Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
30 Ekim 2008 Perşembe 21:24:43

VAR İMİŞ




Yaşıma varmadan gözlerim durdu
Neyleyim feleğin çarkı var imiş
Hayat sillesini çok yönlü vurdu
Birinin birinden farkı var imiş

Göçüp gitti bir bir ağası beyi
Nefis deryasında yuttu her şeyi
Söyledi sorduğum herkes gerçeği ...

Var imiş, @haşim kalender
30.10.2008 11:06:57
Şükran AY
@sukranay
30 Ekim 2008 Perşembe 21:22:02


Canı gönülden kutlarım .Ders veren anlamlı dizelerinizi okumak büyük keyifti.Saygılarımla.
Ben yalnızım, @karadereli
30.10.2008 09:14:53
Şükran AY
@sukranay
30 Ekim 2008 Perşembe 21:19:05

Takvimlere koyar iken asırı,
Canlı cansız her şey onun esiri.
Gösterdi mi orta yaşta tesiri,
Dumanlı bulutlar gözünü bürür.

İsyan etse bile dikçe başlılar,
Ömrü tüketiyor demir dişliler.
Akrebini topal sanan yaşlılar,
Onunla birlikte sonsu...

Şükran AY
@sukranay
30 Ekim 2008 Perşembe 21:18:40

Takvimlere koyar iken asırı,
Canlı cansız her şey onun esiri.
Gösterdi mi orta yaşta tesiri,
Dumanlı bulutlar gözünü bürür.

İsyan etse bile dikçe başlılar,
Ömrü tüketiyor demir dişliler.
Akrebini topal sanan yaşlılar,
Onunla birlikte sonsu...

Şükran AY
@sukranay
30 Ekim 2008 Perşembe 21:16:20
....SUYUMU ÇIKTI

Nasıl saygı duymam eski aşklara
Aşkı hem yaşayıp yaşatanlara
Şimdi nerelerde mum yak ki ara
Candan sevenlerin suyumu çıktı

Üç günde bitiyor cicim ayları
Mutluluk emektir yok sabırları
Fedakarlık bilmez yanar canları
Vefa ...

....suyumu çıktı, @KaramsarSair
27.10.2008 23:28:45
Şükran AY
@sukranay
30 Ekim 2008 Perşembe 21:10:26

Çok güzel bir şiirdi sayın şair beğeniyle okudum.Yüreğinize sağlıklar dilerim.Saygılarımla.

Ben, @yitiksevdalar
30.10.2008 11:24:24
Şükran AY
@sukranay
30 Ekim 2008 Perşembe 21:07:18

Gurbet elde kalplar başka vuruyor,
Aramıza hasret duvar örüyor.
Ayrılığın sinemizi yarıyor,
Dön gel artık hasretinden köz ağlar.


Ümit Zeki hep zarların yek gelir,
Elaleme sürü sana tek gelir.
Kader torbasından bile yok gelir,
Dön gel art...

Dön gel, @ümit zeki soyuduru
30.10.2008 11:09:29
Şükran AY
@sukranay
30 Ekim 2008 Perşembe 20:40:45


Yağsın arkadaşım yağsın aksın gitsin tüm elemlerin kederlerin.Gönlünde umutlar,mutluluklar en doruklarda yaşasın her daim.Hüzünlüydü burktu.Biraz havayı değiştireyim istedim.
En içten sevgilerimi gönderiyorum.Yine çok güzeldi eserin.
Yağabilirim..., @bluecould
30.10.2008 13:08:41
Şükran AY
@sukranay
30 Ekim 2008 Perşembe 20:36:23


Canım her emeğin sonunda alınan bir karşılık vardır.Kimi zaman bu gecikir.Zaman deriz zamana bırakmak lazım bazı şeyleri hani demişsin ya şiirinde buğday boynunu büktü bazen nadasa bırakmak lazım.Öylesi olsa gerek bu sendeki emeğin boşa çıkışını ...

Nokta, @bluecould
30.10.2008 00:41:29
Etkili Yorum
Şükran AY
@sukranay
30 Ekim 2008 Perşembe 16:35:00
EVGİLİ


Soluğunu, gül kokularına batır sevgili
Gözlerinin yeşilini zeytuni tonlarda gezdir
Tenini güneşin sıcak pembesine boya
Gönlüme mutluluğun bitimsiz hissedişini kondur

Toydur çocuksu korkularım, gideceğin kuşkusuyla
Kalbim kelebek ka...

Sevgili, @hayatgülbahçesi
30.10.2008 16:23:45
Şükran AY
@sukranay
30 Ekim 2008 Perşembe 14:46:51
YENİLGİM


Buda sana soluk bakışlarımın son sözleri olsun.
Özgürlüğümü beklerken müebbette,
Bir ucu yaralanmış esmer bir kâğıda koyuyorum yüreğimi.
Gecenin tellerinden çıkan sessiz çığlıkla ve kanımı donduran terkinle al sözlerimi.

Mutlun ol...

Yenilgim, @can-can
20.10.2008 15:41:32
Şükran AY
@sukranay
30 Ekim 2008 Perşembe 14:33:24
ZAMANI DEĞİL

Kara taş üstünden sevda kuşunu
Uçurup kovmanın zamanı mıydı ?
Beni terk edip de alıp başını
Irayıp gitmenin zamanı mıydı ?

Yollarda koymuştun ela gözümü
Hazana çevirdin bahar yazımı
Belki Mevla güzel yazmış yazımı
Kara eyleme...

Zamanı değil, @RABATLI
30.10.2008 00:05:48
Şükran AY
@sukranay
30 Ekim 2008 Perşembe 13:07:26
Anadolu’m, yaşanır ancak, anlatılmazsın
Büyüktür aşkın bedenimde, tene sığmazsın
Koyamam seni bir yerlere, göklere inan
Çünkü sen, yüreğime akan, ulu pınarsın

Anadolu’m, Cumhuriyetle asil adına,
Tas tamam vardım, doyasıya, senin tadına
Seni, ...

Anadolum, @cemil
30.10.2008 10:24:47
Şükran AY
@sukranay
30 Ekim 2008 Perşembe 12:49:53


NE KADAR GÜZEL DİLEKLER KEŞKE ŞAİREM KEŞKEE ÖZGÜRLÜĞÜN KOYNUNDA MUTLU UÇSAK,TEK DERDİMİZ

KARNIMIZIN DOYMASI OLSA.AMA NE KUŞ OLABİLİRİZ NE DE ONUN KADAR ÖZGÜRLÜĞÜ TADABİLİRİZ.

HARİKAYDI ESERİN ; İÇİME YAZ GÜNÜ İÇİLEN SOĞUK SU GİBİ GELDİ....

Şükran AY
@sukranay
30 Ekim 2008 Perşembe 12:40:36


Allah gecinden versin sayın üstadım.Aşırı derecede karamsar bir şiirdi.

Umutlarınızın yolu mutlulukta son bulsun.

Bu rehavet bu kara bulutlar dağılsın vuslatın kucağında sevgi yağmuru olsun.

Hüznü ,yine kaleminizin ustalığıyla ifadelend...

Ölüm sevisi, @hyazici58
30.10.2008 11:16:44
Şükran AY
@sukranay
30 Ekim 2008 Perşembe 09:33:59
Herkes bilmeli ki Bugün 85.Yıldönümünü kutladığımız Cumhuriyet Bayramımıza vesile Cumhuriyet Yönetiminin ülkemizde gerçekleşmesi hiçde kolay olmamıştır.Binlerce şehidimizin ,gazimizin,çoluğuyla,çocuğuyla,anasıyla top yekün bir milletin üstüne harç ko...

Mühürlü sandık, @Şükran AY
29.10.2008 12:06:14
Şükran AY
@sukranay
30 Ekim 2008 Perşembe 09:07:44

Yapmayın sayın şair yapmayın.Bu derece seven sevdiğine beddua etmez.
Her ne olursa olsun etmez.
İfadelenişiyle etkileyici ve çok güzeldi.
Yüreğinizin vustala ermesi temennisiyle.
Selam ve saygılar.
Şükran AY
@sukranay
30 Ekim 2008 Perşembe 08:59:33


İki dost yüreğin gönlünü verdiği sesini dinlemek çok güzeldi.
Beğeniyle okudum.
Devamını bekleriz efendim.
Emeğinize ve yüreğinize sağlık .Selam ve saygılarımla.
Şükran AY
@sukranay
30 Ekim 2008 Perşembe 08:43:57

"Medet Senden, mededim Hakk!"

Tek Medet ondandır.Ve mutlaka hakedene hakettiğini erinde gecinde verir.
Dualarınızın kabul olması dileğiyle sayın üstadım.
İfadeleniş herzaman ki gibi ustaca ve edebi kalitesini haykıran derecede okurun ruhunu,g...

Şükran AY
@sukranay
30 Ekim 2008 Perşembe 08:29:36
GELME



Yine dillendi,
Adına yazdıklarım.
Bulutların arkasına gizlendi,
Işık vermeyen umutların,
Gelme...

Zamanı değil,
Mevsim son bahar,
Baktıkca, Mavi dalgalar kudurur.
Bir deniz kızı çizer tam ortasına bakışlarım.
Hayal olur giders...

Gelme, @Hikmet Özkul
29.10.2008 22:39:48
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
208.826
Şiir Okunma
1.131.543
Yazı Okunma
101.512
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL