Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Etkili Yorum
Şükran AY
@sukranay
6 Ekim 2008 Pazartesi 00:41:05
Rahat Uyu Şehidim


Hainler, emperyalizme oldular maşa
Bir bir temizlenecekler varmadan kışa

Amaç bellidir, ülkemi sinsice bölmek
En büyük ödüldür vatanım için ölmek

Hayaller boşa, biz varız kıyamet kopsa
Muhteşem zaferler unutuldu mu yok...

Rahat uyu şehidim, @yunusi
6.10.2008 00:01:35
Şükran AY
@sukranay
6 Ekim 2008 Pazartesi 00:05:28
Mezesi sigara, oturur taşa;
Sırtını ağaca yaslar akşamcı.
İçer yudum yudum yönelir düşe;
Hayal âlemini süsler akşamcı.

Totodan yüklüce para kazanır;
Yaka paça baştan sona bezenir.
Eş dost gıpta eder, ona özenir;
Silinir gönlünden paslar akşa...

Akşamcı, @Murat Arıcı
5.10.2008 00:55:28
Şükran AY
@sukranay
5 Ekim 2008 Pazar 23:59:26


Billur su gibi net,anlaşılır tertemiz düzgün bir dil ve seviye dair ruh doyurucu dizeler.
Teşekkürler efendim paylaşımınız için.
Şiir okumanın doyumsuz hazzını yaşattınız.
Haklı başarısını kutlarken selam ve saygılar sunuyorun.
Peri kızı..., @oktayzerrin
4.10.2008 18:14:00
Şükran AY
@sukranay
5 Ekim 2008 Pazar 22:04:35
evgin bana mukaddes emanet
Giderken kalbimde götürecem Mukaddes-ini
Şairler bana mersiye-leri yazdı bugün
İstemesen durmam
Sana muştum olsun
Gidiyorum

Her heceyi kelimeyi yıkıp
Her zerreyi silip süpürerek gidiyorum,
Ne bir ah, ne bir keşke ...

Gidiyorum, @cihangirorkun
28.9.2008 23:44:17
Şükran AY
@sukranay
5 Ekim 2008 Pazar 21:37:23
ADIM



Adımı sormadılar......
doğarken
Koymasalardı ali yada veli
Belki yaşardım daha deli...

Adım ali yada veli olduğu içinmiydi
Yaşadıklarım
Yoksa olmasada yaşayacakmıydım
bunca çekileni..................?


-----------------------...

Adım, @siyahımsı
5.10.2008 21:34:28
Şükran AY
@sukranay
5 Ekim 2008 Pazar 20:35:51
Anka,nın küllerinden yarattığım şiir.
Şairlerden aldım damarımda yürüyeni.
Şimdi aç çocukları doyurmalıyım.
Bir annenin göğsüne düşmeden kırağı.
Bilirim aşk ikinci sırada kalmalı.

Acıyı işliyor gelinlik kızlar kanaviçelerine.
Analar ah analar...

Anka,nın külleri, @sokak şairi
5.10.2008 10:27:46
Şükran AY
@sukranay
5 Ekim 2008 Pazar 20:21:22

Aziz hatıraları önünde saygıyla eğiliyorum.
İçimiz yanıyor hemde ne yanma.
16 sı gider milyonlarcası gelir.
Hangi millette vardır bir evladını şehit verdikten sonra alın buda küçük olanı bunuda asker yapın diyen..
"ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ...

Aktütün-kara tütün, @Gurbuz
5.10.2008 13:17:09
Şükran AY
@sukranay
5 Ekim 2008 Pazar 20:13:52

Can-ı gönülden kutluyorum efendim bu anlamlı dizelerinizi.
Yüreğiniz dert görmesin.
Selam ve saygılarımla.
Şükran AY
@sukranay
5 Ekim 2008 Pazar 18:46:11


Tümüyle muhteşemdi sayın üstadım.
Yürek sesime tercüman olmuşsunuz.
Etkileyici,vurgun,bıçak gibi keskin .
Günün şiirine kesinlikle aday eserinizi ve yüreğinizi kutlarım.Saygılarımla.
Vurulmuşum can, @sudengi
5.10.2008 00:20:45
Şükran AY
@sukranay
4 Ekim 2008 Cumartesi 03:00:36

Can-ı gönülden kutlarım sayın üstadım.
Şiir kesinlikle hakettiği yerde.
Saygılarımla.
Şükran AY
@sukranay
3 Ekim 2008 Cuma 16:38:40


Ne kadar güzel mutluluğunuz daim olsun.Arada böyle şiirleri okumakta bizleri mutlu ediyor.
Sevgilerimle.
Mutluyum, @RAHİKA/KARS.36
3.10.2008 00:17:29
Şükran AY
@sukranay
3 Ekim 2008 Cuma 16:35:19
Ümitsiz bir aşkın kurbanı oldum.
Pişmanlık içinde saçlarım’ yoldum.
Yapraklar misali sarardım soldum;
Canımın yerine vekili kaldı.

Aşkınla sen beni yaktın kavurdun.
Tellal edip dört bir yana duyurdun.
Rüzgârın önüne katıp savurdun;
Geride be...

Ümitsiz aşk, @Murat Arıcı
3.10.2008 00:10:37
Şükran AY
@sukranay
3 Ekim 2008 Cuma 16:26:21
Sabır,sabır da çatladım
Yere batsın saltanatın
Bu canı senmi yarattın
Ağanda gelsin,paşanda

İstediğin kadar hönkür
Tut dünyayı terse döndür
Gülistanın bana çöldür
Ağanda gelsin,paşanda

-----------------------------------------------------...

Ağanda gelsin,paşanda, @hicazen
1.10.2008 13:58:47
Şükran AY
@sukranay
3 Ekim 2008 Cuma 16:11:09

Ne söylenebilirki muhteşem bir eser.
Hecesiyle,vezniyle,edebi kalitesi ve hepsinden önemlisi okuruna düşündürdüğüyle.
Böyleleri de varmış demek ki dedirti yapılan başarılı analizle.
Tebriklerim samimi,akıcı,duru bir dille ifadeleneşin güzelliğ...

Dönence, @amca33
3.10.2008 06:17:38
Şükran AY
@sukranay
3 Ekim 2008 Cuma 15:05:58

Kalelerim düşüp bir bir yıkıldı
Yıkık kalelere aklım tıkıldı
Çöllerde sen aranmaktan bıkıldı
Sensizlik çölünde tozar ağlarım

Yunusi der, geçmiş bu aşkın demi
Karaya oturmuş bu bizim gemi
Sakın devasız aşka düşme emi,
İğneyle kuyular kazar ...

Ağlarım, @yunusi
3.10.2008 00:29:36
Şükran AY
@sukranay
3 Ekim 2008 Cuma 13:58:30
SAKIN




serdin, serpiştirdin gülleri
tek tek dikenleri derleyip
yapraklarına yazdın

yazıldım
eksiktim
çoğaldım


ekim’de ağustos’u yaşadım
bir ahh tı aşk!..

şimdi piknik sepeti
gel de kapağını açma!..


----------------------...

Sakın, @bluecould
2.10.2008 02:48:00
Şükran AY
@sukranay
3 Ekim 2008 Cuma 13:55:41
ZAMANSIZ




Sebepsiz gelir sancılar
Bir yılkı düşer düşlerime
Sanrısında ateşler nöbet misafirliğe

Gel en son söz
Kal
K/alırmısın


Sus
Us um sende
Yine gelsene!..
Yok!

Düşüm düştü peşine
Geliyorum
Bekle/me

----------------...

Zamansız, @bluecould
1.10.2008 02:32:03
Şükran AY
@sukranay
3 Ekim 2008 Cuma 13:40:55
KIRDIM KAFASINI





Çocuktum ağlamayan bir bebeğim vardı
Kıskanırdım arkadaşlarımın oyuncaklarını
Bir bayram sabahı kafasını kopardım bez bebeğimin
Ağlasın diye!
Ve durmaksızın içli içli ağlattım
Sesi içimde saklı
Gözleri ferime asılı ka...

Kırdım kafasını, @bluecould
30.9.2008 16:23:26
Şükran AY
@sukranay
3 Ekim 2008 Cuma 13:25:50
DERİN ÇİZİK




Yaşımın içinde kaç onbeş var
Kaç çocuk doğdu,gecelerimde
Kaçı öldü içimde
Kaç bayramı kutladım, kurtlandım
Sevinçlerimi kürtaj ettiler
Tebessümlerimi talan
Gamzelerime çıban yüklediler
Yılandı hep koynuma girenler
Dostlar...

Derin çizik, @bluecould
29.9.2008 13:09:48
Şükran AY
@sukranay
3 Ekim 2008 Cuma 13:20:42
TÜRK GENCİ BAYRAĞIMI !..




“TÜRK GENCİ BAYRAĞIMI-KALEM TUTUYOR ELDE
ATATÜRK’ÜN SEVGİSİ-RUH VÜCUT İLE DİLDE”

Söz veriyoruz Atam-koruyacağız yurdu
Sınırda nöbet tutar-kahramanı ve merdi
Bayrağım dalgalanır-burçlarda nazlı nazlı
İnan çok s...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
209.006
Şiir Okunma
1.131.821
Yazı Okunma
101.522
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL