(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İZLE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İZLE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kosar adim yasamaliyiz diyorsunuz galiba, eeee bizde zaten öyle yapiyoruz, ben taaa besinci mevsimdeyim.
Zamani durduracak bir calismam var bakalim simdilik deneylerle ugrasiyorum, durdurdugumda haberiniz olacaktir... Olmadi mi ? Offf ... Kutlarim degerli kalemi.
Felsefice bir yaklaşım harikasınız. Zaman geçmeden herşeyin kıymetini bilmek,vakit kaybetmeden yapmak yapılması gerekini aksi halde boşa geçmiş vakit olacağı tümcesine bir açıklamaydı. Tebrik ederim şairem.Sokratesle falan bir yakınlığın varmı? Sevgilerim engin yüreğine ve şiirine.
Zaman ham bir meyva Armut gibi dibine düşmesini bekleme Ne yenir, ne de olgunlaşır Dokunduğunda içinde kurtların dansını izlersin!.. --------------------------------------------------------------------
Yine muhteşemdi can evet zaman; Armut piş ağzıma düş demekle olmuyor,ne yeniliyor ne olgunlaşıyor, biz zamanı değil zaman bizi tüketiyor ve zamana karşı dur diyebilmemiz için öncelikle bizim olgunlaşmamız gerekiyor , bunun içinde emek vermek çaba sarfetmek gerek, haklısın yoksa kurtlar sofrasına düşmek kaçınılmaz olurdu tebrikler canım zamanı hicveden dizelerine tşkler sevgilerimle...