 Pazartesi 09:33:11
VEFA VE NANKÖRLÜK


Zamansızlığa doğru, vakit dönüşsüz akar,
Çakıl, çamur ve de su, mecrasını yontarak.
Med ve cezire inat, tül, tül dökülür bakar,
Ruhda fikir ve akıl, mihverinde yanarak.

Vicdansa ilmiklerde, düğüm, düğüm boğulur,
Hicrine ...

Şükran AY
@sukranay
22 Eylül 2008 Pazartesi 09:08:25

Sabah sabah ne güzel dağ yamaçlarında gezinti iyi geldi.
Teneffüs ettik mis gibi doğal yaşamı.
Emeğinize ve yüreğinize sağlık.
Selam ve saygılarımla.
Arı, @hyazici58
22.9.2008 07:56:58
Şükran AY
@sukranay
22 Eylül 2008 Pazartesi 09:04:48

Duyarlı yüreğinizi ve başarılı eserinizi kutlarım.Saygılarımla.
Sokak çoçuğu, @tekmanli25
22.9.2008 00:25:43
Etkili Yorum
Şükran AY
@sukranay
22 Eylül 2008 Pazartesi 09:02:50

Çok ama çok güzeldi sayın üstadım.İnanın kaybolup gittim şiirinizin içinde.
Külden tekrar doğmak.Ve umutla bakabilmek halen yaşama.
Dilerim bir papatyanın sarısında can bulan yüreğiniz umutla yeniden doğar .
Zümrüd-ü anka misali küllerinden yeni...

Küllerim, @feristah123
21.9.2008 23:51:25
Şükran AY
@sukranay
22 Eylül 2008 Pazartesi 08:55:36
fırtınalar kopar dinmezki gönlüm
kar gibi eridi tükendi ömrüm
ne kararım kaldı nede bir sabrım
mecnun a leylesı yar olmayınca

aşk ile yazarım adım hüzündür
acıllar kederler benim özümdür
her ne yazdı isem gönül sözümdür
kara toprak bena yar ...

Dostlarıma, @hoşkelam
22.9.2008 02:44:58
Şükran AY
@sukranay
22 Eylül 2008 Pazartesi 08:35:50

İlk başlığı okuduğumda eyvah dedim.
Şiiri okuyunca yeşil göz hastalığı olduğunu anladım.
Ne diyim üstadım şifa dilesem olmaz,geçmiş olsun desem olmaz.
Bu güzel hastalıkla mutlu,umutlu yaşamanız dileğiyle.
Edebi kalitesiyle ve anlatımıyla ruh ...

*hastayım hasta*, @OZANMERDAN
21.9.2008 21:37:49
Şükran AY
@sukranay
22 Eylül 2008 Pazartesi 08:33:05

İçsel dünyanın en net,en safi ve samimi sesini vermiş dizeler.
Hüzün denizinde kaybolmuş gibi oldum.
Farklı ifadelenişiyle çok güzeldi.
Hüzün,tasa uzak olsun yüreğinizden.
Umut yoldaşınız olsun her yeni günde.
Kaleminiz daim olsun.
Sevgi ve...

Düet(selma pekşen), @ARZUUU
22.9.2008 03:05:34
Şükran AY
@sukranay
22 Eylül 2008 Pazartesi 00:56:42
İMKANSIZ

Öylesi bir sevda duydum ki sana
Uzaktan uzağa yazmak imkânsız
Yüzün gözlerimde resimdir bana
Bundan güzelini çizmek imkânsız

Seni üzgün görsem yüzüm sararır
Kaşın göze düşse ruhum kararır
Yârim bu hasrete can mı dayanır
Bi...

İmkansız, @cosari
22.9.2008 00:18:00
Şükran AY
@sukranay
21 Eylül 2008 Pazar 22:46:35
YOKSUN



Sende gelin mi, damat mı oldun
Dışın, için beyazdı hatırımda kaldığın
Ekmek arasından kayboldun
Simidimin, çayımın yanında bir tad’tın
Farelerin düşlerinde bile kurudun
Beyaz peynirim, artık soframda yoksun!..

------------------...

Yoksun, @bluecould
21.9.2008 22:41:07
Şükran AY
@sukranay
21 Eylül 2008 Pazar 20:38:44
İşte o gün olmasa adalet mi olurdu
Bunlar yine koşturur adamını bulurdu
Batılı beslediniz nini çalıp dizinden
Belki siz olmasanız insanlık kurtulurdu

Kalender hakka sığın münafığın şerrinden
Oda adam görünür Mevla’nın eserinden
Ölümü yok sayı...

Münafık, @haşim kalender
19.9.2008 19:57:54
Şükran AY
@sukranay
21 Eylül 2008 Pazar 20:32:00
Kırık kalpler kulübü, kuruyorum içimde
İrin olmuş dertleri, akar başka biçimde
Hayal olur düşlerim, yitiririm göçümde
Gülümsemez gözleri, bakılmıyor aynaya
___Beyaz olan mücevher, takılmıyor boynuma

Lanet gibi töreler, yok ediyor kadını
...

Beyaz mücevher, @onurumsun
21.9.2008 00:29:38
Şükran AY
@sukranay
21 Eylül 2008 Pazar 16:08:29
Emperyalist düşünce, zayıfları yutarken,
Satılık beyinleri, ellerinden tutarken.
Şehitler kervanına, yenileri katarken,
Tüm hainler panikte, onlardır dibe batan,
Milletimiz sabırlı, Canımızdır bu Vatan!

Bu Atatürk gençliği, dev gibi gelecektir...

Şükran AY
@sukranay
21 Eylül 2008 Pazar 16:05:00

Hüznün ummanından farklı bir seslenişti üstadım.
Herzamanki gibi deminde ve çok güzeldi.
Kaleminiz daim olsun.
Saygılarımla.
Şükran AY
@sukranay
21 Eylül 2008 Pazar 16:03:17
Teneşir Paklar



Rüzgâr eser yâr kokusun eder de neşir
Yıllanmış yaralarım içimde depreşir
Ağrılarım artar, çareler düğümlenir
Yok başka yol, ancak bunu paklar teneşir

-------------------------------------------------------------------

...

Teneşir paklar, @yunusi
21.9.2008 00:30:55
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
209.004
Şiir Okunma
1.131.818
Yazı Okunma
101.522
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL