Ve yürek yüreğe yaşamanın ayak seslerinin ritminde, Başın dönerek; anıları ve zamanları sevda deresi boyunda, Şırıltılara karıştırarak gecelerde ve gündüzlerde dinlersin… Dinliyor musun?
Gönülle tenin yumuşaklığının birleştiği noktada, Gönlünün hoşluğunu odaklayan ve bu sıcaklığı hissettiren sen, Yumuşaklığı yayarak bir yanak şeftali bahçesi tatlılığında, Mutluluklarla elele tılsımlar saçıyorsun... Biliyor musun?
Ve bu mutlulukları kuşanarak mevsimler boyu; Karların korluğundan cemrelerin sekmelerine, Kırkikindi yağmurlarından hıdrellez canlılığında ıpıl ıpıl mor ve koyu, Bir nazenin salınımında yürüyorsun… Seziyor musun?
Ve sen yine; sevgiyi gönüle ekleyip aklı da buna katarak, Şafağın yağmur kokusunda, tuğra yürekli bir canan süzülmüşlüğünde, Bir tarafta menekşe özlemli cilvelerle diğer tarafta gülmeli fiskeler atarak, Lale lillasının bahar sarhoşluğunda ıpıslak bir tay toynağında, Derin hülyalara dalmaya hazırlanıyorsun… Hissediyor musun?
Umut tebeşirlerinin yazdığı tahtaların beyazımsı toz zerreciklerine, Işıklı duygular karışmış dizelerin uyaklarını ortak ederek, Kâh minik canları hayallerine seyirce yapıp, yansı verip ışık böceklerine, Kâh kırağı yağmış düşlerine tatlı sitemler yağdırarak, Tatlılaşan temennilerde takvimlere vebal yüklersin... Hatırlıyor musun?
Akşamüstü gelen yağmur esintilerinin kaynağı ateş bulutlarını, Gözlerinle takip ederek, geriye çekilen yıldızlara kayıverip, Ayla güneşin ışık alışverişi gecikmişliğinin aydınlık katlarını, Uyduğun aşk çağrısı hülyalarında, öteden beri uçuverip, Uzayıp gidecek geceye renk renk verdiğin titremelerle taçlandırırsın. Ve sen şölenimsi siparişli besteleri almaya hazırlanırsın… Hazırlanıyor musun?
Huzuru beklemede; hasretin efildemesinde düşünmenin, Ve bunu iletmenin telaşında; bir selam coşkunluğunda, Sessizliğin boşluktaki yankısının cevabının, Belediği kanatlı rehaveti, gönül tiktaklarının temposunda, Dindirirsin. Bir anlık, bir görümlük gece sürprizinin, Gönül yarılığı burcunun dönüşünü, kumrular kanadı ahenkliğinde, Göğsünden yüzüne savrulan lavanta uçmaklığını içine çekersin. Lavanta kokusuna karışmış sevda nefesinin, Sıcaklığını ritmik saadetlerde içlersin... Nefesliyor musun?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kaleminizin rengi,tınısı o kadar farklı ki.Şiiri okurken okur hem mest oluyor o musikinin içinde hemde bambaşka bir aleme gidiyor. Sizi dinlemeyi seviyorum sayın üstadım.Anlatımınız öyle naif öyle duygu yüklü ki. Herzamanki demindeki eserinizi beğeniyle okudum. Engin yüreğiniz dert görmesin. Bu arada Mübarek Ramazan bayramınızıda kutlar selam ve saygılar sunarım.
esasında bu şiir özel bir tarz oluşturmuş ...dizeleri birbirinin içinde geçkilerle ilerlerken..nesir şiire dönüşmüş...her bölüm sonu bölümler arası bir ahenk ve uyum yakalamış...Edipçe bir şiir... tema ..içerik..kurgu ..harika ..ve edebi yönden çok zengin bir dil... gökkuşağından kurdele bırakıyorum saygıdeğer şair dost...kutluyorum yürekten.. sevgi saygı selamlarımla...
Güzel bir çalışmaydı beğeniyle okudum,yüreğiniz dert görmesin,ilhamınız bol ve her şey dilediğiniz gibi olsun,hayırlı ramazanlar diliyorum,selam ve sevgiyle...
Umut tebeşirlerinin yazdığı tahtaların beyazımsı toz zerreciklerine, Işıklı duygular karışmış dizelerin uyaklarını ortak ederek, Kâh minik canları hayallerine seyirce yapıp, yansı verip ışık böceklerine, Kâh kırağı yağmış düşlerine tatlı sitemler yağdırarak, Tatlılaşan temennilerde takvimlere vebal yüklersin... ********************************************************************* Aman efendim o ne engin duygu yükü.. Beyitlerin sonunu getirirken soluksuz kalıyorum . Sonra düşüncelere dalıyorum. Acaba bu şiirde tema nedir... ?! Bu bütünlükten, şiirin bu bloğundan ne anlamalıyım..?! En az on/onbeş dakikamı şiirinizde yoğunlaşarak geçiriyorum. Ne mi anladım. ? Sâkin, huzurlu, pırıl pırıl bir sayfada hayal kurmamın bana iyi geldiğini... Efendim, tebriklerim ve teşekkürlerimle. Saygımla elbette...
babidim tarafından 9/19/2008 11:53:03 AM zamanında düzenlenmiştir.
Umut tebeşirlerinin yazdığı tahtaların beyazımsı toz zerreciklerine, Işıklı duygular karışmış dizelerin uyaklarını ortak ederek, Kâh minik canları hayallerine seyirce yapıp, yansı verip ışık böceklerine, Kâh kırağı yağmış düşlerine tatlı sitemler yağdırarak, Tatlılaşan temennilerde takvimlere vebal yüklersin... Hatırlıyor musun?
Hep hayatımızda giden olumsuzluk ya da yaşadığımız hüzünler ya da içinden çıkamadığımız sorunlar da suçlu aramaz mıyız ve sırtımıza yüklenmiş yılalrın vebalini yüklemek için başka sırtlar araştırıp kendimizi suçsuz ilan etmenin yolalrını araştırmaz mıyız. Sanırım hep de öyle yapacağız. Kendimizi bir türlü sorgulamayı başaramayacak, doğmayan güneşe bile bir suçlu bulacağız.
Özeldi şiirniz ve anlamlı idi. Sabahıma düştü ve ben günüme aldım dizelerinizi. Kurdeleyi hake etmiş dizeler.