Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
29 Eylül 2008 Pazartesi 00:05:03
Ahın kendincedir
Ben seni ;
Karşılıksızca sevdim yar
Sana zararım dokunmaz
Benim :
Bu zararım kendimcedir

Sen öyle san, avun
Ahım tuttu diye bağır
Benim kulaklarım sağır
Sen öyle san can
Beni sevdam korur...

--------------------------...

Ahın mı ?, @Alaaddin Uygun
21.9.2008 00:01:11
Şükran AY
@sukranay
28 Eylül 2008 Pazar 17:14:41
ZLE

Zaman ham bir meyva
Armut gibi dibine düşmesini bekleme
Ne yenir, ne de olgunlaşır
Dokunduğunda içinde kurtların dansını izlersin!..

--------------------------------------------------------------------

Felsefice bir yaklaşım harikasın...

İzle, @bluecould
28.9.2008 16:05:28
Şükran AY
@sukranay
28 Eylül 2008 Pazar 15:53:43
KİMSİN

Öyle tatlı yüreğin var ki
İnan ki canım o yüreğini anlatamam
Sen kimsin söyler misin bana
Niye bu kadar iyi kalplisin
Etrafına sevgi hayat verensin
Sen benim iyilik meleğimsin
Seninle güldüm bu hayata
...

Kimsin, @RAHİKA/KARS.36
28.9.2008 00:28:30
Şükran AY
@sukranay
28 Eylül 2008 Pazar 15:41:33
Yürürken gölgen
Yokuşlarda desteğindim.
Geceleri ipeklere sarardım seni
Düşlerimde gelin olurdun telli duvaklı.
Cinpullu mendiller sallardın halay başında
Gel gel ederdi ellerin.
Adım atışlarımda sen vardın
Bilemedim bu yollar sana çıkmadı bir...

Tekstilci kız, @RABATLI
28.9.2008 13:30:33
Şükran AY
@sukranay
28 Eylül 2008 Pazar 15:39:05
MUTLULUĞUN RESMİ
( Şiirin Hikayesini Görmek İçin Tıklayın )

Şiirin Hikayesi

Herkese iyi bayramlar!..


Bugün bayram çocuklar;
şeker tadında bir gün sizi bekliyor...
Bitmesin ,
eksilmesin yüzünüzdeki neşe;
sonsuza dek gülün çocuklar...
...

Mutluluğun resmi, @Gurbuz
28.9.2008 12:02:56
Şükran AY
@sukranay
28 Eylül 2008 Pazar 15:25:09

Hepimiz aynı feleğin kurbanıyız be üstadım.İnanın bende hep sobeleniyorum.Nekadar uğraşsamda didinsemde
buluveriyor hemen.
Şiiriniz gerçekten çok güzeldi,anlamlıydı okunası,okunasıydı.
Yüreğiniz dert görmesin.
Saygılarımla.
Sobelendim ben, @KaramsarSair
27.9.2008 19:44:24
Şükran AY
@sukranay
28 Eylül 2008 Pazar 15:23:06
izlememiştim
seni her kendime
hiç bu kadar...


hiç bu kadar
seninle aşka yolculuk edeceğimi
tahmin etmemiştim...


tahmin etmemiştim
hiç bu kadar
olasılıklardan ziyade
gerçeğini besleyeceğimi
ruhumda...


ruhumda
hiç bu kadar
seni...

Şükran AY
@sukranay
28 Eylül 2008 Pazar 15:19:16
Ve yenildim...
Yüreğim avucumda gidiyorum...
Sana emanet ediyorum,
İçimde taşıdığım kocaman adamı...
Bir veda kaldı eksik olan...
Son bir hoşçakal demek,
Dudaklarımda titreyen son bir kelime...
Canım acıyor söyleyemiyorum...
O da senin bana h...

,, @SEMM
28.9.2008 10:07:15
Şükran AY
@sukranay
28 Eylül 2008 Pazar 15:15:56
GÜN ARİFE



Altı kandil yanarken, birisi artık sönmüş,
Gönüldeki bayramın, mumları tek, tek sönmüş.
Şekerler zehir olmuş, yanan ateşler sönmüş,
Ağlamakta faydasız, sen burda olmayınca,

Dağlardaki meşeler, resminle resimleşti,
Toprak ana t...

293-gün arife, @Şahin Hanelçi
28.9.2008 07:54:11
Şükran AY
@sukranay
28 Eylül 2008 Pazar 07:25:24
ya sen, ya sen? dünyayı özlersin!
Bilirim gece karanlıkta hayalleri izlersin,

özlediklerin için.
Karşında bir perde var seyredersin film gibi!
Sakın ağlama!
aç gözlerini, doy özlemlerine,
benim gibi içini seyre dalıp ta hasret kalma!

Hayal...

Bayram geliyormuş, @Gurbet Melegi
27.9.2008 06:09:23
Şükran AY
@sukranay
28 Eylül 2008 Pazar 07:22:47
Kordan sürmeler çektim gözlerime,
Arzuladım, istedim de olmadı,
Sen olmasanda, dokunmak hayaline.
Bak işte gene ismin düştü dizelerime.

Seni anlatıyorum yine, duvardaki sessizliğe.
Karanlık, yalnızlık, acı çöken geceye…
Dirhem, dirhem işliyor...

Senli heceler..., @FeeLove
28.9.2008 06:03:59
Şükran AY
@sukranay
28 Eylül 2008 Pazar 07:07:26
Yüzün gülsün, acı yüreğini dağlamasın
Kimse arkandan peşin sıra ağlamasın
Uzat dost ellerini acılar bende kalsın
Seni senden çok sevenlerin sarsın

Gözlerine yaş değil gülmek yakışıyor
Umutlar yaşantılar birbirine karışıyor ...

Şükran AY
@sukranay
28 Eylül 2008 Pazar 07:01:38
Sevdalı oldum çeşme başında .
Suya giderken güldü karşımda.
Murada erdim gençlik yaşımda.
Benim sevdiğim köylü güzeli.

Buluştuk kalbim çıktı yerinden.
İsmini yazdım kalbe derinden.
Düşmedin şair selçuk dilinden.
Benim sevdiğim köylü güzeli. ...

Köylü güzeli, @şairselo
28.9.2008 01:13:39
Şükran AY
@sukranay
28 Eylül 2008 Pazar 03:44:13

Harikulade bir ifadeleyiş.
Şiir gibi şiirdi.
Ömrün hüzün kokan sonbaharına güzel bir demdi.
Tebrik ve teşekkürler.Saygıyla.
Sonbahar, @neşter
28.9.2008 02:21:22
Şükran AY
@sukranay
28 Eylül 2008 Pazar 03:38:45

Kesinlikle katılıyorum ölümden gayrısı yalan.Ama bir şekilde de yaşamı idam ettirme gibi bir zorunluluğumuz da var buda gözardı edilmemeli.Ve bunu gerçekleştirirken daha müreffeh ve güzel olduğu şekliyle olması için yapılan mücadelenin sonu olmuş ...

Dörtgen, @zaloğlu
28.9.2008 02:40:33
Şükran AY
@sukranay
27 Eylül 2008 Cumartesi 21:22:55

Avunmasız dövünmeleri de olsa,avunmasız savunmalarımızda olsa hayat işte ötesi yok üstadım ötesi yok.
Biz yaşayamadan o bizi yaşar.
Farkında olmadan finale gelmişizdir bile.Son dizenizde ifade ettiğiniz gibi "Varıp Kurtulamayacağımız yere"
Haklı...

Eğrim, @sudengi
26.9.2008 00:42:21
Şükran AY
@sukranay
27 Eylül 2008 Cumartesi 21:12:15



evet

daha yazılmamış şiirsin

şiirimsin

yazdıkça

bir daha

çok paha yazmak istediğim

sevdiğim çiçeğim

sevda gerçeğim...

----------------------------------------------------
Başarılı eserinizi yürekten kutlarım sayın şair....

Şükran AY
@sukranay
27 Eylül 2008 Cumartesi 20:51:04

Güzel eserinizi yürekten kutlarım.Saygılarımla.
Dilerim vuslatı bulursunuz.

*YAKAMOZ* tarafından 9/27/2008 9:40:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgiliye, @lazhar
27.9.2008 20:24:17
Şükran AY
@sukranay
27 Eylül 2008 Cumartesi 20:13:40

Üstadım ne yazayım ki bilemedim.Harikasınız tek kelimeyle.
Kurgu anlatım müthişti.Hem güldüm hem okudum inanın.
Aslında sizde senaristlik alt yapısıda baya sağlam görünüyor.
Ne dersiniz? :) Denemeye değer derim.
Tebriklerimle birlikte teşekkürl...

Bayramlık, @hyazici58
27.9.2008 18:39:56
Şükran AY
@sukranay
27 Eylül 2008 Cumartesi 19:50:22

Bilmez miyim öylesine delisin ki,
Sanki suçun ihanet sürgündesin
Yaşamışsın tüm vahşetleri,
Sonsuza denk sürüp gidecek,
Nedeni bilinmeyen acıların…

Kim bilir belki yok olacaksın,
Acımasız hayat kavgasında….
Belki de vazgeçeceksin,
Dik dur...

Deli kızı, @mehmet yıldırım
27.9.2008 00:00:14
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
208.945
Şiir Okunma
1.131.732
Yazı Okunma
101.515
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL