Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
27 Eylül 2008 Cumartesi 19:45:47
Manzarasız evlerde
Haritasız büyüdük biz

İyi çocuktum
Korkunçtum
Çıktım gittim
Köpekler gibi acı çekerek
Ağlayamadım güldüm…
Bir daha kimse görmedi beni…
Böyle gülerken…

-------------------------------------------------------------

R...

Sihirsiz masal, @şahan çoker
27.9.2008 00:02:36
Şükran AY
@sukranay
27 Eylül 2008 Cumartesi 16:37:54

Hep bu korkularımız değilmidir gerçek yaşamda bizleri hep tavizkar yapan.
Hep kaybetme korkusundan geçmezmiyiz bizi biz yapanlardan.
Hissettiren ve başarılı şiirinizi kutlarım.
Saygılarımla.
Korktum..., @Tsukuyomi
27.9.2008 15:33:23
Şükran AY
@sukranay
27 Eylül 2008 Cumartesi 16:33:05
Keşke dili olsada, konuşsa eşkiya yüreğim
Çözülse acılarımın dili, lâl olmaktan çıksa
Yaşadıklarımı korkmadan haykırsa
Karanlığa pusmuş, iki büklüm düşlerim
Resm etsem özlemini çektiğim
Tüm yaşanmamış güzelikleri, yarım kalmışlığı
Mutluluk en s...

Şükran AY
@sukranay
27 Eylül 2008 Cumartesi 16:26:53
Ah aşkım!
Bir görünsen gözüme,
Bir tutsan elimden,
Bir ulaşsam sana
Konuşmadan bakabilsem gözlerine,
Sarıp sarmalayabilsem bedenini,
Öpüp koklayabilsem tenini,
Alabilsem,
Alabilsem canıma can katan kokunu
Uzanıp yatabilsem dizlerinde
Gezdir...

Şükran AY
@sukranay
27 Eylül 2008 Cumartesi 16:07:51
Yıktığın yuvayı kurmak kolay sandın
Hata yaptım deyip yalvarıyorsun
Bir şans ver de döneyim diyorsun
İstesende o şaz geri dönmez sana
Sen hakkını kaybetin dönmem sana
Ağladığım o günleri unuttura bilirsin
Akan göz yaşlarımı geri verebilirmisin ...

Şükran AY
@sukranay
27 Eylül 2008 Cumartesi 15:50:09
Zifir çekti karanlık, çözüldü ümit bağı,
Bulutlar sessizliği, şimşekleriyle yaksın,
Sol yanımdan çıkardım, hamal yükünde sağı,
Benden kalan ne varsa yağmurlarında aksın.

Mücrimin şer bahşişi, yaka cebinde koksun,
Yudum yudum içmek, var şimdi s...

Şükran AY
@sukranay
27 Eylül 2008 Cumartesi 15:47:16
Şimdi bana kim olgunluktan bahsedebilir?
Kimin beyliği yücelmiş vakurluktan?
Ruhu körelmeye meylettirir insicam,
Biliyorum gitmezsin hiç yanımdan,
Ömrümü uzatır nefesindeki nizam...

Bir kez daha,
Akıt pusu gözlerindeki...
Hiçbir mekanda tutm...

Yeni hayat sahnesi, @atlantis
26.9.2008 13:29:57
Şükran AY
@sukranay
27 Eylül 2008 Cumartesi 15:45:55
Giderim,bir elim kalır havada,
Kaygana pişirdim,sen ye,tavada,
Üşbeşte yumurta kaldı yuvada,
Ben gidince,ardımsıra kırarsın,
Sakın arkamızda birşey kalmasın !...

Ben giderken,tek dileğim,ağlama,
Eskidi elbisem,tutmuyor yama,
Bıraktım,deliler...

Han, @hyazici58
27.9.2008 10:04:28
Şükran AY
@sukranay
27 Eylül 2008 Cumartesi 15:43:59
Sen geldin, gelişinle mutlu oldu.
Sen geldin, sevincim yine benim buldu.
Gelmesen yıkılırdım, olmasan hayat zindan olurdu.
Hoşgeldin gönül prensesi, hoşgeldin tekrar.

Alasın bu gönlüm senin,
Kalbim ve canım yine senin.
Hoşgeldinya gönül prens...

Şükran AY
@sukranay
27 Eylül 2008 Cumartesi 15:41:33
Salıncak kurulur bazen dalına;
Çocuksu yanımız semâya uçar.
Kimisi sırtını dayar beline;
Yorgun nefesini seninle açar.

Hiç boyun eğmezsin dağın kışına.
Hayat kaynağısın ardıç kuşuna.
Mayısta girersin yörük düşüne;
Kervan hazırlanır yaylana g...

Ardıç ağacı, @Murat Arıcı
27.9.2008 14:32:11
Şükran AY
@sukranay
27 Eylül 2008 Cumartesi 15:35:29
Yol boyunca endamını süzerdim
Bego çiçeğinden kolye dizerdim
Sevdamın adını taşa yazardım
Okşadım taşları, sen neredesin ?

Sarı saçlarını güneş sayardım
Hep başımı dizlerine koyardım
Sen bana cananım, ben canım derdim
Özledim elini, sen nere...

Sen neredesin ?, @RABATLI
26.9.2008 12:14:32
Şükran AY
@sukranay
27 Eylül 2008 Cumartesi 14:39:19

Ciğerlerim sanki zehir soluyor
Gönül bahçemdeki renkler soluyor
Yalnızlığım kabus, cinnet oluyor
Kalbim alev alev yanar kordayım

Bu bayram da zehir olur Bayram’a
Ağladım başımı yaslayıp cama
Kendimi hapsedip izbe odama
Dökülüp kalmışım,haş...

Şükran AY
@sukranay
27 Eylül 2008 Cumartesi 14:36:34
ÜÇ GÜNLÜK DÜNYA

DÜN ağlayarak geldim dünya ya
BUGÜN uyuyarak daldım rüya ya
YARIN yolculuk var yüce mevla ya
----------------------------------------------------

Bugünden uyanmak temennisiyle.Anlamlı dizelerinizi kutluyorum.Saygımla.
Üç günlük dünya, @ahmet sivri
22.9.2008 12:13:34
Şükran AY
@sukranay
27 Eylül 2008 Cumartesi 14:34:46
Zekâtını, sadakanı ver yürü
Fakirin halini görüp de bürü
Zikir yağmuruyla ıslanıp çürü
Taneler çürüyüp açtı gördün mü?

CEYHUNİ sanadır söylenen sözler
Fayda vermez geç git cilveler, nazlar
Kalır hak yolunda çalınan sazlar
Bütün ham hayaller ...

Gördün mü?, @ceyhuni
27.9.2008 13:20:02
Şükran AY
@sukranay
27 Eylül 2008 Cumartesi 14:32:57
OLMAZ (Özleşim)



Çiğnenir kanun, kural, uyan olmaz
Körpecik çocuk ölür duyan olmaz

Derdinin peşindedir de her insan
Kirlenir düşünceler yuyan olmaz

Aldılar varım-yoğum, haram bilmez,
Memleket yenir, biter doyan olmaz

Katlanır acım, ...

Şükran AY
@sukranay
27 Eylül 2008 Cumartesi 14:10:24
ARANAN IŞIK




Sınırlı bir dünyanın, gün batımında durup,
Kızıllaşmış çizgiye, dokunup yanmalıyım.
Akrepler ısırsa da, kuyruklarından tutup,
Anlımın yazısında, boğumlar saymalıyım.



Hangi boğum kimlerdir, durmadan zehirleyen,
Zehrini ...

Şükran AY
@sukranay
27 Eylül 2008 Cumartesi 14:07:29
Nefes aldı kainat ve çözüldü kördüğüm,
Cebrail’in Kur’an-ı arza indirdiği gün,
Azametli bir gece yaradılana düğün,
Biz hala anlamadık, üfürüp yazıyoruz.

Hayat verdi Kur’an’la Kadir’iyle Yaradan,
Biz hala es geçiyor, okuyoruz sıradan.
Ve şeyta...

Kadir gecesi, @ümit zeki soyuduru
25.9.2008 15:16:18
Şükran AY
@sukranay
27 Eylül 2008 Cumartesi 14:04:50

Herzamanki gibi çok güzel dizelerdi hocam.
Emeğinize ve yüreğinize sağlıklar olsun.
Saygılarımla.
Vuslat-ı aşk, @_ZERRE_
26.9.2008 00:42:21
Şükran AY
@sukranay
23 Eylül 2008 Salı 15:07:52

Gönülsüz yüreklere, bilmeden su serpmişsin,
Yaşanılan günleri alıp, suya serpmişsin,
Yakarak sevdaları, küllerini serpmişsin,
Hayalin uzağında, umutlar kızıllaşmış.

Yeşermiş dağlarımın, hayalleri yok oldu.
Sahte şarkı içinde, umutlar da yok ...

Şükran AY
@sukranay
23 Eylül 2008 Salı 15:06:04
Yağdı rahmet gönüllerden aktı kir,
Gördü nefsim gözleriyle kim fakir,
Huşu’ ile savuşturduk çok şükür,
Onbir ayın sultanına elveda.

Şeytanların zincirleri kırılır,
Aciz nefislere tuzak kurulur,
Dayanamaz kimi yolda yorulur,
Onbir ayın sultan...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
208.984
Şiir Okunma
1.131.795
Yazı Okunma
101.522
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL