Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
30 Ekim 2008 Perşembe 08:26:53
SON DEĞİL


kadim bir aşk sürgünü gibi
üstüme yıkılır gölgesi
hüzün masalları anlatır
yorgun sarıya soyunmuş güz
uzanıp eski yıllardan
hıncını alır
ruhu çoktan teslim şehrimin

son değil ardımda kalan
ruhuma işlenen
yüzümde okunur

din...

Son değil, @Birsen Ateş
29.10.2008 23:15:19
Şükran AY
@sukranay
29 Ekim 2008 Çarşamba 22:19:59
HASRETİM BUGÜN



Sevdanı üstüme türbedar ettim
Unuttum kederi dertleri bugün
Üstüne binlerce ibadet ettim
Azattır gönlümden hasretim bugün


İçimdeki korlar sönmek bilmedi
Hiçbir zulüm seni, benden silmedi
Şeyda bülbülüm seher görmedi
A...

Hasretim bugün, @Salih Keteci
24.10.2008 19:08:31
Şükran AY
@sukranay
29 Ekim 2008 Çarşamba 22:16:17
Düşmesin açtığın sofralara leke
Serçedir bilirim ürkek yüreğin
Bilemezsin avcının kim olduğunu
Sen can kal keskin bakışlarda
Ben acılarımı demliyorum
Sen kal bir ceylanın gözlerinde

------------------------------------------------------------...

Şükran AY
@sukranay
29 Ekim 2008 Çarşamba 22:11:24


Galibası fazla düpedüz yüreğin özlem çığlıkları olmuş dizeleriniz.Beğeniyle okudum.
Vuslata ermeniz dileğiyle sayın şair.Tebrik,selam ve saygılarımla.
Seni özledim, @kadircan01
29.10.2008 12:59:39
Şükran AY
@sukranay
29 Ekim 2008 Çarşamba 21:55:43


Öyle duygulandım ki anlatamam şairem.
Nakış nakış işlemişsiniz kurtuluş savaşını.
Vatanımız için ne yapsak az gelir.
Canımızı uğruna vermeyi şerefimiz bilen bir milletin evlatlarıyız.
Yüreğiniz dert görmesin.Canı gönülden kutluyorum eserinizi...

Vatan için, @papatya__06
28.10.2008 18:58:32
Şükran AY
@sukranay
29 Ekim 2008 Çarşamba 13:29:03
KILDAN İNCEYMİŞ BOYNU

İnsanları kemiyyet, taşları sermayedir.
Boynumuza dolanan, sarmaşıktan dikendir

Topraklarım yastadır. Çünkü sürgünde evim
Eski köy, yeni adet. Bu dağlar ata yerim.

Sürgün ki ölüme eş. Direnmenin çeşmesi,
Oluklarda ka...

Şükran AY
@sukranay
29 Ekim 2008 Çarşamba 13:07:06

Harikulade dizelerdi üstadım.
Beğeniyle okudum.
Yürekten kutlarım.
Selam ve saygılarımla.

Sevdin mi?, @Tsukuyomi
29.10.2008 10:52:00
Şükran AY
@sukranay
29 Ekim 2008 Çarşamba 13:05:29

Tek kelimeyle muhteşemdi şairem.Kutlarım.
Şükran AY
@sukranay
29 Ekim 2008 Çarşamba 12:43:47


Harikulade ders verici muhteşem dizelerini kutlarım dostum.
Kaybetmiş olsakta Her daim ilkeleriyle ,çizdiği yolunda ilerleyen yüreğimizle hep içimizde.
Cumhuriyet Bayramımız kutlu olsun tüm milletimize.
Sevgilerimle.
İzindeyiz ata'm, @bluecould
29.10.2008 03:46:52
Şükran AY
@sukranay
29 Ekim 2008 Çarşamba 08:16:32


Sayın üstadım başarılı eserinizi canı gönülden kutlarım.
Sevdaya dair duygulu ve hüzün yüklü dizelerdi.
Kaleminiz ve yürek sesiniz daim olsun.Selam ve saygılarımla.
Benim sabahım, @RABATLI
28.10.2008 00:32:56
Şükran AY
@sukranay
29 Ekim 2008 Çarşamba 08:00:47


Seviye dair içten ve duygu yüklü dizeleriniz yine çok güzel üstadım." Şal gibi" Harika.
Yüreğiniz dertlerden,kederlerden uzak olsun .Tebrik,Selam ve saygılarımla.
Şal gibi, @hyazici58
29.10.2008 00:23:07
Şükran AY
@sukranay
29 Ekim 2008 Çarşamba 07:52:01

Ahh evet üstadım berbat birşeydir yalnızlık.Heleki kalabalık içinde olanı ...
Canı gönülden kutluyorum yine.Yine aynı misyon...M U H T E Ş E M
Selam ve herdaim sonsuz saygılarımla.
Ah kalır, @hyazici58
28.10.2008 17:52:28
Şükran AY
@sukranay
29 Ekim 2008 Çarşamba 07:48:33

Tek kelimeyle buda muhteşem be üstadım bir önceki şiirinin devamı gibiydi yüklendiği duygu misyonuyla aynıydı.
Haklı başarınızı da yürekten kutlarım.Kaleminiz ve yürek sesiniz daim olsun.
Selam ve saygılarımla.

Koca kaya, @hyazici58
27.10.2008 22:41:36
Şükran AY
@sukranay
29 Ekim 2008 Çarşamba 07:45:44
Civan zaman
Başım duman duman
Yüreğimde bir aman
Büyüdün işte
Dayan

Piran zaman
Yürekte burkulur güman
Çözülür dizimin bağı
Erir yürek yağı
Gelde kaldır bu dağı

Sarayın çok uzakta şimdi
Yay kilimi
Kur otağı

Buyur Bey hangisinden al...

Bukağı, @hyazici58
27.10.2008 14:50:42
Şükran AY
@sukranay
28 Ekim 2008 Salı 23:04:02


Farkını farkettiren anlamlı bir o kadarda aşka dair duygu yüklü dizeler.
Yüreğinin istediğin aşka istediğin şekliyle sahip olması dileğiyle.
Harikaydı gerçekten.Kelimelere raks ettirmişsin arkadaşım.Öyle güzel bir korografi çıkmış ki.
Dili kul...

Ol-olalım, @bluecould
28.10.2008 12:39:28
Şükran AY
@sukranay
28 Ekim 2008 Salı 22:56:41


Aşka tek taraflı bakış açısıyla bakılmış.Nihayetinde oltayı hep beyler atmaz.
Ama şiirimizde bey atıyor genel kabul görmüş şekliyle :))))
Aşkta ki bir kuralı hatırlatmış arkadaşım herdaim masum olmadığını taraflardan birinin avcı diğerinin avl...

Salamura, @bluecould
28.10.2008 01:34:29
Şükran AY
@sukranay
28 Ekim 2008 Salı 22:40:57

Vefalı dostun dosta armağanı çok güzeldi be dostum.

Beğeniyle birazda kıskanarak okudum .

Allah daim etsin dostluğunuzu.

Her iki yüreğide selamlar saygılar,sevgiler gönderiyorum.

Şamdan, @bluecould
27.10.2008 20:49:51
Şükran AY
@sukranay
28 Ekim 2008 Salı 22:33:55

Duymazmıyım ağabeycimm duydum duydum.

O güzel,yüreğin dert görmesin.Ne güzel yazmışsın zirvenin yolunu.


Eee giden biliyor tabi ki.


Ağabeycim tümüyle muhteşemdi ama şu seçtiklerimde bittim.

"Korkuyorsan, uçamazsın bulutların üzerind...

Çocuk ve zerre, @_ZERRE_
28.10.2008 20:52:09
Şükran AY
@sukranay
28 Ekim 2008 Salı 21:02:46
ÇOCUKLAR
(YAŞASIN CUMHURİYET)

Çocuklar dilenmesin
Düşmesin el kapılarına
Kaçmasın evlerimizden
Sahip çıkalım çocuklarımıza
Damla damla yağmurolsun
Tohum olsun boy versin
Tarlamızda bereket
Çocuklar yokluk görmesin
Önlük giysin okusun
Tul...

Yaşasın cumhuriyet, @KNİSK
28.10.2008 10:12:34
Şükran AY
@sukranay
28 Ekim 2008 Salı 20:25:06


Şairem şiirleriniz ve yazılarınız beni her daim mest etmiştir.

Bu eserinizde yine buna en iyi örnek.

M U H T E Ş E M S E N İ Z tek kelimeyle .Ötesi yok.

Güçlü İmgeleriniz ve şiir diliniz öylesine sarmalıyor ki insanı.

Haklı başarınız...

Can suyum, @evrensel
15.2.2008 20:50:30
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
208.828
Şiir Okunma
1.131.543
Yazı Okunma
101.512
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL