(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EVRİM YALAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EVRİM YALAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kur'an-ı-kerim..,her çağda kendisini yenileyen bir kitaptır .çağlar önce dünyayı öküzün başında taşıdığı bir tepsi içinde olduğuna inanan insanoğlu...yasini şerifin bir ayetinde (dünya ve ay felekte yüzüyor)ayetiyle daha o zamanlar ne bir teleskop nede bununla ilgili hiç bir şey olmadığı zamanlarda bu ayetle aydınlanmıştır.rahman suresinin 27.ayeti bir deniz bilimcisi kaptan kustonun müslüman olmasına vesile olmamışmıdır?Senelerce kominizmle ilgili sayısız kitap yazan ROGER GARAUDY peygamber efendimizin tek bir hadisi şerifi hürmetine müslüman olmamışmıdır.ve daha nice mucizeler gören kullardan olmamız dileğiyle tebrikler..
Kur’an derki...Adem babanız şek yok inanırım.. Öyle çağki...arsızlıklar dizboyu, utanırım... ********************************************************** İyiki kuran var.Şaşkınlığımızı gidermek için bakabildiğimiz kadar ayar ediyoruz kendimizi. Teşekkürler.
Herşey değişim ve gelişim içindedir, bir nehirde iki kez yıkanılmaz, bu da benim inandığım. Siz bile dünki siz değilsiniz, bir sürü hücreniz öldü, bir sürüsü yenilendi. Gençlerin ağzına artık 32 diş sığmıyor. Selamlar
çok anlamlı ve ilimden yana bir şiir ki tasavvufa saygı duyan, yüce dinimize ve Allah'a inanan her Müslümanın etkileneceğibir şiir olmuş...teşekkürler..tebrikler...ben de buna benzer yepyeni bir şiir yazdım adı: " TESADÜF DEĞİL " inşallah eklerim müsait bir zaman bulursam...sevgi ve saygımla..