Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
3 Ekim 2008 Cuma 13:16:02
SABAH



Hergün kaç ahu su içer yüreğimden
Kaç güvercin gözlerimden
Kaç yaprak gül uyur tenimde
Serviler büyür eynimde
Gün tepede durur
Ben duramam gölgelerinde

En fazla kendimden kaçarken düşerim
Yaralarım ağır olur
Kulaklarım sağır
...

Sabah, @hyazici58
3.10.2008 00:21:45
Etkili Yorum
Şükran AY
@sukranay
3 Ekim 2008 Cuma 12:48:19
Hislerin hislerimde ver elini,
Öp ki ,kurusun gözyaşlarım pınarlarında.
Sen kör kuyudan çıkacaksın.
Ben korkuyorum yarınlardan.
Sensiz kalma ihtimali yok ediyor gecelerimi.
Gecesiz gündüzlerdeyim sensiz.
Yoksun biliyorum gelmeyeceksin.
Şarkımı...

Biliyorum, @Niles
2.10.2008 23:25:44
Şükran AY
@sukranay
3 Ekim 2008 Cuma 12:42:36
Sevda katarına binmiş gidiyor
Sanki eli, yüzü gel gel ediyor
Dili konuşmuyor, gönlü istiyor
Yağmura susamış bir fidan gibi.

Her halde sevdanın azını görmüş
Felek ağır gelmiş.kalbini yormuş
Seveni çok sever, köle olurmuş
Adem’i özlemiş bir Ha...

Güzel tanıdım, @RABATLI
3.10.2008 11:42:00
Şükran AY
@sukranay
3 Ekim 2008 Cuma 08:01:22

KALBİM HİSSEDECEK

Ayrılık dert değil takma kafana
Sevgilim mutluluk dilerim sana
Madem ki muhtaçmış insan insana
Başın sıkışırsa hemen gelirim

Kalbim hissedecek adımı ansan
İçinden geçirip kulak çınlatsan
Olur ya şaşırıp bir kez arasan
...

Kalbim hissedecek, @KaramsarSair
3.10.2008 02:07:16
Şükran AY
@sukranay
3 Ekim 2008 Cuma 01:21:22

Özleyip de göremediğim sevda gözlüm,
Toprak bile almadı ya beni sensiz koynuna…
O gün bugündür sevdalı her bakışta
Nakış nakış özlemin yazılır avuçlarıma
Sevdanın kanı sızar kekeme şiirlerime

-------------------------------------------------...

Şükran AY
@sukranay
2 Ekim 2008 Perşembe 23:50:48
BABA

Bu bayram da yoksun; yalnızım yine.
Bitmiyor hasretin; özledim baba.
İçimde fırtına, kavrulur sine.
Yıllardır yolunu gözledim baba.

Ocağındır diye dolanıp geldim.
Resmine bakınca geçmişe daldım.
En güzel günleri ben orda buldum.
Mazi...

Baba, @Murat Arıcı
1.10.2008 00:03:07
Şükran AY
@sukranay
2 Ekim 2008 Perşembe 23:48:24

Ne kadar isyan bayrağı çekilsede,tükenilsede,korkulsada:insanmısın özünde yoğrulmuşsun bu sevgi denen
şeyle. Aldanma riksi taşısada .
Sevgilerimle kutluyorum sevgi vurgunu yemiş yüreğin dizelerini.
Sevemem artık, @RAHİKA/KARS.36
2.10.2008 11:09:46
Şükran AY
@sukranay
2 Ekim 2008 Perşembe 23:37:14
TÜRK BAYRAĞI SEVENİN !..






TÜRK BAYRAĞI SEVENİN-VARLIĞINA SAHİP ÇIK
MUTLULUK ESENLİKLE-YOLUNUZ OLSUN AÇIK


Bütün bu yapılanlar- bir plânın parçası
Emirler yüksek yerden-ordan gelir fırçası
Birileri tekere-çomak sokmaktadırlar
Mille...

Şükran AY
@sukranay
2 Ekim 2008 Perşembe 23:31:59
Herkes doydu yalanıma,
Bitsin ömür, kalanıma;
Davet eyle talanıma,
Savur toprak gibi n’olur ?
Kimse değil,gel sen savur...

Ek beni bir dağ başına,
İster sürme çek kaşına,
Geldim ömrümün kışına,
Aç yüzüme bahar n’olur ?
İstediğin silahla vu...

Vur, @hyazici58
2.10.2008 12:48:36
Etkili Yorum
Şükran AY
@sukranay
2 Ekim 2008 Perşembe 23:24:00
ilahi sayın bush!
nihayet oldun tuş

basiretin tutuldu; dondun kaldın
hiper bir çöküşün mimarı oldun
mazlumun ahı mı tuttu sonunda
yoksa el gelmiyor mu son poker oyununda

dostların da seni unuttu hepsi kaçışta
atlantik’i geçerdin ya bir sıç...

Sayın bush!.., @Gurbuz
2.10.2008 13:09:32
Şükran AY
@sukranay
2 Ekim 2008 Perşembe 23:21:49

"Dost dost diye nicesine sarıldım" Aşık veyselin dizeleri geldi aklıma birden malesef herkeste bu şapa oturma oluyor ne yaparsınız hayat herzaman istediğimizi vermiyor,istediğimizi karşımıza çıkarmıyor bunada alıştık be üstadım.Ne yapalım giden gid...

Şapa oturuyorum, @KaramsarSair
2.10.2008 20:06:46
Şükran AY
@sukranay
2 Ekim 2008 Perşembe 23:18:18
ZAMANLA




Düğüm attım yüreğimde yüreğin
İlmek ilmek dokunacak zamanla
Ben olayım tokan ile tarağın
Saçlarına dokunacak zamanla

Hayalinle kol kolayım yaşarken
Gözüm dalar düş içine düşerken
Şimdi böyle seraplarda koşarken
İsmim kolye t...

Zamanla, @haşim kalender
2.10.2008 11:09:08
Şükran AY
@sukranay
2 Ekim 2008 Perşembe 12:46:12
Bu sana vedâmdır yanında götür
Çeşm-i giryânımdan yanıyor satır
Makberî’yim beni maziye batır
Göreceksin kalan hiç be Rüveydâ
....................off be Rüveydâ
-----------------------------------------------------------

off be Rüveyda bizler...

Şükran AY
@sukranay
2 Ekim 2008 Perşembe 12:16:52
Bir ihtilal paletlerinde dondu çocukluğum.
Cesaret bir kölenin dişlerine sıkılmış hırstı.
Yağlı urganlara teslim edilmiş bahar.
Hançer saplı başaklar da yorgun.
Eller tetiklerden çekilmiş damarlardan kan.
Faili meçhul cinayetler yerlerde bırakıl...

Şükran AY
@sukranay
2 Ekim 2008 Perşembe 09:58:47

Hüzünlü ve duygu yüklü olduğu kadarda gerçekçi bakış açısıylada yasak aşka bakışı anlatan dizeler etkin ve çok güzeldi.lalegül arkadaşıma katılıyorum seri olması temennimdir.
Selam ve saygılarımla.
Yasaklı aşk, @amca33
2.10.2008 08:06:19
Şükran AY
@sukranay
2 Ekim 2008 Perşembe 02:17:46

Haklı ve yerinde bulduğum anlamlı mesajlar içeren eserinizi kutlarım efendim.
Gerçekten vesveseye ne hacet ?
Gönül ergeç gerçek sevinin yolunu seçecek.
Su akar yolunu bulur derler
Ruh ikizini buldumu yürekler bayram eder.
Kaleminiz ve yürek ...

Vesvese yapma, @KaramsarSair
2.10.2008 01:33:07
Şükran AY
@sukranay
1 Ekim 2008 Çarşamba 21:42:30

Sen bizi bırakıp gittin belki ebediyen
Ama bu bayram olduğu gibi her bayram
Seni anıp güzel hatıralarınla
Kapıdan girdiğim an
Ve bana her bayram oturduğun yerden
Gülümseyerek uzattığın elini öpeceğim Dedeciğim

-----------------------------...

......., @yazgonlum
1.10.2008 21:26:00
Şükran AY
@sukranay
1 Ekim 2008 Çarşamba 21:29:55
Şımarık kaprislerinle yaşa yokum artık
Biliyordum senin sırtımdan vuracagını
Yaralı gönlümü avuttum sensiz işte
Uğrunda yanmaya değmezsin artık

Yalnızlığıma gömüyorum kendimle seni
Sensizde yaşanırmış yaşıyorum işte
Ağlasanda yokum artık unut...

Bitti artık, @kaderimol
30.9.2008 13:11:18
Şükran AY
@sukranay
1 Ekim 2008 Çarşamba 11:39:21
Ramazan, Bayram demez, durmaz terör belası.
Her gün bir kaç şehitle, geçmiyor gün arası.
Kimi de trafikte can veriyor sonrası.
Kan ağlarken yüreğim, bayram benim neyime.

TURANİ der, bu benim Milletimin yarası.
Her Bayram çöreklenir, yüreğime s...

Şükran AY
@sukranay
1 Ekim 2008 Çarşamba 11:36:58
Kara Gözlüm..

Bu sabah gün ağarırken,
Resmine bakarak
Saatlerce ağladım...
Sen benim kömür gözlümsün..
Doyamadığım...
Sabahlar sensiz,
Anlamsız..
Masum..
Hayalimde seni hep iyi hatırlayacağım..
Dilim affetti seni,
Yüreğim söylediklerine ...

Kara gözlüm.., @surmelim
24.9.2008 09:19:05
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
209.149
Şiir Okunma
1.132.083
Yazı Okunma
101.539
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL