Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
2 Kasım 2008 Pazar 17:06:16


Aşkın dile gelişi öylesine güzeldi ki.Masalımsı bir anlatımdı.
Emek vardı.Duygu vardı.Ahenk vardı.
Kutlarım sayın şair.Yürek sesiniz daim olsun.Saygılarımla.

Düş yolcum!!!, @gezgin1985
1.11.2008 21:40:57
Şükran AY
@sukranay
2 Kasım 2008 Pazar 16:37:26


O masum,tertemiz cennet kokulu bebekler daha güzel anlatılamazdı.Güzel yüreğiniz dert görmesin Alev Hanım.
Yine muhteşem yine kaynağını yüreğinizdeki o sevgi pınarından alan eşsiz dizelerini okumak büyük keyifti.
Gönül sesiniz susmasın.
Sevgi ...

Şükran AY
@sukranay
2 Kasım 2008 Pazar 11:17:11


Harikulade bir şiir.Sevgi budur işte , böyle yaşanır yaşanacaksa dedirten cinsten.
Duygu yüklü yüreğinizi ve eserinizi canı gönülden kutlarım.Okunası,okunası bir eser.Seçkimdedir kesinlikle.
Yüreğinizin vuslata ermesi temennisiyle.Saygılarımla....

Şükran AY
@sukranay
2 Kasım 2008 Pazar 11:10:47
Yağmur yağıyor, başarı anahtarım,
Haftalardır ara vermeden;
Seninle tanıştığımız gün gibi,
Hafiften rüzgâr esiyor,serin

Ama ürkütücü !

Tam hayra yormak isterken hislerimi,
Öğrendim ki sen,
Haftalardır yağan yağmurla birlikte;
Çok ırak diy...

Şükran AY
@sukranay
2 Kasım 2008 Pazar 10:22:28

Göster ululuğunu, Ulu çınar
Sallan
Esmeyen rüzgâra inat,
Sallan ki sararan yapraklar dökülsün bir bir…

Bahara inat,
İhanet kokulu yapraklar…
Dökülsün çürümek için yerlere....

Durma,
Sallan,
Sallan Ulu çınar...!
-----------------------...

Çınar, @yunusi
2.11.2008 01:03:29
Şükran AY
@sukranay
2 Kasım 2008 Pazar 09:43:08
Durum bundan ibaret...

Bir ademim...azığımda bir ALLAH;
Sabah akşam dile çaldım bal diye.
Başım diktir;boyun eğmem,eyvallah.
Dağlar aştım,on köy geçtim,yol diye...

Kara zeytin,küflü peynir bal oldu.
Kıta gezen mecidiye pul oldu.
Koca devle...

Şükran AY
@sukranay
2 Kasım 2008 Pazar 09:36:51

Tüylerim diken diken oldu okurken.
Allah sebeb olanların belasını versin.Kendi kanlarında kendileri boğulsun inşallah.
Sayın üstadım yüreğiniz, kaleminiz dert görmesin
Güzel kelimesi hafif kalır böylesi bir eser karşısında.Muhteşem ötesi.Kurdele...

Şehit arda ..., @HakanKurtaran
30.10.2008 19:20:10
Şükran AY
@sukranay
2 Kasım 2008 Pazar 09:32:49

Dudağımda aşk şarkısı, depresyonda duygularım
Bir nefeste üzerime, çekiyorum şimşekleri
Üstünde sol anahtarım, mühürlüdür mektuplarım
Çöz gönlümün şifresini, kurdum devrik cümleleri…

Gözlerinin dehlizinden, uçuşur kör yarasalar
Yaz gününde a...

Son tango, @Sedat_ERDOGDU
31.10.2008 23:52:00
Şükran AY
@sukranay
2 Kasım 2008 Pazar 09:29:55

Malesef efendim acı gerçeklerimiz.En Kanamalı n sosyal yaramız.
Duyarlı yüreğinizi ve başarılı eserinizi kutluyorum.
Yürek sesiniz daim olsun.Saygılarımla.
Şükran AY
@sukranay
1 Kasım 2008 Cumartesi 22:19:31


Öylesine içten ve samimi duygularla kaleme alınmış ki eser.Yapaylığa dair en ufak bir zerre söz konusu bile değil.Bazen böyle olur insan hani popüler kültürün geliştirdiği bir söylem vardırya"sus geldi" derler evet yüreklere sus geliverir bazen ....

Şükran AY
@sukranay
1 Kasım 2008 Cumartesi 21:40:57

Hamurumuzda olana,bizi biz yapan en temel ögeye öylesine güzel yazmışsınız ki.
Yüreğinizden sevginiz ve sevenleriniz eksik olmasın üstad.Tebrik,selam ve saygılarımla.

Nacizane dost kalem.

Kalpten kalbe yol gider
Eş,dost,ana,baba geçer
Dün...

Sevgiyle, @cemil
1.11.2008 09:55:17
Şükran AY
@sukranay
1 Kasım 2008 Cumartesi 21:01:39

Allah gecinden versin sayın üstadım.
Hüzün yüklü dizelerin ifadelenişi muhteşemdi.Yürekten kutlarım.Saygılarımla.
Sonsuza gidiş, @romantik63
31.10.2008 15:37:34
Şükran AY
@sukranay
1 Kasım 2008 Cumartesi 20:33:40

Mayamız sevgiyle karılmış zaten.Herşeyin temelinde o yokmudur.
Herşey dostluklar,arkadaşlıklar,aile,sevgili hepsii sevgiyle anlam kazanır.Onun olmadığı her türlü ilişki sakat doğar zaten.
Anlamlı ifadelenişiyle beğeniyle okuduğum başarılı eserin...

Sevgıler var..., @KaramsarSair
1.11.2008 18:24:43
Şükran AY
@sukranay
31 Ekim 2008 Cuma 14:12:21


Malesef efendim acı gerçeğimiz.Ya başını çevirir görmezden gelir,ya kulağında wolkmani uyur numarası yapar.

Kimi kime şikayet edeceğiz ki.Bizim evlatlarımız.

Haklı dizelerinizi yurekten kutlarım.Saygılarımla.
Şükran AY
@sukranay
31 Ekim 2008 Cuma 11:57:31


gökten yere zembille inerdi müdürler
torpil torpil
iki kelimeyi yan yana
yazamazdı...........Güzeldi efendim.Hepsi için geçerli olmasa gerek bu söyleminiz.

657 evet yaşayan bilir sabah simit ve çay memurun tek saltanatı.Hala çekiyoruz üstad...

657-2, @kardanadam
31.10.2008 11:24:06
Şükran AY
@sukranay
31 Ekim 2008 Cuma 11:22:55

GELİRSİN ELİN KANDA !




Geçti ırmak zamanın,
tortu tuttu gümanın,
Şimdi gelir amanın !
Olmadın mı farkında ?...

Yorgun deli tayların,
Puslu dolunayların,
Akmaz deli çayların,
Kılıcın kaldı kında ...

Topla tası-tarağı,
Gözetirken...

Gelirsin elin kanda, @hyazici58
31.10.2008 11:05:04
Şükran AY
@sukranay
31 Ekim 2008 Cuma 10:56:33


Yüreğinize sağlık şairem herzaman ki gibi kaleminizden güzel bir şiir okumanın verdiği hazla ayrılıyorum sayfanızdan.Sevgilerimle.
Işık vermez fenerler, @onurumsun
31.10.2008 00:05:01
Şükran AY
@sukranay
31 Ekim 2008 Cuma 09:01:11
bana bir şiir bırak



kapaklanır
dörtnal giden tay
süvarisi gök

kör bir yıldız kayar
gece yoluna sağır
sağrısında gün tomurcuk

bir kurt kemirir içimi

bir şiir unutulur

birkaç yaralı sözcük
içinde insan
iki eli yakamda


bana...

Bana bir şiir bırak, @sudengi
30.10.2008 15:06:52
Şükran AY
@sukranay
31 Ekim 2008 Cuma 08:29:01
Dedim ki ay gözel 3


Dedim ki; ay gözel sümbül mü eşin?
Zemheri erişmez bil dedi güldü
Şavk’ın bir eşidir doğan güneşin
Ozana yakışır dil dedi güldü

Âşiyâna benzer sendeki sihir
Zuhâli uzatsam yeter mi mihir?
Yüzün ay tomurcuk gözlerin ba...

Etkili Yorum
Şükran AY
@sukranay
31 Ekim 2008 Cuma 08:22:37
Şiir ve Şair


Şiir;
Şirin’in şevki,
Şafağın şavkı,
Şadırvanda şakıyan şarkıdır şiir…

Şiir;
Şem’ ,
Şeydanın şiarı,
Şairin şikârıdır şiir…

Şiir;
Şark,
Şevk,
Şaşılara şamar,
Şakilere şahmerdandır şiir…

Şiir;
Şeydaya şifa,
Şaşkın...

Şiir ve şair, @yunusi
31.10.2008 06:53:19
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
208.827
Şiir Okunma
1.131.543
Yazı Okunma
101.512
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL