Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
6 Ekim 2008 Pazartesi 21:46:35
UYUMUYORUM/UYANDIRMAYIN




Ölüm uyumakmıdır
Kim veriyor uyku ilacını
İnsanlar yumuyor gözlerini
Rüyalarında ölüyor sanki birileri

Ölüm uyumak, hiç uyanmamakmıdır yoksa
Dün nefesini, süngüsünün sesini duyduğum
Mehmed’im, bugün şerefli ka...

Şükran AY
@sukranay
6 Ekim 2008 Pazartesi 21:42:58
İSTANBUL





Çıldırmış sis İstanbul’da
Haliç, Dolmabahçe, Aşiyân
Çatmış kaşlarını yabancıya


Beyhude geçmişine özlem
Beykoz, Çengelköy, Üsküdar beklemede
Bir yanık türkü tadında
Bebek, Hisar, Boğaz
Sıgarası dudağında
Bir kadın gibi,...

İstanbul, @bluecould
5.10.2008 02:03:42
Şükran AY
@sukranay
6 Ekim 2008 Pazartesi 21:39:09

Bil artık!..
Dokun ve hecele sözlerimi
Günleri, geceleri içindeki özlemi



Anlat şimdi bana
Ne anladığını yavaş yavaş
Fısılda!

Okşa!..
Sözlerinle
Asılı kalsın gözkapaklarımız
Sakın susma

-------------------------------------------...

Bil/melisin, @bluecould
3.10.2008 17:35:49
Şükran AY
@sukranay
6 Ekim 2008 Pazartesi 21:34:49


Bu sıralar özellikle en kara anlarını yaşıyor tartışılmaz bir gerçek.
Dilerim şiirinizde bahsettiğiniz gibi bahtı kara olmaz.
Zira oranın bahtının karalığı tüm yürdumun karalığı demek olur ki mazallah.
Acı gerçeklerle güzel bir göndermeydi şa...

An/kara, @bluecould
3.10.2008 01:48:36
Şükran AY
@sukranay
6 Ekim 2008 Pazartesi 18:48:27
Git artık, vazgeçsende istemez gönül seni.
Yettiya sevgili, birde bunamı ağlarsın.
Yalanlama yaralı kalbimi sinsi gözyaşlarınla.
Bitti artık, bitti seni sevmelerim hoşçakal.

Tattırdın acıyı, alıştırdın yalnızlığı kalbime.
Bırakta çek git yalan...

Şükran AY
@sukranay
6 Ekim 2008 Pazartesi 18:45:40
Karanlık açar ağzın
Sorar gelinlik kızın
Anne nerede kuzun
Vahamıza çöl düşer

Sırrın verme yabana
Od düşse de obana
Kıydılar onca cana
Yen içinde kol düşer

Bir mendil yolla ana
Ateş düştü kanıma
Sakın ola kınama
Gözümüzden sel düşer
...

Lal düşer, @hyazici58
5.10.2008 21:54:10
Şükran AY
@sukranay
6 Ekim 2008 Pazartesi 15:32:24
Birleşip parti kurarlar
Seçim zamanı geldimi
Bol kepçeden hep atarlar
Seçimlerde oy toplarlar

Bizi başkan yapın yeter
Köylümüzün çifcimizin
Memurumun işçimizin
Hepsine sahip çıkarız

Diye vaatler verenler
Hele şimdi durda bir bak
Beş yaş...

Büyüklerin düellosu, @sivas58
24.9.2008 11:07:34
Şükran AY
@sukranay
6 Ekim 2008 Pazartesi 15:27:54

Sizce,
Bilemiyorum nasıl olurdu.
Belkide delicesine bir tutku,
Sonu gelmeyen yolculuktu.

Oysa,
Her şey bitmeli,
Sisler dinmeli,
Hep sevmeli sevilmeli.

İşte,
Böyle olursa hayat,
Birazcık alınır tat,
Yaşarsın rahat, rahat.
ZALOĞLU

...

Belki de, @zaloğlu
6.10.2008 09:32:03
Şükran AY
@sukranay
6 Ekim 2008 Pazartesi 15:24:19
ATEŞLER DÜŞTÜĞÜ YERİ YAKIYOR

Üç günlük yasmıdır gidene vefa
Sahibine kalır her zaman cefa
Beyler paşalarım sürerler sefa
Ateşler düştüğü yeri yakıyor

Üç beş çapulcuydu hani mikroplar
Dağlara doluştu kalleş cellatlar
Yılanın başından gelir ...

Şükran AY
@sukranay
6 Ekim 2008 Pazartesi 14:42:42
AĞLAMA ANNE

Abede silah kaybetti,kim buldu.
Irak’tan hain Aktütün’ü vurdu.
Bayraktepete’de bombalar kudurdu,
Hükümran devlet, bize dostmuş anne..

Hainler dizi dizi kuyu kazsın,
Varsın kanım ak...

Ağlama anne, @karadereli
6.10.2008 12:08:05
Şükran AY
@sukranay
6 Ekim 2008 Pazartesi 14:35:23
ÜREĞE HÜZÜN DÜŞTÜ TOPRAĞA TOHUM
( Şiirin Hikayesini Görmek İçin Tıklayın )

Şiirin Hikayesi

Bu bebek henüz 40 günlük
Toprağına yeni basmış bir fidan.......................




Ey! Bu toprakların nasıl vatan olduğunu bilmeyen hain
Sıktığı...

Şükran AY
@sukranay
6 Ekim 2008 Pazartesi 14:33:34
palamut ağacım
isterdim ki
yanıbaşında bekleyen yoldaşın olayım
senin büyüşünü
senin gülüşünü
anbe an izlemek
gözlemek isterdim...


isterdim
baharda yazda
kışta güzde
toprağını sulayan
havanı soluyan bekçin
elçin olayım
ağaçlar arasın...

===palamut ağacım===, @meselci
6.10.2008 07:30:45
Şükran AY
@sukranay
6 Ekim 2008 Pazartesi 10:19:11

Yanında çıtır çıtır simitle birde karperle off ne de güzel oluyor.
Tebrik ederim efendim.
Farklıydı çok güzeldi.Saygılarımla.
Çaya dair dizeler, @zakir
6.10.2008 00:06:38
Şükran AY
@sukranay
6 Ekim 2008 Pazartesi 09:51:11
bir mevsimin yeşili
sararken bütün renklerini gökkuşağının
sen, al yağmurun ardından
sol yanına
tüm sevgilerini mevsim mevsim

geleceksen, öylece gel bana
ellerinde kalan kokusuyla
kır çiçeklerinin
sol yanında gökkuşağı
ve, sevgileriyle gel...

Şükran AY
@sukranay
6 Ekim 2008 Pazartesi 08:55:46
O YER

Bakışın üstüme düştüğü zaman
İçimde bir yavru ceylan vurulur
Bilsen neler geçer o an aklımdan
Işıklar altında bir kız soyunur
Savrulur yıldızlar kucaklarından..


Kadehlere düşer aşkın gölgesi
Sis olup da gezer, ölüm masada
Çınlar k...

O yer, @amca33
6.10.2008 08:49:00
Şükran AY
@sukranay
6 Ekim 2008 Pazartesi 04:11:54

En büyük aşklar hep destan..
Kavuşmak yok
Sonrası yok
Yaraya merhem diye
Sürülüp
Zaman
Her bitişten sonra,
Hayat hep yazılıyor işte yeni baştan..

--------------------------------------------------------------------

Üstadım tamamda uyku...

Biliyor musun, @€nis
5.10.2008 02:16:40
Şükran AY
@sukranay
6 Ekim 2008 Pazartesi 04:00:51
Bu Millet uyanır, ağırda olsa,
Milyon milyon ER var, binlerle solsa,
Ayağa kalkınca, tüm dünya gelse;
Yok eder, devlerin başına çöktü!

İngiliz nanesi, beyninizde ur,
Mahlukât içinde, nesiniz, ne tür?
Hayvansınız desem, kor onlar hatır;
Aradı...

Şükran AY
@sukranay
6 Ekim 2008 Pazartesi 03:33:51

Zemheri gece ayazlarında,
Dualar beslerdi gam rüzgarlarında,
Çocuklaşırdı çoğu rüyalarında,
Koşardı her çiçeğin zamanında,
Gülmek ne yaraşırdı,
Toprağa sürgün yüzüne,
Bazen oturur ağlardı yeşillerin koynunda,
Bitmezdi,
Bitenler kanasa da ya...

Fırtına çiçeği, @Zine
30.9.2008 15:11:12
Şükran AY
@sukranay
6 Ekim 2008 Pazartesi 03:25:58
Sehven iki kez gönderilmiştir.

*YAKAMOZ* tarafından 10/6/2008 3:34:49 AM zamanında düzenlenmiştir.
Fırtına çiçeği, @Zine
30.9.2008 15:11:12
Şükran AY
@sukranay
6 Ekim 2008 Pazartesi 03:17:02
Ulaşamazmış Özlemlerine


Her ayrılık
ardında bırakırmış kapanmayan bir yara,
her acı
biraz daha yaklaştırırmış insani ölüme,
her ask
gün gün büyürmüş insanin yüreğinde,
hiç ulaşamazmış insanoğlu özlemlerine.

Her aşk bitermiş bir gün
her...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
208.931
Şiir Okunma
1.131.715
Yazı Okunma
101.514
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL