Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
21 Eylül 2008 Pazar 08:02:33

Üstadımı fena kızdırmışlar belli.Şairin silahı kalemidir hırsını,kinini,sinirini en iyi şekilde kalemiyle verir.
Sitem yüklü ama çok güzel anlamlı dizelerinizi kutlarım efendim.
Kaleminiz ve yürek sesiniz daim olsun.
Selam ve saygılarımla.
Haddini bileceksin, @KaramsarSair
20.9.2008 20:46:08
Şükran AY
@sukranay
21 Eylül 2008 Pazar 07:48:28
Yüregim sildi seni sayfalardan
Gelsen birdaha yoksun tükendin
Bu yürek sana kapalı sevmeyecek
Birdaha adını dahi anmayacak


Açmayacak artık bu yürekte
Ne baharın ne güllerin
Kurudu sevgi baglarım
Kapandı bu yürek seni sevmeyecek

-------...

Sevmeyecek, @kaderimol
20.9.2008 21:04:25
Şükran AY
@sukranay
21 Eylül 2008 Pazar 07:44:45
Aşk-ı Bâde



Ay asılmış bulutunuza
Süzülüyor doruklarınızdan
Pembe
Sağanağım oluyorsunuz
Yağmurunuzdan öpüyorum


Keşke söz verseydiniz
"Bir gece geleceğim " diye
Sonra, hiç gelmeseydiniz
Her gece ölseydim
Ölseydim gelmeyişinize
...

Şükran AY
@sukranay
21 Eylül 2008 Pazar 07:31:37
Orda mısın?

Sahile inmiştik hatırlar mısın?
Kalp çizmiştin kumsala
İki harf kazmıştın tırnaklarınla
Nasıldı gülüşün hatırlar mısın?
Ey sabahın sihri olan gonca

ve …………………..

O kalp bir dalgaya karışmıştı
Silmişti yok öyle değil
Sonsuzl...

Orda mısın?, @feristah123
21.9.2008 01:55:33
Şükran AY
@sukranay
20 Eylül 2008 Cumartesi 21:55:29

Hüzün duygusu naif bir dille çok güzel işlenmiş dizelerinizde.
Beğeniyle okudum.
Tebrik ederim.
Kaleminiz daim olsun.
Sonbaharla hazan, @ustad_erkam
20.9.2008 21:12:27
Şükran AY
@sukranay
20 Eylül 2008 Cumartesi 21:47:41

Canı gönülden kutluyorum efendim.
Sonuna kadar katılıyorum düşüncelerinize.
Allah ordumuza zeval vermesin.
Kaleminiz daim olsun.
Saygılarımla.
Şükran AY
@sukranay
20 Eylül 2008 Cumartesi 18:29:40
sörf yap yüreğimde
dalgalansın şuursuzca tenim
kır zamana ait tüm imgeleri
duygular kuşatsın bizi

zamansız gel
gel ki gör halimi
ve ne olur git sonra
bu halimle son görüşün olsun beni..!

---------------------------------------------------...

Şükran AY
@sukranay
20 Eylül 2008 Cumartesi 18:21:48
Hiç kimseyi sana benzetemedim
Senden başkasına yarim demedim
Geçiyor seneler bak adım adım
Nasıl geçti diye, sor helal olsun.

RABATLI gönlüme sarmışım seni
Sevgi bahçesinden dermişim seni
Aşkın mayasıyla karmışım seni
Gönülden gönüle, sür he...

Gir helal olsun, @RABATLI
19.9.2008 14:56:49
Şükran AY
@sukranay
20 Eylül 2008 Cumartesi 17:23:21
BEN BİR HAYAT SEÇTİM KENDİME,,,

Ben bir hayat seçtim kendime
Az mülk, az rızık ve kanaat ile

Biliyordum bu söylediklerim hep geçici
Biliyordum yokluğu da muhtaç eder başkasına

Ama fazlasını dilemedim,


Ben bunları paylaşabilecek bir ya...

Şükran AY
@sukranay
20 Eylül 2008 Cumartesi 13:52:47
Mutlu çocukların belki de artık bayramları yok
Çocukların masalları bile çalındı ama
Bizler çocukluk yapmayalım
Ve..bu bayram kaç el öpebildik, kaç yürek sevindirdik,
Bir sayalım...

-------------------------------------------------------------...

Şükran AY
@sukranay
20 Eylül 2008 Cumartesi 13:24:24

Hızınıza yetişemiyorum hocam.Maşalllah.
Sevdaya dair muhteşem dizelerdi yine.
Kaleminiz ve yürek sesiniz daim olsun.
Saygılarımla.
Cüce, @hyazici58
20.9.2008 12:57:25
Şükran AY
@sukranay
20 Eylül 2008 Cumartesi 13:15:58
Helal Kazanç

Rızık nasip ne desen de
Çabası mevcuttur sende
Hırs insana olur rende
Nazik ruhunu zedeleme

Çok çabayla rızık artmaz
Fazla bağırmak mal satmaz
Üzüntüyse bir şey katmaz
Şükret rızkı irdeleme

Hamdı şükrü bilmek lazım
Çok ta...

Helal kazanç, @exani
20.9.2008 11:23:39
Şükran AY
@sukranay
20 Eylül 2008 Cumartesi 13:08:05

Bir yeşil gözde yaşanan fırtınanın coşkun dalgaları ve esintisi çok güzeldi.
Emeğinize ve yüreğinize sağlık.
Saygılarımla.
Şükran AY
@sukranay
20 Eylül 2008 Cumartesi 12:58:35

"Bayram gelmiş neyime kan damlar yüreğime" demiş üstadın biri şiirinizden sonra bu söz geldi aklıma.Öyle duygulandım ki anlatamam üstadım.
Kaç bayram geçti annemin elini öpmeyeli kaç bayram.
Emeğinize ve yüreğinize sağlık olsun.
Saygılarımla.
Bayramlarda ağlamak, @hyazici58
20.9.2008 01:23:20
Şükran AY
@sukranay
20 Eylül 2008 Cumartesi 11:05:13
Terkettiğinde gözlerin gözlerimi
Yaşamamış saydım o anda kendimi
Bulunmadım kayboldum yokluğunda
Acıdım kendime ve yanlızlığıma

Son sözün çınlarken kulaklarımda
Bedenim sensizliğin farkına vardığında
Bulamazsın beni benim canımda
Kaybolur...

Elveda, @Niles
19.9.2008 11:33:52
Şükran AY
@sukranay
20 Eylül 2008 Cumartesi 11:03:02
Yalnızlıkmıdır insanı efkarlandıran
Yoksa insanlarmıdır insanı bunaltan
Binbir derdin içine katan
Umarsızca umutlandıran
Bir sevdamıdır yokluğunu saran.....
BİLMİYORUM....

------------------------------------------------------

Ah bir bil...

Bilmiyorum?????, @mavi_gece
18.9.2008 20:30:40
Şükran AY
@sukranay
19 Eylül 2008 Cuma 22:37:40

Tümüyle muhteşem ifadelenmiş bir şiirdi.
Şiirin içinde kayboldum resmen.
Beğeniyle okudum.
Yüreğinin sesi susmasın.Sevgilerimle.
Şiir silinmiştir, @pedimu
19.9.2008 20:26:55
Şükran AY
@sukranay
19 Eylül 2008 Cuma 21:27:19
Sübyan

sübyan derisinde bitiyor zencefil
bir inat şiiri gibi sevda buzları
dişleyebildiğince yakıyor sersefil
ve umut sazları bam telinde
vuruyor heyhat sübyan derisine!

Sabahları dişliyor açlığım
ölümde yatan akbabaları
ve günahları diş...

Sübyan, @feristah123
19.9.2008 14:45:42
Şükran AY
@sukranay
19 Eylül 2008 Cuma 21:19:10
Ayrılık acı söz her ne olsa sebebim
Küfür sallardım ya elvermedi edebim
Gergef oldum, sır dokudum, tez eledim
Sözlerim de bomboş , yetim kaldı duygular

Cemilim der, duygularım ayyuka çıktı
Özlemlerim şimdiden yüreğimi burktu
Ben de ayrılırke...

Yetim kaldı duygular, @cemil
18.9.2008 10:34:56
Şükran AY
@sukranay
19 Eylül 2008 Cuma 21:13:09

Teşekkürler sayın üstadım.
Evet bende sağolsun bir şair arkadaşımın tavsiyesiyle buraya gelmiştim.
Sizin kadar inanın bende hem edebiyat adına hem şahsi olarak dostluk,paylaşım,güzellik adına burda bulunmaktan sonderece memnun ve mesutum.
Yazını...

Değerli dostlarım, @hyazici58
19.9.2008 19:03:25
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
208.985
Şiir Okunma
1.131.795
Yazı Okunma
101.522
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL